اخبار ورزشی

جلالی: مشکلات فوتبال ایران در هیج جای دنیا وجود نداردمجید جلالی پس از شکست یک بر صفر مقابل راه آهن شهرری با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: در این بازی غافلگیر شدیم زیرا اصلا فکر نمی کردیم زمین گل آلود باشد. من یک سئوال مهم دارد، چرا این زمین که در آن دیدارهای لیگ برتر برگزار می شود، باید گل آلود باشد؟ اگر حرف بزنیم می گویند، تیمش شکست خورده اما چنین اتفاقات و مشکلاتی در هیچ جای دنیا وجود دارد.
رویایی که 10 میلیون دلار آب خورد!اما نکته مهمتر برگزاری بازی در فاصه 90 دقیقه پرواز هوایی از تهران بود. اینکه چرا بازی در ورزشگاه آزادی نباشد و تیم ها ناچار باشند به ابوظبی بروند. نکته ای که در پاسخ به آن هابر درست همان موضوعی را مطرح می کند که علی کفاشیان پیش از این طرح کرده بود: «ما باید هزینه های بازی را تامین می کردیم. این یک موضوع اقتصادی بود. پخش تلویزیونی و تبلیغات اهمیت زیادی داشتند. برای برزیلی ها فرقی نداشت که در تهران بازی کنند یا ابوظبی. اما فدراسیون شما با ما برای بازی در این شهر توافق کرد.»
فهرست تیم ملی فوتسالمصطفی نظری، مجتبی نصیری نیا، محمد کشاورز، محمود لطفی، حمید احمدی، محمدرضا زحمتکش، بهروز جعفری، محمد طاهری، علی اصغر حسن‌زاده، مصطفی طیبی، احمد اسماعیل‌پور، جواد اصغری مقدم، مسعود دانشور و شهرام شریف‌زاده بازیکنانی هستند که تیم ملی فوتسال کشورمان را در سفر به برزیل همراهی خواهند کرد.
شاگردان دایی قبل از شهرآورد شکست خوردنددیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی تیم ملوان به پایان رسید تا شاگردان علی دایی در آستانه برگزاری شهرآورد تهران وضعیت روحی مناسبی نداشته باشد. به گزارش خبرنگار مهر، هفته دهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امشب با برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان بندرانزلی به پایان رسید که در پایان تیم فوتبال ملوان موفق شد پیش از شهرآورد تهران پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی بال نتیجه 3 بر 2 شکست دهد
کاشانی : این باخت شوک پیروزی برابر استقلال بودحبیب کاشانی که پس از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس برابر ملوان در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که پرسید آیا این باخت می‌تواند شوک مناسبی برای بازیکنان پرسپولیس پیش از شهرآورد تهران باشد؟ گفت: شاید این باخت شوک مثبتی برای تیم باشد و انگیزه لازم را به بازیکنان بدهد تا در شهرآورد تهران بازی بهتری را ارائه کرده و نتیجه لازم را کسب کرده و هواداران را خوشحال کنند.
غیبت دایی در نشست خبری و عصبانیت خبرنگاراندر حالی که خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی نزدیک به یکساعت منتظر ورود علی دایی به سالن کنفرانس خبری بودند، وی در این نشست حضور پیدا نکرد و حسین عبدی را فرستاد! خبرنگاران رسانه های مختلف نیز که از این اقدام علی دایی عصبانی شده بود حاضر به مصاحبه با حسین عبدی نشدند و سالن کنفرانس را ترک کردند
ماجرای تعویض بازوبند نکونام در بازی با برزیل کفاشیان که با تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با برزیل به ابوظبی رفته بود ، در گفت و گو با ایلنا دلیل نارضایتی اش را نتایج ناامید کننده تیم فوتبال جوانان در مسابقه های قهرمانی آسیا و نیز تیم امید در تورنمنت مالزی می داند.
اقدام تاسف بار صدا و سیما در قطع پخش مراسم خداحافظی باقریکریم باقری در پایان دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر برزیل بر روی دوش همبازیانش برای همیشه از تیم ملی خداحافظی کرد اما صدا و سیما که برای کم اهمیت ترین موضوع وقت و زمان دارد فوتبال دوستان را از تماشای مراسم خداحافظی کریم باقری محروم کرد.
تمام اتفاقات بازی بزرگ ایران و برزیلبالاخره انتظارها به پایان رسید و دیدار بزرگ تیم ملی فوتبال ایران و برزیل با جذابیتهای ویژه در خاک امارات برگزار شد. گروه ورزشی خبرگزاری مهر در گزارشی ویژه همه اتفاقات مهم این دیدار و اظهار نظر مربیان و بازیکنان دو تیم را منتشر کرده است.بالاخره انتظارها به سرآمد و رویا به حقیقت پیوست. شامگاه یکشنبه 4 مهرماه عباس ترابیان، رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال خبر از برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان با برزیل داد
ایران 0 - برزیل 3ترکیب ایران: سید مهدی رحمتی، محمد نصرتی، سیدجلال حسینی، احسان حاج‌صفی، پژمان نوری (میلاد میداودی-87)، مسعود شجاعی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری (کریم باقری- 72)، میلاد زنیدپور (ایمان مبعلی-60) و محمد غلامی (کریم انصاری‌فرد-55).
مصاف رویایی ایران با ستارگان برزیل از طرفی نکته‌ای که هیجان این بازی را نزد فوتبالدوستان کشورمان و ایرانی‌های مقیم خارج بالا می‌برد، صف‌آرایی تیم ملی مقابل یک‌تیم بزرگ پس از 6 سال است. 18 مهر ماه سال 1383 بود که تیم ملی آلمان با تمام ستارگانش برای انجام یک بازی دوستانه به تهران آمد و در حضور یکصدهزار تماشگر حاضر در ورزشگاه آزادی با 2‌گل مقابل ایران به برتری رسید. آن روزها دیدن چهره‌هایی چون بالاک، لام، لمن، کلوزه، شواین اشتایگر، دایسلر، اشنایدر و پودولسکی برای فوتبالدوستان کشورمان رویایی بود و امروز همه می‌خواهند ببینند خط حمله آتشین تیم ملی برزیل متشکل از روبینیو، پاتو و نیلمار در مصاف با خط دفاع و دروازه‌بان تیم‌ملی کشورمان چه کار خواهند کرد
مهدوی کیا: دوست دارم در بازی ایران ـ هامبورگ خداحافظی کنمحتی علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال هم از آمادگی این فدارسیون برای مراسم خداحافظی مهدوی‌کیا خبر داد ولی این بازیکن چنین پیشنهادی را رد کرد و گفت: «من دوست دارم در تهران بازی خداحافظی‌ام برگزار شود.» مهدوی‌کیا همچنان روی تصمیمی که گرفته پابرجاست و معتقد است که بازی خداحافظی‌اش باید در ایران برگزار شود.
مصاف فوتبال ایران با پرافتخارترین تیم جهانبدون شک این دیدار بزرگترین مسابقه تاریخ فوتبال ایران به شمار می‌رود و شاگردان قطبی این فرصت را دارند که مقابل قهرمان پنج دوره جهان توانایی خود را به نمایش بگذارند. برزیل در این مسابقه با بازیکنان بزرگی همچون پاتو، روبینیو، دنی آلوس، تیاگو سیلوا و ... تحت مربیگری منسز به میدان می‌آید. این تیم در جام جهانی 2010 عملکرد خوبی نداشت و پس از آن در کادر فنی خود تغییراتی انجام داد. منسز که به جای دونگا هدایت این تیم را به عهده گرفته امیدوار است برزیل را به روزهای خوش برگرداند.
شکست تلخ تیم ملی در برابر تیم درجه 2 کویت درست در شبی که افشین قطبی خودش را برای بیان حماسی‌ترین جملات در مدح تیم ملی و شاگردان فداکارش آماده کرده بود، تیم ملی کویت در همان نخستین حمله‌اش به گل رسید تا افکار سرمربی تیم ملی همچون بازیکنان مغرورش، خیلی زود پریشان شود. گل دقیقه 9 عبدالعزیز البته باعث نشد روند حرکتی تیم ملی در روزی که سرد و کسل‌کننده می‌نمود، عوض شود.
اسامی تیم برزیل برای بازی با ایران اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال برزیل برای بازی مقابل ایران در ابوظبی از سوی مانو منزس سرمربی این تیم اعلام شد. اسامی 23 بازیکن دعوت شده برای حضور در دیدار دوستانه مقابل ایران به شرح زیر است
گاف جواد خیابانی در گزارش بازی ایران و کویت!البته خیابانی که به اسامی تیم ملی کویت دسترسی نداشت، از روی صفحه تیم ملی کویت در سایت ویکی پدیا اسامی تیم ملی کویت را گرفته بود که البته این اسامی مربوط به تیم قدیمی کویت بود و از ان بازیکنان فقط یکی دو بازیکن در تیم فعلی کویت بازی می کردند! بطور مثال شماره 10 که پاس گل داد، در تیم قبلی کویت متعلق به خلاف سلامه بوده که خیابانی بارها نام او را خلاف سلامت تلفظ کرد!
پروین: فردوسی‌پور همه را به جان هم می‌انداختاینها باید بدانند که قرار است در این فوتبال باز هم با هم کار کنند و شاید همین علی دایی یک روزی دوباره سرمربی تیم ملی شود. بنابراین باید جوری رفتار کرد که بشود توی چشم هم نگاه کرد.»
حریفان تیم ملی مشخص شدندبراساس برنامه اعلام شده تیم ملی فوتبال ایران روز 25 مهرماه در نخستین دیدار خود به مصاف روسیه می رود. روز 26 مهر با گواتمالا دیدار خواهد داشت و در اخرین دیدار مرحله مقدماتی به مصاف تیم پرتغال می رود.
حقوق ورزشکاران چهار برابر می‎شود مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ضمن تشریح فعالیت های جدید صورت گرفته در این صندوق از افزایش حقوق ورزشکاران به نسبت جایگاه آنها خبر داد.
پیشنهاد 100میلیونی برای حضور در تلویزیون این مربی اواسط سال گذشته که برای عیادت از ناصر حجازی به منزل وی رفته بود، در حاشیه آن دیدار به یک خبرنگار گفت: مجری معروف یک برنامه تلویزیونی حاضر است تا 100 میلیون هزینه کند که من به برنامه‌اش بروم. اما من برای آنکه بی خیال شود، مبلغ بالاتری را پیشنهاد داده ام.
فوتبال غرب آسیا / ایران گام اول را محکم برداشت تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه 3 بر صفر تیم ملی فوتبال بحرین را شکست داد تا گام اول را در رقابت‌های غرب آسیا محکم بردارد. به گزارش فارس ، تیم ملی ایران در اولین دیدار در مسابقات غرب آسیا از ساعت 17:30 به مصاف بحرین رفت. این دیدار در ورزشگاه تقریبا خالی از تماشاگر شیخ عبدالله کشور اردن برگزار شد.
علی پروین: جای من نیست،شیک پوش‌ها عضو هیئت مدیره می‌شوند سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جای در هیئت مدیره پرسپولیس نیست و آنجا افرادی باید بروند که کت وشلواری باشند.
دایی: هم خیابان به نام می زنند،هم فحش می دهند! متاسفم که به کریم باقری در شهر خودش توهین می‌شود. از یک طرف خیابانی را در تبریز به نام او می‌کنند و از طرف دیگر در تمام طول بازی به او فحاشی می‌کنند. تاکید می‌کنم که این جا ایران است و همه ما ایرانی هستیم.
خداحافظی فرهاد مجیدیفرهاد مجیدی کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران در پایان دیدار این تیم برابر سایپای البرز با حضور در جمع نمایندگان رسانه های جمعی رسما از تیم ملی فوتبال کشورمان کناره گیری و تاکید کرد که دیگر برای این تیم بازی نخواهد کرد تا جوانها عرصه ملی را تجربه کنند.
دعوت 23 بازیکن به اردوی تیم ملیسیدمهدی رحمتی ، ابراهیم میرزاپور ، علیرضا حقیقی ، خسرو حیدری ، هاشم بیک زاده ، هادی عقیلی ، محمد نصرتی ، سیدجلال حسینی ، حنیف عمران زاده ، احسان حاج صفی ، آندرانیک تیموریان ، فرزاد آشوبی ، پژمان نوری ، محمد نوری ، ایمان مبعلی ، غلامرضا رضایی ، میلاد میداودی ، میلاد زنیدپور ، هادی نوروزی ، کریم انصاری فرد ، محمدغلامی ، مهرداداولادی و فرهاد مجیدی بازیکنانی هستند که باید تا دوشنبه - بیست و نهمِ شهریور خود را در هتل آکادمی فوتبال به کادر فنی معرفی کنند.
ناصر حجازی: پول مشایی را پس دادم باور کنید بحث کمک نیست؛ مهم رفتار و شخصیت افراد است. مثلا نوه امام(ره) بدون آن‌که کمک کند، با گل و شیرینی به منزل‌مان آمد و مرا شرمنده خودشان کرد و حرمت گذاشت. اصلا به نظر من هیچکس نباید به ورزشکاران و پیشکسوتان کمک کند و تمام هزینه‌ها و رسیدگی کردن این ورزشکاران و پیشکسوتان وظیفه فدراسیون فوتبال و سازمان تربیت‌بدنی است.
قلعه‌نویی: فردوسی‌پور فضای فوتبال را ناپاک کرده استسرمربی تیم فوتبال سپاهان یک روز پس از انتشار بیانیه این باشگاه علیه عادل فردوسی پور و برنامه نود با تاکید بر مواضع این باشگاه گفت: فضای ناپاک علیه سپاهان را فردوسی‌پور و برنامه‌اش ایجاد کرده و داوران مقصر نیستند.
دارایی های فوتبالیست های ایران کریم باقری را نباید با ظاهرش سنجید. او یکی از بیزینس من های موفق در بین ورزشکاران به حساب می آید. منزلش در خیابان فرشته تهران است و در کار تجارت خواروبار است. طبق شنیده ها او ۱۸ تریلی دارد که در کارهای ترانزیت کالا هستند. کاپیتان پرسپولیس همچنین یکی از طرفداران پرو پاقرص اتومبیل بی. ام. و است که معمولاً هر سال مدلش را به روز می کند.
ناگفته های خواندنی از زبان علی داییدر تمرین چند روز قبل پرسپولیس وقتی یک فرد شهرستانی سمت علی دایی رفت و از او برای تهیه جهیزیه خواهرش درخواست کمک کرد، پاسخی شنید که خوشحالی بی‌اندازه‌ای را در پی داشت:« ببینید اصلا نمی‌خواهم راجع به این مسائل حرف بزنم. هرکس هر کاری انجام می‌دهد، برای خدایش می‌کند. در طول روز خیلی‌ها سر تمرین می‌آیند تا کمک‌شان کنم. نامه می‌دهند، حرف می‌زنند و...
تازه ترین رده بندی فیفا و صعود هشت پله ای فوتبال ایرانفوتبال ایران با هشت پله صعود و 546 امتیاز در رده 57 جهان قرار گرفت. استرالیا، ژاپن و کره جنوبی بالاتر از ایران به ترتیب تیم های اول تا سوم آسیا در این رده بندی هستند. پیروزی ایران در دیدارهای دوستانه مقابل ارمنستان، چین و کره جنوبی در این صعود هشت پله ای تاثیر مستقیم داشته است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد