اخبار مهم حوادث

اسرار خانوادگی بلای جان یک زن حدود ساعت سه بامداد با شنیدن صدای ناله همسرم از خواب پریده و با عجله خودم را به او رسانده و در کمال ناباوری با پیکر خونینش روبه‌رو شدم. بلافاصله «زینت» را به بیمارستان رساندم، اما متأسفانه به علت شدت جراحات و خونریزی جان سپرد.
اخاذی با استفاده از تصاویر خصوصی ناکام ماند در پی شکایت فردی در شهرستان «ساری» مبنی بر ورود دو نفر مرد و زن با تهدید به قصد اخاذی به نام های «آناهیتا-ک» و «امیر-د» که با نامبردگان اختلافات قبلی داشته، مأموران انتظامی کلانتری 12 سریعاً وارد عمل شدند و اقدامات اطلاعاتی را آغاز کردند.
دختری که قرار بود قربانی رابطه نامشروع مادر شود! چند روز پیش مرد جوان با من تماس گرفت و گفت از رابطه نامشروعم فیلم مستهجن تهیه کرده و اگر اجازه ندهم با دخترم ازدواج کند آن فیلم را پخش خواهد کرد.
قتل ناخواسته زن به دست شوهرش! او مرتب داد و فریاد می‌کرد برای اینکه آبرویمان نزد همسایه‌ها نرود به سمتش رفتم و پس از کش و قوس‌ دهانش را محکم گرفتم، بعد دیدم بی‌حرکت روی زمین افتاد، اصلا نمی‌خواستم سهیلا کشته شود. دوستش داشتم و سریع با اورژانس تماس گرفتم اما انگار کار از کار گذشته بود.
افزایش دانشجویان مبتلا به ایدزتحقیقات جدید نشان می‌دهد با توجه به تاثیرات منفی بیماری ایدز بر روی آموزش عالی و بدلیل وجود مراکز درمانی، بیمارستان، مشاور، روانشناس، سرویسهای اجتماعی و کلینیک بالینی در دانشگاهها، موسسات آموزش عالی نقش بسزایی در درمان، پیشگیری و آموزش مباحث مربوط به ایدز دارند اما دولتها عموما توجه زیادی به این مسئله نمی‌کنند. در صورتی که برای مقابله با این بیماری باید توجه دانشگاهها به شناسایی کارمندان و دانشجویان مبتلا باشد و آنها را تحت حمایت مستقیم خود قرار دهند.
"شوهرم را بر سر شرط‌بندی باختم" زن دوباره به گذشته خود برگشت و از دوستان دوران تحصیل خود گفت، در دوران مجردی دوستی داشتم که بسیار سربه‌هوا بود و شیطنت‌هایی می‌کرد و پس از ازدواجم او را ندیده بودم ولی یک روز به طور تصادفی مینا را دیدم و به یاد دوران تحصیل از دیدن یکدیگر شادمان شدیم و من او را به خانه‌ام دعوت کردم.
نوجوانی با یک اسلحه غیرمجاز دوستش را کشت وی ادامه داد: «روح‌الله» معمولا تفنگ شکاری‌اش را با خودش به سر زمین کشاورزی می‌برد و در آن روز هم پس از ساعتی کار و در زمان استراحت در حالی که تفنگش پر بود آن برداشت و با بی توجهی به خودش شلیک کرد . من از این موضوع ترسیدم و ابتدا خواستم او را سریع به بیمارستان برسانم اما وی در همان جا باخته بود.
اعترافات تکان‌دهنده شکنجه‌گران خانه وحشت ساناز با بیان اینکه بیش از یک ماه در حمام محبوس بوده است، درباره نحوه شکنجه دادن حمید توسط متهمان گفت: آنها، حمید را به وسیله گاز اشک‌آور، شوکر،‌ ریختن آب جوش و روغن داغ روی بدنش و زخمی کردن با چاقو شکنجه می‌کردند. آنها هر 3 روز یک بار به ما غذا می‌دادند و شیر آب را هم کنده بودند تا ما نتوانیم آب بخوریم.
یافته‌های تازه از مرگ یک کودک در پرواز کیش – تهرانروز 21 شهریورماه سال جاری قاضی محمد شهریاری بازپرس کشیک قتل تهران از طریق گزارش پلیس در جریان مرگ پسر بچه‌ای سه ساله به نام ایمان در هواپیمای پرواز کیش – تهران قرار گرفت و بلافاصله دستورات قضایی لازم را جهت انتقال جسد به پزشکی قانونی و انجام تحقیقات اولیه صادر کرد.
زیرخاکی 3 نفر را به زیر خاک کشید اعضای یک خانواده در روستای ارطه قائمشهر برای دسترسی به اشیای زیر خاکی، یک تونل زیرزمینی حفر کردند که بر اثر ریزش تونل، جانشان را از دست دادند.
علیرضا افتخاری: موهای دخترم را کشیدند و به وی توهین کردند من در برنامه ای به رسم ادب به رئیس جمهور عزیزمان ادای احترام کردم. از آن زمان به بعد،من و خانواده ام به وسیله تماسهای تلفنی مورد اذیت و آزار قرار گرفتم.
خیابان‌گردی به لانه فساد ختم شد دختر جوان افزود: هوا تاریک شده بود که به نشانی موردنظر رفتم و پا به داخل خانه ای گذاشتم که لانه فساد و مخفی گاه دختران فراری بود. این منزل کوچک، خانه مجردی پسری بود که چند روز مرا در خانه اش زندانی کرد و...! از کرده خودم پشیمان شده بودم اما با توجه به بلایی که سرم آمده بود راه بازگشتی نداشتم و خودم را به دست سرنوشت سپردم.
اعترافات متهم پرونده «وحشت در ارابه شیطانی» وی در آخرین جلسه بازجویی به مقام قضایی گفت: زنان جوان را که منتظر خودرو بودند به عنوان مسافربر سوار پراید سفیدرنگم می کردم و پس از کشاندن آن ها به مناطق خلوت مانند خواجه ربیع، بولوار معلم، هاشمیه و غیره اموال آن ها را می ربودم .
کودک 2.5 ساله، قربانی ارتباط پنهانی مرد قاچاقچی برای آن که ارتباط پنهانی‌اش با مادر کودک برملا نشود، مرگ کودک 2.5 ساله را رقم زد.
مثلث عشق، رنگ خون گرفت مینا قبلا همسر اصغر بوده و پس از جدا شدن از او، قصد ازدواج با مقتول را داشته که «اصغر» از این موضوع باخبر شده و به اتفاق «وحید» نقشه قتل «بهمن» را طراحی و در یک قرار ملاقات، او را با ضربات چاقو به قتل رسانده‌اند.
سرقت3 خودرو برای خواب راحت چند روز قبل به خاطر برخی اختلاف‌های خانوادگی از خانه فرار کردم، اما به دلیل اینکه نمی‌توانستم شبها در پارک بخوابم، از سر ناچاری با استفاده از شاه کلید خودروهای پراید متوقف در گوشه خیابان که تجهیزات ایمنی نداشتند را سرقت می‌کردم.
نقشه میلیاردر خسیس برای فرار از مهریه جناب قاضی باور کنید آهی در بساط ندارم که بتوانم مهریه 10میلیون تومانی همسرم را یکجا پرداخت کنم. البته به این مبلغ هم اعتراض دارم. چرا که مهریه همسرم 200هزار تومان بوده نه 10میلیون تومان!
ده ها مجروح در درگیری به خاطر همجنس بازانگردهمایی و مراسم ویژه منحرفان اخلاقی در صربستان که از سال 2001، برای اولین بار برگزار شده بود با خشم عمومی مردم صربستان و اعتراض آن ها همراه شد که این اعتراض و دخالت پلیس باعث درگیری و مجروح شدن حدود صد نفر شد.
همسر برنده صلح نوبل بازداشت شدبه گفته شوانک بعد از آنکه روز جمعه خبر اعطای جایزه نوبل صلح به شیائوبو منتشر شد ، مقامات چین تلفن وی را ضبط و بازداشت وی را ابلاغ کردند. با وجود این، بازداشت وی پس از آن انجام شد که وی با همسرش ملاقات کرد و این دیدار با هدف مطلع کردن شیائوبو از خبر اعطای جایزه صلح نوبل به وی بوده است. شوانک همچنین اعلام کرد:"پس از بازگشت به پکن آنها به شیا گفتند که اجازه ندارد از خانه‌اش خارج شود." لیو شیائوبو نویسنده پنجاه و چهار ساله به اتهام تلاش برای براندازی حکومت چین به یازده سال زندان محکوم شده است.
تصویر زنی که شوهرش را له کرد !این زن ۱۳۶ کیلویی روز حادثه بعد از درگیری بر روی شوهرش که فقط ۵۵ کیلو وزن داشت، نشست و او را له کرد و به قتل رساند. این حادثه در تابستان گذشته، زمانی که این زن و شوهر با هم درگیر شده بودند، رخ داد. آنها ۳ فرزند دارند.
«فیلم‌های غیراخلاقی» در صدر پرونده های جرایم امنیت اخلاقیرییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا اظهار کرد: بیشترین پرونده‌های مربوط به جرایم امنیت اخلاقی مربوط به فیلم هایی غیراخلاقی است که از افراد در مهمانی‌ها و پارتی‌ها گرفته شده است.
مدعی عاشقی، زندگی دخترم را تباه کرد مخالفت شدید خودم را با خواستگاری بهروز اعلام کردم و به دخترم گفتم پسری که ۸ سال از تو کوچک تر است نمی تواند همسر مناسبی برایت باشد اما او هر ۲ پایش را توی یک کفش کرد و در جوابم گفت: اگر به پسر مورد علاقه اش نرسد دست به خودکشی خواهد زد.مانده بودم چه کار کنم و از طرفی می ترسیدم مبادا تنها دخترم که یادگار همسر خدابیامرزم بود بلایی به سر خودش بیاورد.
اعترافات تکان‌دهنده مدعی دروغین مهدویت این فرد هدف خود را از این اقدامات شهرت‌طلبی، مرید پروری و لذت بردن از جهل مردم عنوان کرده و اعتراف کرد: میلیون‌ها تومان از مردم ساده و بی‌بصیرت دریافت کرده و دفاتر و منازلی در شهرهای مختلف را با کمک‌های مردمی اداره می‌کرده است.
جنایت در آسانسور برج صبح روز حادثه زن جوان برای یافتن کار به یک شرکت کاریابی که روبه‌روی برج بود مراجعه کرد. پس از خروج از آنجا به بهانه‌ای سرصحبت را با او باز کردم. وقتی فهمیدم برای کار خدماتی آمده است به او گفتم مسئولان ساختمان ما دنبال مستخدم هستند...
حکم قصاص برای قاتل ساناز کوچولو عامل جنایت سپس دست و پای فرزند شیرخواره‌اش را نیز بست تا با صحنه‌سازی اطرافیانش را گمراه کند. بعد هم وانمود کرد 2 مرد نقابدار خشن دست به جنایت زده و گریخته‌اند.
فرجام پرونده مرگ داماد زیر چرخ خودروی پدرزن دامادم معتاد بود و نمی‌خواستم دخترم به خانه‌اش برگردد. شب حادثه پس از درگیری لفظی برای شکایت به طرف کلانتری می‌رفتم که او با چوب به طرفم آمد و پس از برخورد با خودرویم چندین متر پرتاب شد و خودروهای دیگر هم از روی پیکرش عبور کردند.
قتل یک خانواده در ویلای شماره 13 وجود جعبه شیرینی و لوازم پذیرایی در خانه، از احتمال قتل به دست میهمانی آشنا حکایت دارد که هم اکنون کارآگاهان در این باره نیز تحقیق می‌کنند. وی درباره انگیزه جنایت هم اظهار داشت: با توجه به اوضاع مالی صاحبخانه، ابتدا احتمال قتل با انگیزه سرقت مطرح شد اما عاملان جنایت در حالی که بیش از 500 میلیون تومان فرش، پول و طلا در خانه بود، بدون سرقت گریخته‌اند.
وسوسه شیطانی عامل مرگ زن جوان شد رضا در ادامه اعترافات خود در خصوص نحوه به قتل رساندن مقتوله به کارآگاهان گفت: پس از آنکه به همراه این خانم سوار آسانسور شدیم تا از برج خارج شویم؛ من به وسوسه دوستی با این خانم جوان آسانسور را به طبقه منفی 3 بردم. وی افزود: زمانی که این خانم متوجه موضوع شد، بسیار نارحت شد و من که از این ناراحتی و مخالفتش عصبانی شده بودم با او درگیر شده و سر او را محکم به دیوار زدم که بیهوش شد و بر زمین افتاد.
مادر نگران، قربانی امیال شیطانی جوان هوسباز با شنیدن این حرف از کوره در رفتم و با عجله یک خودرو سواری شخصی کرایه کردم تا خودم را به خانه دخترم برسانم و او را نجات دهم،اما خودم طعمه شیطان شدم.
برادرکشی در جلوی چشمان پدر در بررسی های اولیه مشخص شد دقایقی قبل از جنایت، متهم به قتل از برادر ۱۶ ساله خود در مورد کارت های بازی اش سوال می کند و از او می خواهد تا آن ها را برایش بیاورد، اما وقتی با مخالفت برادر کوچکش رو به رو می شود عصبانی شده و در حضور پدر و مادرش یک ضربه چاقو بر سر برادرش می زند و از منزل خارج می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد