اخبار ایران و شمال

دانشگاه فرهنگیان تا دوره دکتری دانشجو تربیت می‌کندقائم مقام دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: دانشگاه فرهنگیان تا دوره دکتری دانشجو تربیت می‌کند که شرایط آن به مرور اعلام می‌شود. به گزارش سلام شمال نشست شورای آموزش و پرورش مازندران چهارشنبه شب با ریاست سید علی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران در باشگاه فرهنگیان شهرستان ساری برگزار شد.

عجیب‌ترین جنگل جهان + تصاویر جنگل سنگی یا جنگ سنگواره ، عجیب‌ترین جنگل جهان است که اسرار 225 میلیون سال قبل را با خود همراه دارد و یکی از مناطق مهم جهان به شمار می‌آید. به گزارش فارس، تصور کنید، در مکانی قدم می‌زنید که طبیعت آن را از زمان دایناسورها حفظ کرده و با درختانی احاطه شده که میلیون‌ها سال از آن می‌گذرد.

نامرئی‌سازی کامل شد دانشمندان دانشگاه دوک برای اولین بار موفق به نامرئی ساختن کامل جسم شده‌اند که طی آن یک استوانه چند سانتی‌متری از برابر ریزموج‌ها پوشیده شد.

تجمع کارگران نساجی مازندران مقابل مجلس جمعی از کارگران نساجی مازندران مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند. به گزارش ایسنا، جمعی از کارگران نساجی مازندران با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار مساعدت رییس‌جمهور و همکاری مجلس برای فعال شدن مجدد این کارخانه و دریافت حقوق معوقه خود بودند.

پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل جهان +تصاویر این روزها هر کدام از ما یک تلفن همراه داریم و تنوع گوشی‌ها آنقدر زیاد شده که نام بسیاری از آن‌ها را نمی‌دانیم،‌ اما بعضی از گوشی‌های تلفن همراه قسمتی از خاطرات جمعی ما بودند.

اکرمی: احمدی‌نژاد ناگفته‌یی ندارد آقای احمدی‌نژاد آغاز خوبی داشت ولی الان به قانون‌شکنی و دادن وعده‌های غیرصحیح و خلاف رو آورده است. برای مثال ایشان در جلسه بازنشستگان به یک‌باره گفت که خب مشکل‌تان چیست؟ با صد میلیارد تومان مشکل‌تان حل می‌شود، آقا صد میلیارد تومان بده بره. با اینکه می‌دانید که بدهی‌ها و حقوق‌های معوقه وجود دارد، الان بسیاری از افراد را بازنشسته نمی‌کنند به دلیل اینکه پول پاداش‌شان را ندارند بدهند. به نظرم می‌آید که این رفتار آقای احمدی‌نژاد، رفتار شایسته و بایسته‌یی نیست یا اینکه می‌گویند تا می‌خواهیم پول بدهیم عده‌یی دادشان درمی‌آید. برای من یکی سوال است که آقای محترم اگر می‌خواهی پول بدهی از کجا آورده‌یی؟

رونمایی از نسل جدید کارت سوخت نسل جدید کارت هوشمند سوخت فردا با حضور وزیر نفت رونمایی می‌شود. به گزارش ایسنا، یکی از قابلیت‌های نسل جدید کارت‌های هوشمند سوخت استفاده از آن برای پرداخت بهای خریدهای روزانه و بلیط اتوبوس و مترو است.

لغو ممنوعیت واردات رایانه و موبایل معاون مدیر کل دفتر مقررات واردات و صادرات سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: کالاهایی که نمونه داخلی ندارند منعی برای ثبت سفارش نخواهند داشت.

جزییات آزمون دکتری 92 از زبان وزیر علوم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص نحوه برگزاری آزمون دکتری 92، گفت: وزن مرحله کتبی آزمون دکتری احتمالا امسال افزایش می‌یابد و همچنین آزمون تخصصی‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود.

بازار طلا از سکه افتاد با توجه به در پیش رو بودن ماه محرم، بازار طلا و سکه دچار رکود فصلی شده و خرید و فروش آن رونق چندانی ندارد. محمد کشتی‌آرای، رییس اتحادیه کشوری طلا، جواهر، نقره، سکه و صراف در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که قیمت‌ها در بازار طلا و جواهر تغییر چندانی نکرده است، اظهار کرد: قیمت‌ها نسبت به روز گذشته نوسانی را شاهد نبوده و همچنان در رکود و کساد به سر می‌برد.

اعلام حکم دادگاه دو مداح مشهور دادگاه انقلاب تهران حاج‌منصور را از اتهام تهدید به قتل اسفندیار رحیم‌ مشایی تبرئه کرد و برای سعید حدادیان به اتهام توهین به مقامات دولتی جریمه نقدی در نظر گرفت.

ابطحی: خاتمی کاندیدا نمی‌شود عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: با توجه به خبرهایی که در مجموعه اصلاح‌طلبان به گوش می‌رسد به طور قطع می‌توان گفت خاتمی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده کاندید نخواهد شد.

برنامه های سیما در دهه نخست محرم شبکه های تلویزیونی رسانه ملی با توجه به شعار فرهنگ حسینی و بیداری اسلامی برای دهه نخست ماه محرم امسال برنامه های متنوعی تدارک دیده اند.

قیمت سکه و دلار در بازار امروز تهران روند کاهشی قیمت انواع سکه و ارز در بازار تهران در روز دوشنبه تداوم یافت، ضمن اینکه قیمت دلار در بازار آزاد مجددا به زیر 3000 تومان بازگشت. به گزارش سلام شمال محمد کشتی آرای درباره تازه ترین تحولات بازار سکه و طلا گفت: با وجودی که قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی در هفته اخیر بیش از پنجاه دلار افزایش یافته است، قیمت سکه و طلا اندکی کاهش نشان می دهد.

اژه ای: دانشگاه آزاد پرونده ندارد دانشگاه آزاد پرونده ای ندارد و تحقیق و تفحص مجلس از این دانشگاه دارای روند مشخصی است و چنانچه مجلس پرونده ای را ارجاع دهد در مورد آن تصمیم گیری می کنیم.

اعلام زمان ثبت‌نام نامزدهای ریاست جمهوری مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور از آغاز ثبت نام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در فروردین ماه سال ۹۲ خبرداد.

قهوه موجب مثبت اندیشی می شود دانشمندان می گویند نوشیدن قهوه به خوش بینی کمک می کند. به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از روزنامه روسی پراودا، دانشمندان آلمانی به این نتیجه رسیده اند که مصرف قهوه سرعت و دقت مغز در تشخیص کلمات با بار معنایی مثبت را افزایش می دهد.

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران دولت آمریکا در اولین اقدام خود بعد از انتخاب مجدد باراک اوباما چهار مقام و پنج موسسه و نهاد ایرانی را تحریم کرد.

رضایی: فریب اوباما را نخوریم دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه "در ایران نوعی عدم توازن وجود دارد"، گفت: هدف اول از سند چشم‌انداز 1404 این بود که توازن میان زندگی و سیاست درست شود یعنی همانطور که کشور در بعد امنیتی، دفاعی و حکومتی به سرعت پیش رفته بود، زندگی نیز به همان سرعت بهبود یابد.

منتجب‌نیا: جریان اصلاحات باید بازنگری شود قائم مقام حزب اعتماد ملی با بیان اینکه شکست انتخاباتی اصلاح طلبان بدون وحدت حتمی است، گفت: جریان اصلاحات باید یک بازنگری و بازشناسی شود، مسئولان هم باید آسیب‌شناسی کنندتا فضا بخوبی مدیریت شود و زمینه برای حضور اصلاح طلبان فراهم آید.

حق شناس: نظام به اصلاح طلبان نیاز دارد مدیر مسئول روزنامه توقیف شده اعتماد ملی مدعی شد پیش از آنکه اصلاح طلبان نیاز به حضور در عرصه سیاسی داشته باشند این نظام است که به آنها نیازدارد.

معنای تحریم‌های جدید آمریکا برای ایران چیست؟ باراک اوباما تنها پس از گذشت چند روز از انتخاب مجددش به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده، اقدام به وضع تحریم‌های جدید بر علیه ایران، این بار به بهانه‌های حقوق بشری کرده است. این در حالی است که قبل از انتخابات ریاست جمهوری در این کشور، حرف و حدیث‌های بسیاری در خصوص مذاکرات دو جانبه ایران و آمریکا در رسانه‌ها مطرح بود و بسیاری تصور می‌کردند باراک اوباما در صورت پیروزی در انتخابات، رویکردی جدید در قبال ایران اتخاذ خواهد کرد.

تورمی که در مهرماه پشت سر گذاشتیم!بانک مرکزی نرخ تورم ماهیانه برای مهرماه را اعلام کرد که بر این اساس، در آمار بانک مرکزی این شاخص 0.9 درصد افزایش داشته است. این بیشترین جهش شاخص تورم ماهیانه از ابتدای سال جاری است. اما برای مصرف کننده رقم افزایش تورم بسیار بیشتر از این یک درصد است، است. بگذارید نگاهی دقیق‌تر به ماهیت رقم اعلامی بیندازیم.

جزئیات جدید از محدودیتهای صادراتی برای ۷۳ قلم کالامعاون کل سازمان توسعه تجارت با اشاره به محدودیت های ایجاد شده توسط گمرک برای صادرات برخی کالاها که در فهرست ۵۲ قلم کالای اعلام شده توسط سازمان حمایت وجود نداشته اند تاکید کرد که با ابلاغیه جدید این مشکل برطرف می شود.

گفتگوی متفاوت با علی دایی در مورد فوتبال کاپیتان و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران و بهترین گلزن جهان که حالا یکی از اعضای کمیته فنی فیفاست، در تازه ترین گفتگویش بدون آنکه به مسائل داخلی فوتبال ایران بپردازد، نحوه انتخاب بهترین های فوتبال جهان را تشریح کرده است.

شرایط مهیا شود خاتمی نامزد انتخابات می شود نماینده مجلس ششم گفت: معتقدم امثال آقای خاتمی و برخی دیگر افرادی هستند که اگر زمینه برای حضورشان در انتخابات مهیا باشد و حداقل هایی که درخواست کرده اند مهیا شود حتما به خاطر آرمانهایشان در انتخابات حضور پیدا می کنند.

واکنش تهران به سخنان نخست وزیر انگلیس درباره برنامه هسته ای ایران وزارت امور خارجه کشورمان با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن ادعاهای واهی و غیر واقعی نخست وزیر انگلیس در خصوص فعالیت های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه ابوظبی، این اظهارات را در مغایرت کامل با ماهیت صرفا صلح آمیز فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران و یافته های آژانس بین المللی انرژی اتمی خواند.

توضیحات وکیل مدافع مهدی هاشمی درباره آخرین وضعیت وی وکیل مدافع مهدی هاشمی اتهامات مطرح شده علیه مهدی هاشمی در سایت های خبری مشرق و رجانیوز و خبرگزاری فارس را کذب محض و برای تحت فشار قرار دادن قوه قضاییه دانست.

مشروح مناظره پر از نکته و کنایه مطهری و زارعی مناظره علی مطهری و علی اصغر زارعی درباره سئوال از رئیس جمهور در شبکه سه تلویزیون برگزار شد.

وزرایی که به پاستور می اندیشند هفته گذشته فضای سیاسی کشور تحت تاثیر بحث و گفت وگوهای مخالفان و موافقان طرح سوال از رییس جمهور بود ولی این موضوع مانع فعالیت احزاب و شخصیت های سیاسی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری آتی و شوراها نشد.

کمک به سیل‌زدگان مازندران در دستور کار خیران باشد استاندار مازندران گفت: کمک به سیل‌زدگان مازندران در دستور کار خیران باشد. به گزارش سلام شمال سید علی اکبر طاهایی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای مشارکت مردمی بهزیستی در جمع خیرین استان مازندران بیان داشت: ظرفیت‌های تشکل‌ها بسیار مهم است. کارهای خیر در حرکت‌های جمعی باید مستندسازی شود و در اختیار دیگر خیران قرار گیرد.
بورس مازندران روزانه شاهد 21 میلیارد ریال معامله است مدیر بورس منطقه‌ای مازندران ارزش ریالی معاملات در تالار بورس مازندران از ابتدای سال جاری تاکنون را 3 هزار و 347 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: متوسط روزانه در مدت مشابه حدود 21 میلیارد ریال بود.
توقف فوتبال نساجی مازندران دیدار بین فوتبال نساجی مازندران و شاهین بوشهر در باران شدید به تساوی انجامید تا نساجی با این تساوی به رده چهارم جدول برسد. به گزارش سلام شمال از سری رقابت‌های لیگ یک جام آزادگان دیداری حساس و سرنوشت‌ساز بین دو تیم نساجی مازندران و شاهین بوشهر در استادیوم 15 هزار نفری شهدای ساری برگزار شد که بیش از یک هزار نفر از نزدیک شاهد این رویارویی بودند.
118 هزار معلول در مازندران زیر پوشش بهزیستی نیستند مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه این استان 160 هزار معلول دارد، گفت: تنها 42 هزار معلول در استان زیر پوشش بهزیستی قرار گرفتند و از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.
هنرمندان شهرستان نکا مشکل فضای فرهنگی ندارند مسئول کانون بسیج هنرمندان نکا از برگزاری شب شعر یاد یار مهربان در نکا خبر داد و گفت: هنرمندان ما مشکلی برای فعالیت‌های مختلف هنری و فرهنگی ندارند.
انتقاد از افزایش رشته‌های غیرمرتبط در دانشگاه‌های مازندران رئیس دانشگاه مازندران از افزایش رشته‌های غیرمرتبط با نیازهای استان در موسسات دانشگاهی استان انتقاد کرد. به گزارش سلام شمال احمد احمدپور صبح امروز در جشن خانواده دانشگاه شمال با اشاره به اینکه هم‌اکنون 55 هزار نفر در موسسات غیرانتفاعی در مازندران تحصیل می‌کنند، افزود: این می‌رساند که در دانشگاه همان کارخانه آدم‌سازی است که امام راحل بیان کرده بودند.
نکا میزبان هوگوپوشان جدید نونهال مازندران شد رئیس هیئت تکواندو نکا گفت: شهرستان نکا روز جمعه میزبان هوگوپوشان جدیدالورود نونهال و خردسال است. به گزارش سلام شمال محسن رمدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا افزود: این مسابقات با حضور هوگوپوشان تکواندوکار جدید در سالن امام علی (ع) نکا برگزار می‌شود.
احتمال وقوع سیل مجدد در نوشهر و چالوسبا افزایش بارندگی در نوشهر و چالوس احتمال بروز سیل مجدد، آبگرفتگی معابر و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها دور از انتظار نیست.
فعالیت 47 موسسه غیرانتفاعی دانشگاهی در مازندران رئیس دانشگاه شمال گفت: 47 موسسه غیرانتفاعی دانشگاهی در مازندران فعالیت می‌کنند. به گزارش سلام شمال عباسعلی رستمی صبح امروز در جشن خانواده دانشگاه شمال با بیان اینکه برای نخستین بار در کشور به هفت موسسه غیرانتفاعی نمونه کشور لوح تقدیر اهدا شد، بیان کرد: دانشگاه شمال آمل توانست در میان هفت موسسه برتر کشوری قرار بگیرد.
بارندگی شدید سبب آب‌گرفتگی معابر عمومی ساری شد بارش باران که از روز گذشته در مازندران آغاز شده شامگاه چهارشنبه شدت یافت و هم‌اکنون نیز ادامه دارد و سبب آب‌گرفتگی معابر عمومی شده است.
تجلیل از دانشجویان برگزیده واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی در مراسمی از هشت دانشجوی برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی در زمینه علمی، پژوهشی و ورزشی تجلیل شد.
سهمیه نماینده مازندران در لیگ فوتبال ساحلی حفظ می‌شود مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی فائزکاران فرح‌آباد ساری گفت: باید در حفظ تنها سهمیه مازندران در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور بکوشیم. علیرضا هوشیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: در این فصل بدشانسی به تیم و بازیکنان ما رو کرده و دست‌بردار هم نیست.
امام جمعه جدید شهر زیراب مازندران معرفی شد پنجمین امام جمعه شهر زیراب مازندران معرفی شد. معاون فرماندار سوادکوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به وجود سه امام جمعه در شهرستان سوادکوه گفت: نماز جمعه از سنگرهای مهم عبادی و سیاسی برای آگاه‌سازی عمومی و تشریح رویدادهای مختلف است.
آب‌گرفتگی منازل روستایی / احتمال وقوع سیل در فریدونکنار ریزش شدید باران در شهر و روستاهای فریدونکنار ادامه دارد و تا این لحظه موجب آب‌گرفتگی چند دستگاه منزل روستایی شده است. به گزارش سلام شمال بارش شدید باران همراه وزش باد در فریدونکنار از عصر دیروز تاکنون ادامه داشته و مشکلات عدیده‌ای را برای مردم به وجود آورده است.
علیزاده مدیرکل اوقاف مازندران شد مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مردم ولایتمدار مازندران با داشتن بیش از 13 هزار موقوفه در رتبه سوم کشور، گوی سبقت را ربودند. به گزارش سلام شمال حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی بعدازظهر امروز در مراسم تودیع خود و معارفه مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه مازندران در سالن شماره یک استانداری مازندران، اظهار داشت:‌ وقف از افتخارات اسلام است.
دوچرخه‌سوار مازندرانی ایرانگردی می‌کندرئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر گفت: دوچرخه‌سوار بابلسری با در دست گرفتن پرچم ایران و شعار مبارزه با مواد مخدر از تمام شهرهای ایران عبور می‌کند.
فعالیت شبانه‌روزی قرارگاه خاتم‌الانبیا در سد هراز به گزارش سلام شمال سیدعلی اکبر طاهایی در حاشیه بازدید از سد مخزنی هراز و دیدار با مردم وستی ییلاقی پردمه از بخش لاریجان مازندران در گفت‌وگوی تفصیلی با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل در خصوص وضعیت پیشرفت سد هراز، چگونگی و بررسی راه روستایی کوهستانی لاریجان، توسعه فعالیت اقتصادی، کشاورزی و دامپروری در این بخش و روستای پردمه و اختصاص سوخت لازم به مردم بخش کوهستانی و برف‌خیز آمل در ایام سرما و زمستان نیز صحبت کرد.
اختصاص 2 میلیارد ریال به پژوهش نظام مهندسی مازندران رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران یکی از اولویت‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان را تحقیق و پژوهش عنوان کرد و گفت: برای بخش پژوهش اعتبار 2 میلیارد ریالی در نظر گرفته شد.
تحقیق و تفحص از استانداری مازندران ؛ شاید وقتی دیگر نماینده مردم قائمشهر در مجلس در حالی اعلام کرد که تحقیق و تفحص از استاندار مازندران به هفته بعد موکول شد که شجاعی نماینده مردم ساری از این موضوع به عنوان دریافت امتیاز از نماینده دولت در مازندران یاد کرده بود.
لیست کالاهای فاقد مجوز بهداشتی در مازندران اعلام شد از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران لیست کالاهای غیر مجاز و فاقد مجوز بهداشتی در مازندران اعلام شد. به گزارش سلام شمال دانشگاه علوم پزشکی مازندران در اطلاعیه‌ای با اعلام اینکه شرکت بهداشتی صنایع سلولزی و بهداشتی شبنم شمال با نام تجاری شب که تولید کننده انواع دستمال کاغذی است از طرف دانشگاه علوم پزشکی مازندران تعلیق شد.
هوشمندسازی 68 درصد کلاس‌های پایه ششم مازندران مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: 68 درصد کلاس‌های پایه ششم مدارس ابتدایی مازندران هوشمندسازی شدند. به گزارش سلام شمال محمدعلی امیری پیش‌ازظهر امروز در جلسه شورای آی تی این اداره کل با بیان اینکه بیش از 68 درصد کلاس‌های پایه ششم ابتدایی مدارس استان هوشمندسازی شدند، اظهار داشت: از یک هزار و 776 کلاس پایه ششم در استان یک هزار و 211 کلاس هوشمندسازی شدند.
روایت سیل نوشهر از زبان یک خبرنگار وقوع سیل در منطقه نوشهر سبب شد تا بسیاری از شهروندان نوشهری در وضعیت نامناسبی به سر ‌برند. به گزارش سلام شمال 32 روز از سیل شرق مازندران در شهرستان بهشهر می‌گذرد که در 48 ساعت گذشته خبر جاری شدن سیل سوژه نخست رسانه‌ها‌ی مازندران و بسیاری از رسانه‌های کشور شد.
سرانه کتابخانه مدارس مازندران از میزان ملی کمتر است معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت: سرانه فضای کتابخانه مدارس مازندران 7.39 درصد است این در حالی است که همین سرانه در مدارس کشور 4.7 درصد است.
95 درصد کلاس‌های ششم ابتدایی ناحیه یک ساری هوشمند‌ شد مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری گفت: 95 درصد کلاس‌های ششم ابتدایی ناحیه یک ساری هوشمند سازی‌ شد. به گزارش سلام شمال اردلان فریدونی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: 75 میلیون تومان از سوی خیران مدرسه‌ساز برای هوشمندسازی مدارس ابتدایی ناحیه یک ساری کمک شد.
ساخت مجتمع نمایشگاهی مازندران در محمودآباد پیگیری می‌شود فرماندار محمودآباد گفت: در حال فراهم‌سازی مقدمات کاربردی احداث بزرگترین مجتمع نمایشگاهی مازندران در محمودآباد هستیم. به گزارش سلام شمال جواد واحدی ظهر امروز در چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری مباحث فرهنگی جامعه را بسیار دقیق و کامل مورد توجه قرار می‌دهند، خاطرنشان کرد: از جمله آنها می‌توان به منویات ارزشمند معظم‌له در خراسان شمالی در رابطه با سبک زندگی و امید اشاره کردکه این همان بخشی از مهندسی فرهنگی مد نظر مقام معظم رهبری است.
اعلام دو شماره حساب برای کمک به سیل‌زدگان مازندران فرماندار چالوس از اختصاص دادن شماره حساب 118 بانک صادرات و 1033 بانک ملی جهت کمک به سیل‌زدگان شهرستان‌های نوشهر و چالوس خبر داد. به گزارش سلام شمال سیدقدیر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس افزود: در حال حاضر بیشترین نیاز ما در بخش مناطق سیل‌زده پوشاک و وسایل گرمایشی و و لوازم خانگی است.
اعزام تیم ملی کشتی فرنگی‌ ایران به قزاقستان رئیس هیئت کشتی آمل گفت: تیم ملی کشتی فرنگی ایران جایگزین تیم منتخب کشتی فرنگی آمل برای شرکت در مسابقات جام ریاست جمهوری قزاقستان شد.
درد دل‌های مردم پس از وقوع سیل بعد از گذشت سه روز از وقوع سیل در دو شهرستان نوشهر و چالوس کار امدادرسانی به مردم این منطقه در حال انجام است اما مردم می‌گویند« امدادرسانی به موقع نیست.»
برگزاری لیگ دوچرخه‌سواری مازندران در رامسر دبیر هیئت دوچرخه‌سواری مازندران از برگزاری لیگ دوچرخه‌سواری قهرمانی جوانان و بزرگسالان استان خبر داد. به گزارش سلام شمال سید تقی خدادادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: هفتمین دوره مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری جوانان و بزرگسالان استان با حضور 11 تیم به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.
صادرات گل‌های تنکابن به کشورهای آسیانه میانه رئیس جهاد کشاورزی تنکابن گفت: بیشتر گل و گیاه تولیدی تنکابن به کشورهای آسیای میانه مانند تاجیکستان، ترکمنستان، آذربایجان و ... صادر می‌شود.
امام جمعه رشت: وعاظ فلسفه قیام عاشورا را روشنگری کنند امام جمعه رشت عرض ادب به امام حسین (ع) را سرمایه جاودانه دانست و گفت: وعاظ، مداحان و مرثیه‌خوان‌ها فلسفه قیام عاشورا را برای مردم روشنگری کنند. به گزارش سلام شمال آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در نماز جمعه این شهر با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم احیای امر به معروف و نهی از منکر را دلیل قیام امام حسین (ع) عنوان و اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر سبب قوام دین است.
ایجاد عسلویه بزرگ‌تر در رودسر فرماندار رودسر گفت: با احداث سایت نفتی خزر در رودسر و اشتغال 100 هزار نفر در آن، عسلویه‌ای جدید و بزرگ‌تر در این شهرستان ایجاد می‌شود. به گزارش سلام شمال رضا دوست‌جلالی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رودسر احداث سایت نفتی رودسر را موجب ایجاد یک عسلویه جدید و بزرگ دانست و اظهار کرد: در صورت اجرایی شدن این پروژه بزرگ در رودسر طی 10 سال آینده شاهد جذب 50 تا 100 هزار نفر از نیروی کار خواهیم بود.
ظرفیت‌سازی 150 میلیون مترمکعب گاز در گیلان استاندار گیلان از ظرفیت‌سازی 150 میلیون مترمکعب گاز در این استان خبر داد و گفت: مصرف گاز گیلان در بدترین شرایط روزانه 25 میلیون مترمکعب است.
گیلان امسال زمستان سردتر می‌شود مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: امسال زمستان هوای گیلان حداقل 4 درجه سردتر از سال گذشته می‌شود. به گزارش سلام شمال محمد مهدی صادقیان در نشست مشترک کمیته حمل و نقل، سوخت و شورای هماهنگی مدیریت بحران گیلان با بیان اینکه پیش‌بینی‌های هواشناسی حداقل 48 ساعت قبل از وقوع به اطلاع مدیران دستگاه‌ها می‌رسد، اظهار کرد: پیش‌بینی‌های هواشناسی از طریق رسانه‌ها به صورت روزانه به مردم اطلاع داده می‌شود.
برگزاری رزمایش «الی‌ بیت‌المقدس» در گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان از برگزاری رزمایش «الی بیت‌المقدس» خبر داد و آن را یک رزمایش دفاع از کوی و برزن عنوان کرد و گفت: این رزمایش آذر امسال در گیلان برگزار می‌شود.
افزایش 5 میلیون قطعه ظرفیت جوجه‌ریزی در گیلان استاندار گیلان از افزایش 5 میلیون قطعه جوجه‌ریزی گوشتی، مادر و اجداد در شش ماه آینده به ظرفیت‌ واحدهای مرغداری استان خبر داد. به گزارش سلام شمال کیهان هاشم‌نیا در نشست طرح توسعه کشاورزی گیلان اظهار کرد: در شش ماه آینده حدود 5 میلیون قطعه جوجه‌ریزی گوشتی، مادر و اجداد به ظرفیت واحدهای مرغداری گیلان افزوده می‌شود که این میزان به اندازه سهم تعیین شده استان در برنامه پنجم توسعه است.
کمک 152 میلیون تومانی وقف به نیازمندان گیلان مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به برکات وقف در جامعه، گفت: امسال بالغ بر 152 میلیون تومان از محل وقف به نیازمندان استان کمک شده است.
برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در صومعه‌سرا مسئول هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا از برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی همزمان در هشت مسجد این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام شمال خسرو زنبوری ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی ایام محرم این شهرستان با تسلیت سوگواری سالار شهیدان امام حسین(ع)، اظهار کرد: ایام محرم و صفر فرصت خوبی برای مبلغان برای انتقال کیفی‌تر فرهنگ عاشورایی به نسل جوان است.
اجرای طرح سینمامدرسه در گیلان معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از اجرای طرح سینمامدرسه در این استان خبر داد. به گزارش سلام شمال اسفندیار ضیائی بعد از ظهر امروز در مراسم اهدای کتاب به کتابخانه‌های مدرسه ابتدایی شهید خیرالله کرمی و مدرسه راهنمایی حجت‌الاسلام محسنی خواستار تلاش مسئولان در موضوع کتاب و کتابخوانی در جامعه شد اظهار کرد: انتظار داریم ترویج این فرهنگ نه تنها در هفته کتاب بلکه در طول سال جریان داشته باشد.
خسارت 50 میلیارد تومانی سیل در رودسر فرماندار رودسر از خسارت بالغ بر 50 میلیارد تومانی سیل در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام شمال رضا دوست‌جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر با اشاره به خسارت‌های ناشی از سیل در این شهرستان اظهار کرد: حدود 26 میلیارد تومان در بحث راه به پل‌های روستایی و شهری آسیب وارد شده و خسارت وارد شده به پل رودسر به رحیم‌آباد بیش از هشت میلیارد تومان است.
کلاهبردار سرگرد دستگیر شد فرمانده انتظامی رودسر گفت: فرد کلاهبرداری که خود را سرگرد راهنمایی و رانندگی معرفی می‌کرد در رودسر دستگیر شد.
استقرار هوای سرد در گیلان تا پایان هفته کارشناس هواشناسی گیلان از استقرار هوای سرد و بارش‌زا تا پایان هفته جاری در استان خبر داد. به گزارش سلام شمال سمانه نگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به ورود جبهه هوای سرد و بارش‌زا به گیلان اظهار کرد: سامانه بارش‌زا از دیروز در گیلان استقرار یافت و تا هفته جاری ادامه دارد.
محرم مظلومیتی آشکار از حماسه‌های بی‌نظیر کربلا محرم یک مظلومیت آشکار و مجموعه‌‌ای از حماسه‌های بی‌نظیر کربلا است. به گزارش سلام شمال بار دیگر محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر فرا می‌رسد و جهان اسلام سیاهپوش در سوگ عاشوراییان می‌نشیند.
سامانه مدیریت یکپارچه کتابخانه‌های عمومی گیلان رونمایی شد سامانه مدیریت یکپارچه کتابخانه‌های عمومی گیلان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی رونمایی شد. به گزارش سلام شمال مدیر کل کتابخانه‌های عمومی گیلان در همایش تجلیل از حامیان، خادمان و کتابداران و اعضای برتر کتابخانه‌های عمومی گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، هدف از راه‌اندازی سامانه مدیریت یکپارچه کتابخانه‌های عمومی استان را اداره بهتر روند اجرایی کتابخانه‌ها در از بین بردن فاصله فیزیکی اعضا و کتابخانه‌ها دانست.
بازگشت 1000 بیمار کلیوی به زندگی در گیلان مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی گیلان با بیان اینکه از سال 72 تاکنون حدود یک‌هزار بیمار کلیوی با پیوند کلیه به زندگی بازگشتند، از رشد 280 درصدی پیوند کلیه در استان خبر داد.
تاتو و خالکوبی در آرایشگاه‌ها ممنوع رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی گیلان با بیان اینکه استفاده از شنل برای عروس‌ خانم‌ها الزامی است گفت: انجام اموری مانند الکترولیز، تاتو، خالکوبی و ... در آرایشگاه‌ها ممنوع است.
شیوع بیماری هپاتیت در آرایشگاه‌های زنانه رشت رئیس اتحادیه صنف آرایشگران و آموزشگاه‌های زنانه رشت از فعالیت ‌هزار و 400 واحد آرایشگاه زنانه در این شهرستان خبر داد و گفت: بیماری هپاتیت در آرایشگاه‌های زنانه شیوع پیدا کرده است.
اجتماع بزرگ بسیجیان عاشورایی در رشت فرمانده سپاه قدس گیلان از اجتماع بزرگ بسیجیان عاشورایی و هیئت‌های مذهبی همزمان با ظهر عاشورا در رشت و میدان‌های اصلی شهرستان‌ها در این استان خبر داد.
3700 واحد صنفی آستارا بازرسی شدند رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا از بازرسی 3 هزار و 700 واحد صنفی این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام شمال بیژن خالق‌وردی‌پور در جلسه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان با اشاره به انجام بازرسی‌ها از واحدهای صنفی اظهار کرد: تعداد سه هزار و 720 واحد صنفی و خدماتی آستارا در ماه‌های مهر و آبان امسال مورد بازدید قرار گرفتند.
جولان مافیای چای در بازار بی‌تدبیری مسئولان عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان با انتقاد از پرداخت نشدن مطالبات چای‌کاران، آنها را در آستانه نابودی دانست و گفت: مافیای چای در بی‌تدبیری مسئولان جولان می‌دهد.
نخستین جشنواره تئاتر استانی مارلیک در رشت گشایش یافت نخستین جشنواره تئاتر استانی مارلیک به منظور گسترش آموزش تئاتر معلولان در رشت گشایش یافت. به گزارش سلام شمال دبیر جشنواره تئاتر استانی مارلیک در جمع معلولان هنرمند این شهر با بیان اینکه این جشنواره با هدف گسترش آموزش تئاتر معلولان برگزار می‌شود اظهار کرد: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها کمک می‌کند تا امکانات و فرصت‌های مناسبی برای ارائه توانایی‌های معلولان ایجاد شود.
برپایی همایش پیرغلامان اهل بیت در صومعه‌سرا رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا از برپایی همایش «پیرغلامان اهل بیت (ع)» تا پایان هفته جاری در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام شمال حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور عصر امروز در جمع مداحان این شهرستان در سالن اجتماعات شهید بهشتی صومعه‌سرا اظهار کرد: مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) به ویژه در ایام محرم نقش مهم و حیاتی در راستای تبیین دین و شناساندن اهداف مقدس امام حسین (ع) و یارانش را بر عهده دارند.
شهردار رشت وضعیت عمرانی پروژه‌ها را جدی بگیرد رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهردار رشت باید وضعیت اجرای پروژه‌های عمرانی به ویژه آسفالت آنها را جدی بگیرد و اگر نمی‌تواند کار کند وقت شورا را نگیرد.
قابلیت‌های اداره‌های گیلان در عفاف و حجاب بررسی شود معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان خواستار بررسی قابلیت‌های اداره‌ها و نهادهای گیلان در امر عفاف و حجاب ش به گزارش سلام شمال محمد اکبرزاده عصر امروز در نشست ستاد صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی گیلان اهمیت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی را دارای اهمیت بسیار عنوان کرد.
یادواره شهدای دانش‌آموز گیلان برگزار می‌شود مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در اسفند ماه سال جاری در 313 مدرسه این استان خبر داد.
تصاویر / برداشت کیوی از باغات آستارا عملیات برداشت کیوی از باغات شهرستان آستارا در نیمه آبان ماه مراحل نهایی خود را طی می کند.
اقناع فکری مدیران از وظایف بسیج اساتید است استاندار گیلان اقناع فکری مدیران را از وظایف بسیج اساتید عنوان کرد. به گزارش سلام شمال کیهان هاشم‌نیا عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی شورای مرکزی سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گیلان بسیج را معجزه پایدار انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: بسیج با تدبیر امام (ره) تشکیل شده و در اقشار مختلف گسترش پیدا کرده است.
بازسازی بقاع متبرکه در صومعه‌سرا رئیس اداره اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا از اجرای طرح بازسازی 6 بقعه متبرکه از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام شمال عزیز خادم‌شریف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم اظهار کرد: تمام مساجد و بقاع متبرکه در مناطق روستایی و شهری صومعه‌سرا با همکاری هیئت امنا و مردم برای برگزاری مراسم‌های سوگواری و عزاداری حسینی (ع) آماده می‌شوند.
عاشوری رئیس مجمع نمایندگان گیلان شد ناصر عاشوری با رای مجمع نمایندگان گیلان ، رئیس و حمیدرضا خصوصی دبیر این مجمع شد. به گزارش سلام شمال در جلسه ظهر امروز مجمع نمایندگان گیلان دومین رئیس مجمع نمایندگان این استان معرفی شد.
ورود 27 هزار نوآموز گیلان به مدارس عادی مدیر آموزش و پرورش استثنایی گیلان گفت: در آزمون طرح سلامت 30 هزار و 627 نوآموز گیلان، تعداد 27 هزار و 795 نفر وارد مدارس عادی و 227 نفر به مدرسه‌های استثنایی معرفی شدند.
همایش متمرکز عزاداری روز تاسوعا در گرگانرئیس شورای هیئت‎های مذهبی گرگان گفت: محرم امسال نهادها با مشورت و نظرخواهی 40 هیئت مذهبی به این نتیجه رسیدند که در روز تاسوعا همایش متمرکز عزاداری را در گرگان برپا کنیم.
گلستانی‎ها جنایات صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کردند مردم همیشه در صحنه استان گلستان همزمان با سایر هموطنان ایران اسلامی بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها در غزه تظاهرات کردند.
تجمع بزرگ هیئت‎های مذهبی و بسیجیان در روز 9 محرم در گرگان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان از تجمع بزرگ هیئت‎های مذهبی و بسیجیان در روز نهم محرم در شهرستان گرگان خبر داد.
عامل انتشار تصاویر خصوصی در اینترنت دستگیر شد رئیس پلیس فتا استان گلستان از دستگیری فردی که با انتشار عکس‎های خصوصی دوست خود در صفحات اجتماعی موجب هتک حیثیت وی شده بود خبر داد.
سارق مغازه‎های شهر گرگان دستگیر شد سارقی که اقدام به سرقت از مغازه‎های شهر گرگان می‌کرد پس از دستگیری توسط ماموران پلیس آگاهی مرکز استان گلستان به 10 فقره سرقت اعتراف کرد.
همایش رهروان عاشورایی در گرگان برگزار شد همزمان با هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر همایش رهروان عاشورایی در گرگان برگزار شد. به گزارش سلام شمال همایش رهروان عاشورایی ظهر امروز با حضور جمشیدی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان، آیت‎الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان، حجت‎الاسلام ولی‎نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی، مسئولان هیئت‎های مذهبی و مداحان شهرستان گرگان در سالن تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان برگزار شد.
تجمع تجدید میثاق با امام حسین (ع) در گلستان برگزار می‌شود دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گلستان از تجمع تجدید میثاق با شهید امر به معروف و نهی از منکر امام حسین (ع) همزمان با روز اول محرم در گلستان خبر داد.
تناسب ‎نبودن تعداد قضات با حجم پرونده‎ها به محاکم گلستان رئیس کل دادگستری استان گلستان از متناسب نبودن تعداد قضات با حجم پرونده‎های ورودی به محاکم استان انتقاد کرد. به گزارش سلام شمال به نقل از روابط عمومی و اطلاع‎رسانی دادگستری کل استان گلستان، احمد فاضلیان در نشست قضات استان با معاون اول قوه قضائیه با انتقاد از متناسب نبودن تشکیلات قضایی موجود در حوزه‎های قضایی استان با کار قضات گفت: هم اکنون قضات گلستانی به طور متوسط ماهانه 180 پرونده را بررسی می‎کنند که فراتر از توان آنان است.
یادواره شهدای ترکمن در‌ هفته بسیج برگزار می‌‌شود فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت: برگزاری یادواره شهدای ترکمن از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است. به گزارش سلام شمال رمضانعلی بادلی عصر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج که در فرمانداری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد با تبریک ایام هفته بسیج و تسلیت ماه محرم اظهار داشت: امسال هفته بسیج با قرار گرفتن در امتداد ماه خون و شهادت از ویژگی خاصی برخوردار است.
استقرار مرکز مشاوره و آموزه‎های دینی در امامزاده عبدالله (ع) گرگان رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای گلستان گفت: از طریق رایزنی‎هایی که با اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان انجام گرفته مرکز مشاوره و آموزه‌های دینی در امامزاده عبدالله (ع) گرگان مستقر می‎شود.
70 کتابخانه در گلستان وجود داردمدیرکل نهاد کتابخانه‎های عمومی استان گلستان از وجود 70 کتابخانه در استان خبر داد. به گزارش سلام شمال سیدحسین علوی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان ضمن تسلیت ایام محرم اظهار داشت: در استان 62 کتابخانه دارای درجه رسمی از نهاد کتابخانه عمومی است و تعداد هفت کتابخانه نیز آماده افتتاح است که خوشبختانه رشد خوبی در تعداد کتابخانه‎های گلستان حاصل شده است.
همایش بزرگ زکات و مسجدمحوری در گرگان برگزار شد همایش بزرگ زکات و مسجد محوری امروز با حضور بیش از 2 هزار نفر از عاملان زکات در مصلای نماز جمعه شهرستان گرگان برگزار شد. به گزارش سلام شمال مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان ظهر امروز در جمع عاملان زکات استان گلستان که با حضور انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی کشور در مصلای گرگان برگزار شد اظهار داشت: بیش از 110 هزار نفر در استان گلستان از خدمات دائم کمیته امداد امام خمینی استان استفاده می‎کنند.
مرگ 200 موتورسوار در گلستان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان گفت: سالانه 200 موتورسوار بر اثر تصادفات در گلستان جان خود را از دست می‎دهند. به گزارش سلام شمال به نقل از روابط عمومی پلیس گلستان،‌ علی‎اصغر مهری موتورسواران و عابران پیاده را آسیب‎پذیرترین قشر ترافیکی جامعه عنوان کرد.
اعزام 130 مبلغه گلستانی به کاروان راهیان‌نور رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای گلستان از اعزام 130 خواهر مبلغه گلستانی از 12 آبان ماه سال‌ جاری به کاروان‎های راهیان‌نور خبر داد. به گزارش سلام شمال حجت‎‌الاسلام علیرضا ریاحی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت ایام محرم اظهار داشت: اعزام جوانان و نوجوانان به راهیان نور، تداوم مسیر حرکت شهدا است که با هدف توقف جنگ نرم دشمن صورت می‎گیرد.
390 مدرسه گلستان در طرح هجرت بهسازی و نوسازی شدند مسئول سازمان بسیج سازندگی استان گلستان از بهسازی و نوسازی 390 مدرسه در طرح هجرت از سوی بسیجیان استان در سال‎ جاری خبر داد. به گزارش سلام شمال حسن ملک‎حسینی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در راستای طرح سازندگی، محرومیت‎زدایی و خدمات‎رسانی تعداد 75 هزار و 675 نفرروز به مناطق محروم اعزام شدند.
بهره‌مندی از خدمات مشاوره برای سرمایه‌گذاران گلستانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان گلستان بر سرعت‌بخشی و بهره‌مندی از خدمات مشاوره برای سرمایه‌گذاران گلستانی خبر داد.
صادرات صنایع دستی از گلستان 507 هزار دلار برآورد شد مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: آمار صادرات صنایع دستی این استان به غیر از فرش در شش ماهه اول امسال، 507 هزار دلار برآورد شده است.
خروج میلیونی میگو از گلستان مدیرکل شیلات گلستان گفت: پیش‎بینی می‌شود صادرات میگوی گمیشان امسال به مرز یک میلیون دلار برسد. به گزارش سلام شمال به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، علی‎اکبر پاسندی با بیان اینکه امسال 170 تن میگو در سایت میگوی گمیشان برداشت شد اظهار داشت: برداشت امسال 30 تن بیشتر از سال گذشته بوده است.
رشد 196 درصدی حجم آب ذخیره شده در سدهای گلستان مدیر دفتر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای گلستان ، حجم کل ذخیره آب سدهای در دست بهره‌برداری استان گلستان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 196 درصد افزایش داشته است.
رویکرد جدید برای توسعه گردشگری مذهبی در گلستان مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: گردشگری مذهبی در این استان با توجه به اینکه امامزادگان ایجاد آرامش را در سفر به همراه دارند، دارای رویکرد جدیدی شده است.
اجرای 2 هزار برنامه در هفته بسیج در گلستان فرمانده سپاه نینوای استان گلستان از اجرای 2 هزار برنامه مختلف در هفته بسیج در سطح استان خبر داد. به گزارش سلام شمال محمدحسین بابایی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج امسال ویژگی بسیار مهمی دارد و تقارن آن با دهه اول محرم بیانگر این مهم است که برنامه‎های محوری بسیج از ذات فرهنگ محرم و عاشوراست.
جمع‎آوری 110 میلیارد ریال زکات در گلستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ‌گلستان گفت: سال گذشته بیش از 50 میلیارد ریال زکات در گلستان جمع‎آوری شد و این رقم طی شش ماهه امسال به بیش از 110 میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.
30 پروژه محرومیت‎زدایی در گلستان در حال ساخت استمسئول سازمان بسیج سازندگی گلستان گفت: بیش از 30 پروژه محرومیت‎زدایی در گلستان در حال ساخت است که 9 پروژه آن در هفته بسیج به بهره‎برداری خواهد رسید.
هزینه 25 میلیاردی برای اتمام عملیات زیرسازی در گلستان سرپرست دفتر فنی، نظارت و امور پیمان‎های شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان گفت: برای اتمام عملیات زیرسازی و آسفالت در هفت شهرک و ناحیه صنعتی استان 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی هزینه شده است.
دستگیری عاملان پخش فیلم‎های غیر اخلاقی در گلستان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آزادشهر گفت: عاملان پخش فیلم‎های غیر اخلاقی در گلستان گیر افتادند. به گزارش سلام شمال به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان گلستان، محمد آریان‎پور اظهار داشت: دو برادر به نام‎های محمود و مهدی با ایجاد سایت اینترنتی اقدام به فروش و عرضه فیلم‎های مبتذل و غیرمجاز در سطح کشور می‎کردند.
شناسایی بافت‎های فرسوده شــهری در 15 شهر گلستان معاون عمرانی استاندار گلستان از شناسایی بافت‎های فرسوده شــهری در 15 شهر بـالای 12 هزار نـفر جـمعیت استـان خبر داد. به گزارش سلام شمال به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان،‌ عبدالرضا دادبود در هشتمین جلسه شورای مسکن استان که با محوریت نوسازی و بهسازی بافت‎های فرسوده شهری استان برگزار شد اظهار داشت: بافت‎های فرسوده شــهری در شـهرهای گــرگان، گنبدکاووس، گمیشان، سیمین شهر، کردکوی، علی‎آبادکتول، بندرترکمن، آق‎قلا، فاضل‎آباد، مینودشت‌، کلاله، بندرگز، گالیکش، آزادشهر و رامیان شناسایی و محدوده آنها بر اساس شاخص‎های شورای عالی شهرسازی و معماری ایران تعیین شده است.
حضور شهرداری‌های گلستان در نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های کشور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: شهرداری‌های گلستان در سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور حضور فعال دارند.
تایید طرح سیمابر گلستان در مرکز آمار ایران مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری گلستان گفت: طرح سیمابر استان گلستان مورد تایید مرکز آمار ایران قرار گرفت. به گزارش سلام شمال به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، قدرت‌الله عابدی اظهار داشت: جزئیات اجرایی و فنی طرح سیمابر استان گلستان به صورت تفصیلی در همایش و نشست تخصصی مدیران کل آمار و اطلاعات استانداری‌ها در مرکز آمار ایران برگزار شد، ارائه و مورد استقبال و تأیید رئیس، معاونان و مدیران دفاتر مرکز آمار ایران و مدیران کل آمار و اطلاعات استانداری‌ها قرار گرفت.
فعالیت 1420 صیاد گلستانی در دریای خزر معاون صید و صیادی اداره کل شیلات گلستان گفت: یک هزار و 420 صیاد در قالب 21 تعاونی صید پره در استان گلستان فعالیت می‌کنند. به گزارش سلام شمال به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، محسن یحیایی اظهار داشت: 848 نفر صیاد پره در منطقه میانکاله و تعداد 572 نفر صیاد نیز در منطقه گمیشان فعال هستند.
هیئت‎های مذهبی گرگان با مشکلات بودجه‎ای مواجه‌اند رئیس شورای هیئت‎های مذهبی شهرستان گرگان گفت: هیئت‎های مذهبی گرگان با مشکلات بودجه‎ای مواجه هستند. به گزارش سلام شمال علی اسدی صبح امروز در جمع شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به مشکلات مالی که برای کل کشور ایجاد شده و از طرفی گرانی و افزایش قیمت کالا و خدمات سبب شده تا امسال نتوانیم به خوبی در هیئت‎های مذهبی خدمت‎رسانی کنیم.

اخبار جدید

عجیب‌ترین جنگل جهان + تصاویر جنگل سنگی یا جنگ سنگواره ، عجیب‌ترین جنگل جهان است که اسرار 225 میلیون سال قبل را با خود همراه دارد و یکی از مناطق مهم جهان به شمار می‌آید. به گزارش فارس، تصور کنید، در مکانی قدم می‌زنید که طبیعت آن را از زمان دایناسورها حفظ کرده و با درختانی احاطه شده که میلیون‌ها سال از آن می‌گذرد.

نامرئی‌سازی کامل شد دانشمندان دانشگاه دوک برای اولین بار موفق به نامرئی ساختن کامل جسم شده‌اند که طی آن یک استوانه چند سانتی‌متری از برابر ریزموج‌ها پوشیده شد.

تجمع کارگران نساجی مازندران مقابل مجلس جمعی از کارگران نساجی مازندران مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند. به گزارش ایسنا، جمعی از کارگران نساجی مازندران با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار مساعدت رییس‌جمهور و همکاری مجلس برای فعال شدن مجدد این کارخانه و دریافت حقوق معوقه خود بودند.

پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل جهان +تصاویر این روزها هر کدام از ما یک تلفن همراه داریم و تنوع گوشی‌ها آنقدر زیاد شده که نام بسیاری از آن‌ها را نمی‌دانیم،‌ اما بعضی از گوشی‌های تلفن همراه قسمتی از خاطرات جمعی ما بودند.

اکرمی: احمدی‌نژاد ناگفته‌یی ندارد آقای احمدی‌نژاد آغاز خوبی داشت ولی الان به قانون‌شکنی و دادن وعده‌های غیرصحیح و خلاف رو آورده است. برای مثال ایشان در جلسه بازنشستگان به یک‌باره گفت که خب مشکل‌تان چیست؟ با صد میلیارد تومان مشکل‌تان حل می‌شود، آقا صد میلیارد تومان بده بره. با اینکه می‌دانید که بدهی‌ها و حقوق‌های معوقه وجود دارد، الان بسیاری از افراد را بازنشسته نمی‌کنند به دلیل اینکه پول پاداش‌شان را ندارند بدهند. به نظرم می‌آید که این رفتار آقای احمدی‌نژاد، رفتار شایسته و بایسته‌یی نیست یا اینکه می‌گویند تا می‌خواهیم پول بدهیم عده‌یی دادشان درمی‌آید. برای من یکی سوال است که آقای محترم اگر می‌خواهی پول بدهی از کجا آورده‌یی؟

رونمایی از نسل جدید کارت سوخت نسل جدید کارت هوشمند سوخت فردا با حضور وزیر نفت رونمایی می‌شود. به گزارش ایسنا، یکی از قابلیت‌های نسل جدید کارت‌های هوشمند سوخت استفاده از آن برای پرداخت بهای خریدهای روزانه و بلیط اتوبوس و مترو است.

لغو ممنوعیت واردات رایانه و موبایل معاون مدیر کل دفتر مقررات واردات و صادرات سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: کالاهایی که نمونه داخلی ندارند منعی برای ثبت سفارش نخواهند داشت.

جزییات آزمون دکتری 92 از زبان وزیر علوم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص نحوه برگزاری آزمون دکتری 92، گفت: وزن مرحله کتبی آزمون دکتری احتمالا امسال افزایش می‌یابد و همچنین آزمون تخصصی‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود.

بازار طلا از سکه افتاد با توجه به در پیش رو بودن ماه محرم، بازار طلا و سکه دچار رکود فصلی شده و خرید و فروش آن رونق چندانی ندارد. محمد کشتی‌آرای، رییس اتحادیه کشوری طلا، جواهر، نقره، سکه و صراف در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که قیمت‌ها در بازار طلا و جواهر تغییر چندانی نکرده است، اظهار کرد: قیمت‌ها نسبت به روز گذشته نوسانی را شاهد نبوده و همچنان در رکود و کساد به سر می‌برد.

اعلام حکم دادگاه دو مداح مشهور دادگاه انقلاب تهران حاج‌منصور را از اتهام تهدید به قتل اسفندیار رحیم‌ مشایی تبرئه کرد و برای سعید حدادیان به اتهام توهین به مقامات دولتی جریمه نقدی در نظر گرفت.

ابطحی: خاتمی کاندیدا نمی‌شود عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: با توجه به خبرهایی که در مجموعه اصلاح‌طلبان به گوش می‌رسد به طور قطع می‌توان گفت خاتمی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده کاندید نخواهد شد.

برنامه های سیما در دهه نخست محرم شبکه های تلویزیونی رسانه ملی با توجه به شعار فرهنگ حسینی و بیداری اسلامی برای دهه نخست ماه محرم امسال برنامه های متنوعی تدارک دیده اند.

قیمت سکه و دلار در بازار امروز تهران روند کاهشی قیمت انواع سکه و ارز در بازار تهران در روز دوشنبه تداوم یافت، ضمن اینکه قیمت دلار در بازار آزاد مجددا به زیر 3000 تومان بازگشت. به گزارش سلام شمال محمد کشتی آرای درباره تازه ترین تحولات بازار سکه و طلا گفت: با وجودی که قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی در هفته اخیر بیش از پنجاه دلار افزایش یافته است، قیمت سکه و طلا اندکی کاهش نشان می دهد.

اژه ای: دانشگاه آزاد پرونده ندارد دانشگاه آزاد پرونده ای ندارد و تحقیق و تفحص مجلس از این دانشگاه دارای روند مشخصی است و چنانچه مجلس پرونده ای را ارجاع دهد در مورد آن تصمیم گیری می کنیم.

اعلام زمان ثبت‌نام نامزدهای ریاست جمهوری مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور از آغاز ثبت نام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در فروردین ماه سال ۹۲ خبرداد.

قهوه موجب مثبت اندیشی می شود دانشمندان می گویند نوشیدن قهوه به خوش بینی کمک می کند. به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از روزنامه روسی پراودا، دانشمندان آلمانی به این نتیجه رسیده اند که مصرف قهوه سرعت و دقت مغز در تشخیص کلمات با بار معنایی مثبت را افزایش می دهد.

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران دولت آمریکا در اولین اقدام خود بعد از انتخاب مجدد باراک اوباما چهار مقام و پنج موسسه و نهاد ایرانی را تحریم کرد.

رضایی: فریب اوباما را نخوریم دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه "در ایران نوعی عدم توازن وجود دارد"، گفت: هدف اول از سند چشم‌انداز 1404 این بود که توازن میان زندگی و سیاست درست شود یعنی همانطور که کشور در بعد امنیتی، دفاعی و حکومتی به سرعت پیش رفته بود، زندگی نیز به همان سرعت بهبود یابد.

منتجب‌نیا: جریان اصلاحات باید بازنگری شود قائم مقام حزب اعتماد ملی با بیان اینکه شکست انتخاباتی اصلاح طلبان بدون وحدت حتمی است، گفت: جریان اصلاحات باید یک بازنگری و بازشناسی شود، مسئولان هم باید آسیب‌شناسی کنندتا فضا بخوبی مدیریت شود و زمینه برای حضور اصلاح طلبان فراهم آید.

حق شناس: نظام به اصلاح طلبان نیاز دارد مدیر مسئول روزنامه توقیف شده اعتماد ملی مدعی شد پیش از آنکه اصلاح طلبان نیاز به حضور در عرصه سیاسی داشته باشند این نظام است که به آنها نیازدارد.

معنای تحریم‌های جدید آمریکا برای ایران چیست؟ باراک اوباما تنها پس از گذشت چند روز از انتخاب مجددش به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده، اقدام به وضع تحریم‌های جدید بر علیه ایران، این بار به بهانه‌های حقوق بشری کرده است. این در حالی است که قبل از انتخابات ریاست جمهوری در این کشور، حرف و حدیث‌های بسیاری در خصوص مذاکرات دو جانبه ایران و آمریکا در رسانه‌ها مطرح بود و بسیاری تصور می‌کردند باراک اوباما در صورت پیروزی در انتخابات، رویکردی جدید در قبال ایران اتخاذ خواهد کرد.

تورمی که در مهرماه پشت سر گذاشتیم!بانک مرکزی نرخ تورم ماهیانه برای مهرماه را اعلام کرد که بر این اساس، در آمار بانک مرکزی این شاخص 0.9 درصد افزایش داشته است. این بیشترین جهش شاخص تورم ماهیانه از ابتدای سال جاری است. اما برای مصرف کننده رقم افزایش تورم بسیار بیشتر از این یک درصد است، است. بگذارید نگاهی دقیق‌تر به ماهیت رقم اعلامی بیندازیم.

جزئیات جدید از محدودیتهای صادراتی برای ۷۳ قلم کالامعاون کل سازمان توسعه تجارت با اشاره به محدودیت های ایجاد شده توسط گمرک برای صادرات برخی کالاها که در فهرست ۵۲ قلم کالای اعلام شده توسط سازمان حمایت وجود نداشته اند تاکید کرد که با ابلاغیه جدید این مشکل برطرف می شود.

گفتگوی متفاوت با علی دایی در مورد فوتبال کاپیتان و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران و بهترین گلزن جهان که حالا یکی از اعضای کمیته فنی فیفاست، در تازه ترین گفتگویش بدون آنکه به مسائل داخلی فوتبال ایران بپردازد، نحوه انتخاب بهترین های فوتبال جهان را تشریح کرده است.

شرایط مهیا شود خاتمی نامزد انتخابات می شود نماینده مجلس ششم گفت: معتقدم امثال آقای خاتمی و برخی دیگر افرادی هستند که اگر زمینه برای حضورشان در انتخابات مهیا باشد و حداقل هایی که درخواست کرده اند مهیا شود حتما به خاطر آرمانهایشان در انتخابات حضور پیدا می کنند.

واکنش تهران به سخنان نخست وزیر انگلیس درباره برنامه هسته ای ایران وزارت امور خارجه کشورمان با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن ادعاهای واهی و غیر واقعی نخست وزیر انگلیس در خصوص فعالیت های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه ابوظبی، این اظهارات را در مغایرت کامل با ماهیت صرفا صلح آمیز فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران و یافته های آژانس بین المللی انرژی اتمی خواند.

توضیحات وکیل مدافع مهدی هاشمی درباره آخرین وضعیت وی وکیل مدافع مهدی هاشمی اتهامات مطرح شده علیه مهدی هاشمی در سایت های خبری مشرق و رجانیوز و خبرگزاری فارس را کذب محض و برای تحت فشار قرار دادن قوه قضاییه دانست.

مشروح مناظره پر از نکته و کنایه مطهری و زارعی مناظره علی مطهری و علی اصغر زارعی درباره سئوال از رئیس جمهور در شبکه سه تلویزیون برگزار شد.

وزرایی که به پاستور می اندیشند هفته گذشته فضای سیاسی کشور تحت تاثیر بحث و گفت وگوهای مخالفان و موافقان طرح سوال از رییس جمهور بود ولی این موضوع مانع فعالیت احزاب و شخصیت های سیاسی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری آتی و شوراها نشد.

یارانه‌ها باید از 45 هزار به 110 هزار تومان برای هر نفر افزایش یابد دبیر مجمع تشخیص تأکید کرد که یارانه نه تنها نباید قطع شود، بلکه باید اضافه هم بشود و در شرایط امروز با توجه به کاهش قدرت خرید مردم، باید یارانه‌ها از 45 هزار به 110 هزار تومان برای هر نفر افزایش یابد.

برگزاری لیگ دوچرخه‌سواری مازندران در رامسر دبیر هیئت دوچرخه‌سواری مازندران از برگزاری لیگ دوچرخه‌سواری قهرمانی جوانان و بزرگسالان استان خبر داد. به گزارش سلام شمال سید تقی خدادادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: هفتمین دوره مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری جوانان و بزرگسالان استان با حضور 11 تیم به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.
صادرات گل‌های تنکابن به کشورهای آسیانه میانه رئیس جهاد کشاورزی تنکابن گفت: بیشتر گل و گیاه تولیدی تنکابن به کشورهای آسیای میانه مانند تاجیکستان، ترکمنستان، آذربایجان و ... صادر می‌شود.
آغاز آموزش پزشک‌یاری ورزشی در مازندران رئیس هیئت پزشکی ورزشی مازندران از برگزاری آموزش اولیه پزشک‌یاری ورزشی در مازندران از 27 آبان ماه خبر داد. به گزارش سلام شمال علی دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: باید امکانات پزشکی برای تمامی ورزشکاران در مکان ورزشی فراهم شود تا در صورت حادثه ورزشکار از مصدومیت جدی جلوگیری شود.
نساجی پتانسیل بالایی برای قهرمانی دارد سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به اینکه برد مقابل شاهین بوشهر ما را در کورس قهرمانی حفظ می‌کند، گفت: نساجی پتانسیل بالایی برای قهرمانی دارد.
بازدید استاندار مازندران از مناطق سیل‌زده چالوساستاندار مازندران به همراه فرماندار و بخشدار مرکزی چالوس از مناطق سیل‌زده شهرستان چالوس بازدید کرد. به گزارش سلام شمال سیدعلی اکبر طاهایی صبح امروز در ابتدا با حضور در روستای تازه‌آباد چالوس از نزدیک از تعدادی خیابان، کوچه و منازل خسارت دیده بازدید کرد.
توزیع رایگان کتاب بین دانش‌آموزان ساروی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ساری گفت: در هفته کتاب و کتابخوانی به صورت نمادین در چند مدرسه کتاب را بین دانش‌آموزان توزیع می‌کنیم. به گزارش سلام شمال سیدمحمد سعیدی ساروی در حاشیه برگزاری بیستمین نمایشگاه هفته کتاب مازندران، اظهار داشت:‌ عرصه کتاب و کتاب‌خوانی یکی از راه‌های رشد و تعالی هر جامعه است.
مازندران میزبان المپیاد فوریت‌های پزشکی می‌شود رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران گفت: پنجمین المپیاد تکنسین‌ها و سومین المپیاد دانشجویان فوریت‌های پزشکی کشور در روزهای 16 و 17 آذر ماه امسال به میزبانی مازندران در رامسر برگزار می‌شود.
تیم شهدای ساری قهرمان جام حذفی فوتبال مازندران سرمربی تیم فوتبال شهدای ساری پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های مازندران گفت: این قهرمانی را مدیون هواداران خود هستیم.
سیل به بابل 4 میلیارد تومان خسارت زد معاون عمرانی فرماندار بابل گفت: جاری شدن سیل در روستاهای بالا و پایین احمد چاله‌پی و بندپی‌غربی حدود 4 میلیارد تومان خسارت زد. به گزارش سلام شمال محسن کبود فیروزجایی دقایقی قبل در گفت و گو با خبرنگار فارس در بابل اظهارداشت: بارش شدید باران که از دو روز گذشته در بابل شروع به باریدن کرده به برخی از منازل و تاسیسات مسکونی، برق و اراضی شالیزاری بابل خسارت شدیدی وارد کرد.
بارش برف در مناطق کوهستانی مازندران رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی مازندران از بارش برف در مناطق کوهستانی و سردسیر استان مازندران خبر داد. به گزارش سلام شمال کیان خدیور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری درباره آخرین وضعیت هوای استان مازندران اظهار داشت: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران از امروز تا جمعه به صورت بارانی و بارش همراه با برف گزارش شده است.
فیض‌الله نفجم : کاندیدای رئیس هیئت تکواندو می‌شومرئیس هیئت تکواندو مازندران به برگزاری انتخابات تعیین رئیس هئیت تکواندو مازندران در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در انتخابات ریاست هیئت تکواندو مازندران ثبت‌نام خواهم کرد.
امدادرسانی به سیل‌زدگان مازندران با قایق‌ امدادی امدادرسانی به سیل‌زدگان روستاهای بابل از طریق قایق موتوری و امدادی انجام می‌شود. به گزارش سلام شمال در پی جاری شدن سیل در روستاهای بالا و پایین احمدچاله پی و روستاهای همجوار از بخش لاله‌آباد بابل، مدارس این روستاها تعطیل و تردد در این روستاها متوقف و امدادرسانی به سیل‌زدگان از طریق قایق موتوری انجام می‌شود.
اعزام 140 مبلّغ در ماه محرم به مناطق محروم مازندران مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از اعزام 140 مبلّغ به مناطق محروم استان در ماه محرم خبر داد. به گزارش سلام شمال به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری در جلسه شورای ستادی اوقاف مازندران ویژه ماه محرم اظهار داشت: از جمله وظایف این اداره کل، اعزام مبلّغ در مناسبت‌های مهم سال است که در دهه اول ماه محرم 140 مبلّغ به مناطق محروم اعزام می‌شوند.
نیازمندی‌های سیل‌زدگان اطلاع‌رسانی شد مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: قرار است گزارش نهایی از میزان خسارت‌های سیل غرب مازندران تهیه و به وزیر کشور اعلام شود. به گزارش سلام شمال هادی خنجری لحظاتی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری درباره آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده مازندران اظهار داشت: معاون آمادگی و مقابله با بحران سازمان مدیریت بحران کشور در حال بازدید از مناطق سیل‌زده غرب استان هستند.
دلایل سیل مازندران اعلام شد؛ فرماندار نوشهر مازندران گفت: برداشت بی‌رویه منابع طبیعی و عدم نظارت دستگاه‌های متولی به عنوان یکی از علل سیل اخیر در نوشهر بوده است. به گزارش سلام شمال دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مازندران شامگاه امروز با حضور استاندار مازندران در نوشهر برگزار شد.
حضور ژیمناست مازندرانی در فینال قهرمانی آسیا رئیس هیئت ژیمناستیک مازندران از حضور ژیمناست مازندرانی در فینال قهرمانی آسیا خبر داد. محمد سبحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: مسابقات ژیمناستیک قهرمانی مردان آسیا که به میزبانی شهر پوتیان چین برگزار می‌شود، ژیمناست مازندرانی در بخش دارحلقه با اقتدار به جمع هشت نفر برتر آسیا راه یافت.
امداد رسانی به 371 خانواده سیل‌زده مازندران مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: تاکنون به 371 خانواده سیل‌زده غرب مازندران امداد‌رسانی شد. مهدی ولی پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در بخش‌هایی از شهرستان‌های نوشهر، چالوس، آمل، بابل، بندپی، رامسر و تنکابن امدادگران جمعیت هلال احمر بلا فاصله با تجهیزات کامل به مناطق مزبور اعزام و موفق شدند به 371 خانوار محاصره در سیل خدمات لازم را ارائه کنند.
تصاویر / چالوس و نوشهر پس از سیل سیل نوشهر + سیل چالوس + سیل مازندران + حوادث مازندران + اخبار مازندران
2 هزار خانوار سیل‌زده چالوسی نیازمند کمک هستند فرماندار چالوس گفت: 2هزار خانوار سیل‌زده چالوسی چشم انتظار کمک هموطنان ایرانی هستند. به گزارش سلام شمال سید قدیر رضایی عصر امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده چالوس در جمع‌ خبرنگاران افزود: شرایط بسیار بحرانی در بیشتر مناطق سیل زده شهرستان چالوس داریم و اسکان خانوارهای سیل‌زده بسیار سخت و دشوار است.
تذهیب‌کار برجسته مازندرانی دار فانی را وداع گفت محمد ناییج تذهیب‌کار، طراح فرش و گل و مرغ برجسته مازندرانی در بیمارستان امام رضای آمل پس از سپری کردن یک دوره طولانی مدت بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.
دومین جشنواره فرهنگی هنری 25 در ساری فرماندهی پایگاه بسیج صداو سیمای مازندران گفت: دومین جشنواره فرهنگی و هنری 25 روز چهارشنبه 24 آبان ماه در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.
ستاد مدیریت بحران نکا در آماده‌باش کامل به سر می‌برددبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان نکا با اشاره به بارش باران شب و روز گذشته در این شهرستان گفت: با وجود بارندگی‌های زیاد طی چند روز اخیر به دلیل مدیریت‌های خوبی که صورت گرفت با کمترین مشکل مواجه بودیم.
استاندار مازندران فردا در مجلس حضور می‌یابد نماینده مردم قائمشهر، جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی از تحقیق و تفحص از استانداری مازندران با حضور استاندار در مجلس خبر داد. به گزارش سلام شمال سید هادی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری بیان داشت: تحقیق و تفحص از استانداری مازندران از سوی برخی نمایندگان مجلس در ارتباط با مشکلات استان مطرح شد.
تامین سوخت مایع در صورت افت فشار گاز در شمالمدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: در صورت مشاهده بروز بحران احتمالی افت فشار و قطع گاز برای مصارف خانگی شرکت ملی نفت سوخت مایع را برای استان‌های شمالی تامین می‌کند.
سیل مازندران 45 میلیارد تومان خسارت زد فرماندار چالوس گفت: تاکنون خسارت وارده بر اثر سیل در شهرستان چالوس، 45 میلیارد تومان برآورد شده است. به گزارش سلام شمال سید قدیر رضایی بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده مازندران در جمع خبرنگاران خسارت به یک هزار و 500 منزل مسکونی با پیش‌بینی 30 میلیارد تومان و میزان خسارت از 30 تا 90 درصد، خسارت به 50 واحد تجاری با پیش‌بینی 2 میلیارد تومان،
مراجعه به بیمارستان‌های مازندران در حال افزایش استرئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: میزان مراجعه به بیمارستان‌های علوم پزشکی مازندران از سطح استان‌های دیگر نیز رو به گسترش است و به همین خاطر نیاز به فضای مناسب در سطح اورژانس‌های بیمارستانی داریم.
ارتفاع سیل در مازندران 1.5 تا 2 متر مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به اینکه سیل شب گذشته غرب مازندران تلفات جانی نداشت، ابراز داشت: ارتفاع این سیل 1.5 تا دو متر بوده است. به گزارش سلام شمال هادی خنجری دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری درباره آخرین وضعیت سیل 2 شهرستان نوشهر و چالوس در استان مازندران، اظهار داشت: با گزارش سیل، نیروهای امدادی در بخش امداد و نجات وارد عمل شدند.
فرمانداران در مازندران رئیس شورای راهبردی دانشگاه‌ها شدند فرماندار قائمشهر اعلام کرد: فرمانداران شهرستان‌های استان با حکم استاندار مازندران به عنوان رئیس شورای راهبردی و اجرایی دانشگاه‌های شهرستان انتخاب شده‌اند.
3120 میلیارد تومان یارانه در مازندران پرداخت شد رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران و دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌های مازندران گفت: طی 21 مرحله حدود 3 هزار و 126 میلیارد تومان یارانه نقدی در استان مازندران پرداخت شد.
راه‌اندازی پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم کشاورزی ساری رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری از راه‌اندازی پردیس بین‌الملل این دانشگاه در شهرستان ساری خبر داد. به گزارش سلام شمال کریم سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: این دانشگاه برای راه‌اندازی پردیس بین‌الملل برنامه‌ریزی کرده که بخشی از هزینه آن از طریق شهریه دانشجویان تأمین می‌شود.
استقرار هوای سرد در گیلان تا پایان هفته کارشناس هواشناسی گیلان از استقرار هوای سرد و بارش‌زا تا پایان هفته جاری در استان خبر داد. به گزارش سلام شمال سمانه نگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به ورود جبهه هوای سرد و بارش‌زا به گیلان اظهار کرد: سامانه بارش‌زا از دیروز در گیلان استقرار یافت و تا هفته جاری ادامه دارد.
محرم مظلومیتی آشکار از حماسه‌های بی‌نظیر کربلا محرم یک مظلومیت آشکار و مجموعه‌‌ای از حماسه‌های بی‌نظیر کربلا است. به گزارش سلام شمال بار دیگر محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر فرا می‌رسد و جهان اسلام سیاهپوش در سوگ عاشوراییان می‌نشیند.
سامانه مدیریت یکپارچه کتابخانه‌های عمومی گیلان رونمایی شد سامانه مدیریت یکپارچه کتابخانه‌های عمومی گیلان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی رونمایی شد. به گزارش سلام شمال مدیر کل کتابخانه‌های عمومی گیلان در همایش تجلیل از حامیان، خادمان و کتابداران و اعضای برتر کتابخانه‌های عمومی گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، هدف از راه‌اندازی سامانه مدیریت یکپارچه کتابخانه‌های عمومی استان را اداره بهتر روند اجرایی کتابخانه‌ها در از بین بردن فاصله فیزیکی اعضا و کتابخانه‌ها دانست.
بازگشت 1000 بیمار کلیوی به زندگی در گیلان مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی گیلان با بیان اینکه از سال 72 تاکنون حدود یک‌هزار بیمار کلیوی با پیوند کلیه به زندگی بازگشتند، از رشد 280 درصدی پیوند کلیه در استان خبر داد.
تاتو و خالکوبی در آرایشگاه‌ها ممنوع رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی گیلان با بیان اینکه استفاده از شنل برای عروس‌ خانم‌ها الزامی است گفت: انجام اموری مانند الکترولیز، تاتو، خالکوبی و ... در آرایشگاه‌ها ممنوع است.
شیوع بیماری هپاتیت در آرایشگاه‌های زنانه رشت رئیس اتحادیه صنف آرایشگران و آموزشگاه‌های زنانه رشت از فعالیت ‌هزار و 400 واحد آرایشگاه زنانه در این شهرستان خبر داد و گفت: بیماری هپاتیت در آرایشگاه‌های زنانه شیوع پیدا کرده است.
اجتماع بزرگ بسیجیان عاشورایی در رشت فرمانده سپاه قدس گیلان از اجتماع بزرگ بسیجیان عاشورایی و هیئت‌های مذهبی همزمان با ظهر عاشورا در رشت و میدان‌های اصلی شهرستان‌ها در این استان خبر داد.
3700 واحد صنفی آستارا بازرسی شدند رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا از بازرسی 3 هزار و 700 واحد صنفی این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام شمال بیژن خالق‌وردی‌پور در جلسه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان با اشاره به انجام بازرسی‌ها از واحدهای صنفی اظهار کرد: تعداد سه هزار و 720 واحد صنفی و خدماتی آستارا در ماه‌های مهر و آبان امسال مورد بازدید قرار گرفتند.
جولان مافیای چای در بازار بی‌تدبیری مسئولان عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان با انتقاد از پرداخت نشدن مطالبات چای‌کاران، آنها را در آستانه نابودی دانست و گفت: مافیای چای در بی‌تدبیری مسئولان جولان می‌دهد.
نخستین جشنواره تئاتر استانی مارلیک در رشت گشایش یافت نخستین جشنواره تئاتر استانی مارلیک به منظور گسترش آموزش تئاتر معلولان در رشت گشایش یافت. به گزارش سلام شمال دبیر جشنواره تئاتر استانی مارلیک در جمع معلولان هنرمند این شهر با بیان اینکه این جشنواره با هدف گسترش آموزش تئاتر معلولان برگزار می‌شود اظهار کرد: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها کمک می‌کند تا امکانات و فرصت‌های مناسبی برای ارائه توانایی‌های معلولان ایجاد شود.
برپایی همایش پیرغلامان اهل بیت در صومعه‌سرا رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا از برپایی همایش «پیرغلامان اهل بیت (ع)» تا پایان هفته جاری در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام شمال حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور عصر امروز در جمع مداحان این شهرستان در سالن اجتماعات شهید بهشتی صومعه‌سرا اظهار کرد: مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) به ویژه در ایام محرم نقش مهم و حیاتی در راستای تبیین دین و شناساندن اهداف مقدس امام حسین (ع) و یارانش را بر عهده دارند.
شهردار رشت وضعیت عمرانی پروژه‌ها را جدی بگیرد رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهردار رشت باید وضعیت اجرای پروژه‌های عمرانی به ویژه آسفالت آنها را جدی بگیرد و اگر نمی‌تواند کار کند وقت شورا را نگیرد.
قابلیت‌های اداره‌های گیلان در عفاف و حجاب بررسی شود معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان خواستار بررسی قابلیت‌های اداره‌ها و نهادهای گیلان در امر عفاف و حجاب ش به گزارش سلام شمال محمد اکبرزاده عصر امروز در نشست ستاد صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی گیلان اهمیت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی را دارای اهمیت بسیار عنوان کرد.
یادواره شهدای دانش‌آموز گیلان برگزار می‌شود مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در اسفند ماه سال جاری در 313 مدرسه این استان خبر داد.
تصاویر / برداشت کیوی از باغات آستارا عملیات برداشت کیوی از باغات شهرستان آستارا در نیمه آبان ماه مراحل نهایی خود را طی می کند.
اقناع فکری مدیران از وظایف بسیج اساتید است استاندار گیلان اقناع فکری مدیران را از وظایف بسیج اساتید عنوان کرد. به گزارش سلام شمال کیهان هاشم‌نیا عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی شورای مرکزی سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گیلان بسیج را معجزه پایدار انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: بسیج با تدبیر امام (ره) تشکیل شده و در اقشار مختلف گسترش پیدا کرده است.
بازسازی بقاع متبرکه در صومعه‌سرا رئیس اداره اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا از اجرای طرح بازسازی 6 بقعه متبرکه از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام شمال عزیز خادم‌شریف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم اظهار کرد: تمام مساجد و بقاع متبرکه در مناطق روستایی و شهری صومعه‌سرا با همکاری هیئت امنا و مردم برای برگزاری مراسم‌های سوگواری و عزاداری حسینی (ع) آماده می‌شوند.
عاشوری رئیس مجمع نمایندگان گیلان شد ناصر عاشوری با رای مجمع نمایندگان گیلان ، رئیس و حمیدرضا خصوصی دبیر این مجمع شد. به گزارش سلام شمال در جلسه ظهر امروز مجمع نمایندگان گیلان دومین رئیس مجمع نمایندگان این استان معرفی شد.
ورود 27 هزار نوآموز گیلان به مدارس عادی مدیر آموزش و پرورش استثنایی گیلان گفت: در آزمون طرح سلامت 30 هزار و 627 نوآموز گیلان، تعداد 27 هزار و 795 نفر وارد مدارس عادی و 227 نفر به مدرسه‌های استثنایی معرفی شدند.
جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استانی در گیلان برگزار می‌شود مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از برگزاری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استانی در 26 و 27 آذر امسال خبر داد.
عضویت 2800 نفر در کتابخانه‌های عمومی صومعه‌سرا رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی صومعه‌سرا از عضویت دو هزار و 855 نفر در شش کتابخانه عمومی این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام شمال تقی حقیقت در جریان برپایی نمایشگاه «تازه‌های کتاب» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با تبریک این ایام، اظهار کرد: هفته کتاب فرصتی برای آشنایی بیشتر با دنیای کتاب و کتابخوانی است.
رشت سیاه‌پوش می‌شود شهردار رشت از سیاه پوش شدن این شهر همزمان با فرا رسیدن محرم خبر داد. به گزارش سلام شمال محمدعلی ‌ثابت‌قدم در جمع مدیران شهرداری این شهر با اشاره به اهمیت فضاسازی مناسب شهری در ماه محرم اظهار کرد: انجام تبلیغات محیطی و نصب پرچم‌های عزاداری موجب می‌شود تا همگان فضای ماتم و عزا را درک کرده و آمدن ماه محرم را احساس کنند.
گیلان بزرگ‌ترین صادرکننده کیوی در کشور است رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان گفت: گیلان یکی از بزرگ‌ترین صادرکننده کیوی در کشور است. به گزارش سلام شمال هادی تیزهوش‌تابان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به توانمندی‌های گیلان در امر تولید و صادرات محصولات کشاورزی، اظهار کرد: گیلان 92 درصد چای کشور را تامین می‌کند.
طرح بصیرت عاشورایی در 488 بقعه گیلان برگزار می‌شود مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان از اجرای طرح بصیرت عاشورایی در 488 بقعه متبرکه استان همزمان با فرا رسیدن ماه محرم خبر داد. به گزارش سلام شمال حجت‌الاسلام ولی عادلی در جلسه اوقاف استان با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و اجرای برنامه‌های مناسبت این ماه، اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) طرح بصیرت عاشورایی در 488 بقعه گیلان اجرا می‌شود.
آموزش درس عملی پایه ششم در کانون پرورش فکری گیلانمدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از آموزش دو درس عملی «تفکر و پژوهش» و «کار و فناوری» پایه ششم ابتدایی در این کانون برای نخستین بار در کشور خبر داد.
انتخاب 60 روستای هدف گردشگری گیلان مدیرکل امور روستایی و عشایری استانداری گیلان از انتخاب 60 روستای هدف گردشگری استان خبر داد. به گزارش سلام شمال سید عیسی مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به همکاری‌های اداره امور روستایی و عشایری استانداری گیلان با بسیج دانشجویی در موضوع اردوهای جهادی، اظهار کرد: اردوهای جهادی عامل نمایان شدن بسیاری از زوایای پنهان و مشکلات برای مسئولان ذی‌ربط شده است.
راه‌اندازی واحد ثبت بذر و نهال در گیلان رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی گیلان از راه‌اندازی واحد ثبت بذر و نهال کشاورزان و پژوهشگران تا پایان سال جاری در این استان خبر داد. به گزارش سلام شمال محمود بهمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اخذ مجوز تاسیس مرکز رشد کشاورزی و منابع طبیعی با ساختار خوشه‌های تخصصی در گیلان اظهار کرد: زیرساخت گیلان در عرصه کشاورزی و منابع طبیعی است و این امر با نگاه کاربردی در قالب فناوری‌های نوین پیگیری می‌شود.
تشکیل کانون‌های ادبی در کتابخانه‌های عمومی گیلان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان از تشکیل کانون‌های ادبی در 14 کتابخانه عمومی این استان خبر داد. به گزارش سلام شمال اسماعیل جانعلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تشکیل بخش‌های مختلف در کتابخانه‌های عمومی گیلان اظهار کرد: تعداد 13 کتابخانه مستقل کودک در کتابخانه‌های گیلان تشکیل شده است.
برخورد ناشایست با نیروهای شرکتی گیلان بی‌انصافی است امام جمعه موقت رشت با انتقاد از تعدیل نیروهای شرکتی، برخورد ناشایست با آنها را بی‌انصافی خواند و گفت: حتی در زمان بردگی هم برخوردهای ناشایست با برده‌ها صورت نمی‌گرفت. به گزارش سلام شمال حجت‌الاسلام غلام‌رضا شفیعی‌زاده امروز در نماز جمعه این شهر در آستانه فرا رسیدن ماه محرم، هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر را همزمان با دهه نخست این ماه عنوان کرد.
قاتل فراری در رشت دستگیر شد پلیس گیلان اعلام کرد: قاتل فراری پس از شش ماه و قبل از ارتکاب جرم دیگری، در رشت دستگیر شد. به گزارش سلام شمال به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس گیلان، قاتل فراری که پس از 6 ماه برای ارتکاب جرم دیگری به رشت آمده بود با تیزبینی پلیس این شهرستان دستگیر شد.
اعزام 130 مبلغه گلستانی به کاروان راهیان‌نور رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای گلستان از اعزام 130 خواهر مبلغه گلستانی از 12 آبان ماه سال‌ جاری به کاروان‎های راهیان‌نور خبر داد. به گزارش سلام شمال حجت‎‌الاسلام علیرضا ریاحی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت ایام محرم اظهار داشت: اعزام جوانان و نوجوانان به راهیان نور، تداوم مسیر حرکت شهدا است که با هدف توقف جنگ نرم دشمن صورت می‎گیرد.
390 مدرسه گلستان در طرح هجرت بهسازی و نوسازی شدند مسئول سازمان بسیج سازندگی استان گلستان از بهسازی و نوسازی 390 مدرسه در طرح هجرت از سوی بسیجیان استان در سال‎ جاری خبر داد. به گزارش سلام شمال حسن ملک‎حسینی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در راستای طرح سازندگی، محرومیت‎زدایی و خدمات‎رسانی تعداد 75 هزار و 675 نفرروز به مناطق محروم اعزام شدند.
بهره‌مندی از خدمات مشاوره برای سرمایه‌گذاران گلستانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان گلستان بر سرعت‌بخشی و بهره‌مندی از خدمات مشاوره برای سرمایه‌گذاران گلستانی خبر داد.
صادرات صنایع دستی از گلستان 507 هزار دلار برآورد شد مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: آمار صادرات صنایع دستی این استان به غیر از فرش در شش ماهه اول امسال، 507 هزار دلار برآورد شده است.
خروج میلیونی میگو از گلستان مدیرکل شیلات گلستان گفت: پیش‎بینی می‌شود صادرات میگوی گمیشان امسال به مرز یک میلیون دلار برسد. به گزارش سلام شمال به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، علی‎اکبر پاسندی با بیان اینکه امسال 170 تن میگو در سایت میگوی گمیشان برداشت شد اظهار داشت: برداشت امسال 30 تن بیشتر از سال گذشته بوده است.
رشد 196 درصدی حجم آب ذخیره شده در سدهای گلستان مدیر دفتر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای گلستان ، حجم کل ذخیره آب سدهای در دست بهره‌برداری استان گلستان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 196 درصد افزایش داشته است.
رویکرد جدید برای توسعه گردشگری مذهبی در گلستان مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: گردشگری مذهبی در این استان با توجه به اینکه امامزادگان ایجاد آرامش را در سفر به همراه دارند، دارای رویکرد جدیدی شده است.
اجرای 2 هزار برنامه در هفته بسیج در گلستان فرمانده سپاه نینوای استان گلستان از اجرای 2 هزار برنامه مختلف در هفته بسیج در سطح استان خبر داد. به گزارش سلام شمال محمدحسین بابایی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج امسال ویژگی بسیار مهمی دارد و تقارن آن با دهه اول محرم بیانگر این مهم است که برنامه‎های محوری بسیج از ذات فرهنگ محرم و عاشوراست.
جمع‎آوری 110 میلیارد ریال زکات در گلستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ‌گلستان گفت: سال گذشته بیش از 50 میلیارد ریال زکات در گلستان جمع‎آوری شد و این رقم طی شش ماهه امسال به بیش از 110 میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.
30 پروژه محرومیت‎زدایی در گلستان در حال ساخت استمسئول سازمان بسیج سازندگی گلستان گفت: بیش از 30 پروژه محرومیت‎زدایی در گلستان در حال ساخت است که 9 پروژه آن در هفته بسیج به بهره‎برداری خواهد رسید.
هزینه 25 میلیاردی برای اتمام عملیات زیرسازی در گلستان سرپرست دفتر فنی، نظارت و امور پیمان‎های شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان گفت: برای اتمام عملیات زیرسازی و آسفالت در هفت شهرک و ناحیه صنعتی استان 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی هزینه شده است.
دستگیری عاملان پخش فیلم‎های غیر اخلاقی در گلستان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آزادشهر گفت: عاملان پخش فیلم‎های غیر اخلاقی در گلستان گیر افتادند. به گزارش سلام شمال به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان گلستان، محمد آریان‎پور اظهار داشت: دو برادر به نام‎های محمود و مهدی با ایجاد سایت اینترنتی اقدام به فروش و عرضه فیلم‎های مبتذل و غیرمجاز در سطح کشور می‎کردند.
شناسایی بافت‎های فرسوده شــهری در 15 شهر گلستان معاون عمرانی استاندار گلستان از شناسایی بافت‎های فرسوده شــهری در 15 شهر بـالای 12 هزار نـفر جـمعیت استـان خبر داد. به گزارش سلام شمال به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان،‌ عبدالرضا دادبود در هشتمین جلسه شورای مسکن استان که با محوریت نوسازی و بهسازی بافت‎های فرسوده شهری استان برگزار شد اظهار داشت: بافت‎های فرسوده شــهری در شـهرهای گــرگان، گنبدکاووس، گمیشان، سیمین شهر، کردکوی، علی‎آبادکتول، بندرترکمن، آق‎قلا، فاضل‎آباد، مینودشت‌، کلاله، بندرگز، گالیکش، آزادشهر و رامیان شناسایی و محدوده آنها بر اساس شاخص‎های شورای عالی شهرسازی و معماری ایران تعیین شده است.
حضور شهرداری‌های گلستان در نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های کشور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: شهرداری‌های گلستان در سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور حضور فعال دارند.
تایید طرح سیمابر گلستان در مرکز آمار ایران مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری گلستان گفت: طرح سیمابر استان گلستان مورد تایید مرکز آمار ایران قرار گرفت. به گزارش سلام شمال به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، قدرت‌الله عابدی اظهار داشت: جزئیات اجرایی و فنی طرح سیمابر استان گلستان به صورت تفصیلی در همایش و نشست تخصصی مدیران کل آمار و اطلاعات استانداری‌ها در مرکز آمار ایران برگزار شد، ارائه و مورد استقبال و تأیید رئیس، معاونان و مدیران دفاتر مرکز آمار ایران و مدیران کل آمار و اطلاعات استانداری‌ها قرار گرفت.
فعالیت 1420 صیاد گلستانی در دریای خزر معاون صید و صیادی اداره کل شیلات گلستان گفت: یک هزار و 420 صیاد در قالب 21 تعاونی صید پره در استان گلستان فعالیت می‌کنند. به گزارش سلام شمال به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، محسن یحیایی اظهار داشت: 848 نفر صیاد پره در منطقه میانکاله و تعداد 572 نفر صیاد نیز در منطقه گمیشان فعال هستند.
هیئت‎های مذهبی گرگان با مشکلات بودجه‎ای مواجه‌اند رئیس شورای هیئت‎های مذهبی شهرستان گرگان گفت: هیئت‎های مذهبی گرگان با مشکلات بودجه‎ای مواجه هستند. به گزارش سلام شمال علی اسدی صبح امروز در جمع شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به مشکلات مالی که برای کل کشور ایجاد شده و از طرفی گرانی و افزایش قیمت کالا و خدمات سبب شده تا امسال نتوانیم به خوبی در هیئت‎های مذهبی خدمت‎رسانی کنیم.
میزبانی یازدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی به گلستان داده شد رئیس انجمن مداحان استان گلستان از میزبانی یازدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی در گلستان خبر داد. به گزارش سلام شمال حسین کبیر شنبه شب در صحن علنی شورای شهر گرگان اظهار داشت: یازدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی از هفتم تا دهم آبان ‎ماه سال 1392 در استان گلستان به مرکزیت شهر گرگان برگزار می‎شود.
کمیته گرامیداشت شهدای 5 آذر گرگان فعال می‎شود عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: به منظور گرامیداشت شهدای پنج‎ آذر که به عنوان روز «شهدا و انقلاب» در گرگان نام گرفته مطابق سنوات گذشته این کمیته برای برنامه‎ریزی مناسب فعال می‎شود.
آغاز فعالیت انجمن خیرین کتابخانه‎ساز در گلستان مدیرکل نهاد کتابخانه‎های عمومی استان گلستان گفت: آغاز فعالیت انجمن خیرین کتابخانه‎ساز در هفته کتاب کلید خواهد خورد. به گزارش سلام شمال سید حسین علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: طرح انجمن خیرین کتابخانه‎ساز یکی از فعالیت‎های جدید است و کارهای قانونی آن برای شروع فعالیت به اتمام رسیده که در هفته کتاب شاهد آغاز به کار این انجمن خواهیم بود.
سرانه مطالعه در گلستان 59 دقیقه است مدیرکل نهاد کتابخانه‎های عمومی استان گلستان گفت: سرانه مطالعه کتاب در کشور 76 و در گلستان 59 دقیقه در روز است. به گزارش سلام شمال سید حسین علوی پیش از ظهر امروز در جمع دهیاران استان اظهار داشت: سال‎های گذشته در سنجش مطالعه تنها یک شاخصه از پنج شاخصه سرانه مطالعه مدنظر بود.
کاخ رضاخانی در خوش‎ییلاق گلستان، خانه جهانگرد می‎شود مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: کاخ رضاخانی در خوش‎ییلاق استان گلستان، خانه جهانگرد می‎شود. به گزارش سلام شمال به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، قربان عباسی اظهار داشت: بنای «
اعزام بیش از 7 هزار دانش‎آموز گلستانی به مناطق عملیاتی جنوب مسئول ستاد راهیان نور استان گلستان و جانشین فزمانده سپاه نینوا گلستان از اعزام بیش از 7 هزار دانش‎آموز گلستانی دختر به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد. به گزارش سلام شمال حسین کریمی‎اول بعد از ظهر امروز در جمع فرماندهان سپاه گلستان اظهار داشت: اعزام دانش‎آموزان سال دوم دختران در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی تا 25 آبان ماه امسال ادامه دارد.
رقابت 2300 نفر در سی‌و ‌پنجمین مرحله مسابقات قرآنی گرگان رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان از آغاز رقابت 2 هزار و 305 شرکت‎کننده در سی و پنجمین مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی گرگان خبر داد.
افزایش ازدواج زنان گلستانی با اتباع بیگانهمدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گلستان گفت: 50 درصد اتباع خارجی در گلستان دارای مدرک معتبر هستند. به گزارش سلام شمال مهدی دهرویه در جمع کارشناسان معاونت سیاسی امنیتی استانداری گلستان اظهار داشت: به منظور سازماندهی اتباع غیرقانونی در گلستان به آنها مهلت داده شد تا مدارک قانونی دریافت کنند اما تنها 50 درصد آنها تن به این قضیه داده و دارای پاسپورت و روادید معتبر هستند.
برگزاری نخستین رزمایش جنگ سایبری در دانشگاه‎های گلستان مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گلستان از برگزاری نخستین رزمایش جنگ سایبری در دانشگاه‎های استان گلستان همزمان با هفته بسیج خبر داد. به گزارش سلام شمال علی لشکربلوکی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: رزمایش جنگ سایبری برای نخستین بار از سوی بسیج دانشجویی استان طراحی شده و در این حوزه سعی خواهیم کرد تا به صورت تخصصی از دانشگاه علمی کاربردی نیز کمک بگیریم.
گلستان میزبان نمایشگاه کتاب می‎شود مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: استان گلستان به زودی میزبان نمایشگاه کتاب می‎شود. به گزارش سلام شمال غلامرضا منتظری صبح امروز در جمع مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار داشت: دو تاریخ پیشنهادی برای نمایشگاه کتاب یکی 20 آذر و دیگری در 15 دی‎ ماه سال‎ جاری پیش‎بینی شده است که علت این تعلل به خاطر بحث مکان برگزاری نمایشگاه است.
گلستان میزبان بخش نقاشی جشنواره ملی یادمان ولایت می‎شود مدیرکل نهاد کتابخانه‎های عمومی گلستان گفت: جشنواره ملی یادمان ولایت در استان کرمان جنوبی برگزار می‌شود و گلستان میزبان بخش نقاشی این جشنواره خواهد بود.
ایستگاه‎های مطالعه در گلستان راه‎اندازی می‎شود مدیرکل نهاد کتابخانه‎های عمومی گلستان گفت: همزمان با هفته کتاب ایستگاه‎های مطالعه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‎های اجرایی در گلستان راه‎اندازی می‎شود.
تصویب 40 طرح صنایع تبدیلی کشاورزی در گلستاناستاندار گلستان گفت: تعداد 40 طرح از طرح‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی که دارای مجوز از صنایع و معادن است با تسهیلات 21 میلیارد تومان و سرمایه‌گذاری 30 میلیارد تومان به تصویب رسید.

مجموعه مداحی ، نوحه ، مرثیه ویژه عزاداری ماه محرم (4)

مجموعه مداحی ، نوحه ، مرثیه ویژه عزاداری ماه محرم (4)

ho24

دانلود نوحه محرم با صدای حاج منصور ارضی

دانلود نوحه دار رو ندارم یا حسین با صدای حاج منصور ارضی

مرثیه بهار غم آمد با صدای حاج منصور ارضی

دانلود مداحی من همان کرب و بلای عزلم با صدای حاج منصور ارضی

دانلود نوحه بابای مظلومم با صدای حاج منصور ارضی

نوحه ما نوجوانان بانوی غم هاییم با صدای حاج منصور ارضی

نوحه خبر آمد که ز معشوق خبرمی آید با صدای حاج منصور ارضی

نوحه سینه زنی عطر گرم خون عمو با صدای حاج منصور ارضی

مرثیه گرچه یتیمم ای عمو با صدای حاج منصور ارضی

مداحی عمو بده اذنم که یادگار حسنم با صدای حاج منصور ارضی

مرثیه بذار بریزه اشکات با صدای حاج منصور ارضی

مداحی دلم اسیر چشاتو با صدای حاج منصور ارضی

نوحه آرام جان من با صدای حاج منصور ارضی

مرثیه یا خامس آل عبا با صدای حاج منصور ارضی

نوحه ای همه پشت و پناه سپاه با صدای حاج منصور ارضی

نوحه امشب شب جدایی با صدای حاج منصور ارضی

دانلود نوحه شب اول محرم با صدای حاج مهدی اکبری

دانلود نوحه شب اول محرم با صدای حاج روح اله بهمنی

دانلود نوحه شب اول محرم با صدای حاج ابوالفضل بختیاری

مرثیه محرم با صدای حاج محمود کریمی

نوحه محرم با صدای حاج محمود کریمی

دانلود نوحه شب اول محرم با صدای حاج محمود کریمی

دانلود نوحه شب اول محرم با صدای حاج حسین سازور

دانلود نوحه شب اول محرم با صدای حاج سعید حدادیان

نوحه شب اول محرم با صدای حاج منصور ارضی

نوحه جدید و جانسوز عربی

نوحه ترکی جدید با صدای محمد علی کریمخانی

نوحه جدید شام غریبان حسین با صدای میرداماد

نوحه جدید مهلا مهلا با صدای محمود کریمی

نوحه جدید سوال زینب اینه با صدای محمود کریمی

نوحه جدید شور و غوغا در عرش برین افتاد با صدای کریمی

نوحه جدید کربلا ای کربلا با صدای نزار القطری و حاج صادق آهنگران

نوحه جدید صادق آهنگران در سوگ شهادت امام حسین (ع)

نوحه جدید حبیبی یا حسین با صدای نزار القطری

نوحه جدید افتخار مذهب با صدای نزار القطری

نوحه جدید وای وای حسین با صدای محمود کریمی

نوحه جدید حضرت عباس با صدای محمود کریمی

نوحه جدید ای وای دل من با صدای محمود کریمی

نوحه جانسوز بابا بیا منو ببر با صدای محمود کریمی

نوحه یا خامس آل عبا با صدای محمود کریمی

نوحه جدید در حرم و خیمه گاه عباس با صدای محمود کریمی

نوحه وای وای چه کربلاست با صدای سیب سرخی

زنگ برگزیده موبایل ویژه محرم

نوحه جانسوز کاروان کربلا با صدای محمود کریمی

نوحه ای برادر جان خواهر با صدای محمود کریمی

نوحه زیر باران سنگ سنگدلان … با صدای محمود کریمی

نوحه وای گر هجران آید به میان با صدای محمود کریمی

نوحه عربی انا المظلوم با صدای بیت نزار القطری

نوحه یه پهلونی می شناسم دلها رو غارت می کنه

نوحه و مرثیه امیر عشق با صدای محمود کریمی

نوحه عشق ابوتراب آقام ابوالفضل با صدای محمود کریمی

نوحه ابوالفضل ساقی طفلان حسین با صدای محمود کریمی

نوحه ای علم افراشته بر سر ایوان عشق با صدای محمود کریمی

نوحه شهید نیزه و خنجر در برابر زینب با صدای محمود کریمی

نوحه نوایی نوایی با صدای حاج محمود کریمی

نوحه ای اهل کوفه رحمی وا ویلا با صدای محمود کریمی

نوحه در ذکر مصیبت جانسوز کربلا با صدای حاج محمود کریمی

نوحه زنم دم ز علمدار رشید حرم عشق با صدای محمود کریمی

نوحه دلم اسیر دام حسینه با صدای حاج محمود کریمی

نوحه جانسوز امان امان ای دل امان ای دل به کربلا 

نوحه ابوالفضل ساقی طفلان حسین (ع) با صدای محمود کریمی 

نوحه امان از دل زینب با صدای محمود کریمی 

نوحه و مرثیه دشت کربلا با صدای محمود کریمی 

نوحه همه رفتند با صدای محمود کریمی 

نوحه الا ای پادشاه کربلایی با صدای محمود کریمی 

نوحه پرستوی سفیدم با صدای محمود کریمی 

نوحه تو آسمون عشقی با صدای محمود کریمی 

نوحه یوسف مصر با صدای محمود کریمی 

نوحه و مرثیه حسین حسین (ع) با صدای محمود کریمی 

نوحه زیبای عباس علمدار حسین (ع) 

نوحه بازاین چه شورش است با صدای محمود کریمی 

نوحه در ظهر شور انگیز با صدای محمود کریمی 

نوحه نمون تو خیمه با صدای محمود کریمی 

نوحه در کربلای دیدگانش با صدای محمود کریمی 

نوحه شب شد صبح اومد با صدای محمود کریمی 

نوحه با صدای محمود کریمی – زبانحال حضرت رقیه 

نوحه با صدای محمود کریمی در سوگ شهادت امام حسین (ع) 

نوحه با صدای محمود کریمی 

مجموعه مداحی ، نوحه ، مرثیه ویژه عزاداری ماه محرم (۳)

مجموعه مداحی ، نوحه ، مرثیه ویژه عزاداری ماه محرم (۳)

دانلود نوحه ، مداحی و مرثیه محرم 1391

دانلود نوحه ما عاشق حسینیم با صدای نریمان پناهی

دانلود مداحی آسمان هم صاف شد از شوق ابروی حسین با صدای پناهی

نوحه یادش به خیر رفیقان کنار قبر ارباب با صدای نریمان پناهی

دانلود نوحه یا حسین جان فدایت با صدای نریمان پناهی

نوحه ای حسینی که همه مست تولای تواند با صدای نریمان پناهی

دانلود نوحه ترکی زینب زینب با صدای حاج سلیم مؤذن زاده

نوحه ترکی شهادت حضرت علی اصغر با صدای سلیم مؤذن زاده

نوحه آذری بالام لای‌لای گلیم لای‌لای با صدای حاج سلیم مؤذن زاده

دانلود نوحه ترکی جواب به ندای الهی با صدای حاج سلیم مؤذن زاده

نوحه ای حسین ای غم تو همدم ما با صدای آهنگران

نوحه شهادت امام حسین (ع) با صدای حاج صادق آهنگران

نوحه ای حسین جانم با صدای حاج صادق آهنگران

دانلود نوحه ای علمدار من،یار و غم خوار من با صدای آهنگران

دانلود نوحه مولانا یا حسین با صدای حاج صادق آهنگران

دانلود روضه شهادت امام حسین (ع) با صدای حاج صادق آهنگران

مرثیه خوانی حاج صادق آهنگران ویژه محرم

نوحه جانسوز آمدی ای سر کنج ویرانه با صدای آهنگران

نوحه سینه زنی برای حضرت رقیه با صدای حاج صادق آهنگران

دانلود مرثیه مصائب عاشورا با صدای حاج صادق آهنگران

دانلود نوحه شهادت حضرت قاسم با صدای صادق آهنگران

دانلود نوحه یا حسین (ع) با صدای حاج صادق آهنگران

دانلود نوحه دلم بهونه می گیره انگار دوباره تنگته با صدای هلالی

نوحه بابی انت و امی یا ذبیح العطشان با صدای هلالی

دانلود نوحه ناز تو را خریداریم با صدای عبدالرضا هلالی

نوحه و مداحی بین الحرمین با صدای عبدالرضا هلالی

دانلود نوحه محرم ” یا ثارالله ” با صدای عبد الرضا هلالی

دانلود مداحی دلبر ما فقط حسین است با صدای عبد الرضا هلالی

دانلود نوحه دل پریشونم با صدای عبد الرضا هلالی

دانلود نوحه درد دل با مولا با صدای عبد الرضا هلالی

نوحه قسم به اشک زینب با صدای عبد الرضا هلالی

نوحه با شور وشین بر حسین هر دو فداییم با صدای میرداماد

نوحه شهادت علی اصغر با صدای سید مهدی میرداماد

نوحه ای فخر دل غمزده از خاک در تو با صدای میرداماد

دانلود نوحه اینجا کجاست، این همه غربت دیار کیست

دانلود مداحی تویی که تنها نگین ارشی با صدای میرداماد

نوحه یا رب این غنچه خوشبو که سپردی به منش با صدای میرداماد

دانلود نوحه تو دلم یه دنیا حرفه با صدای سید مهدی میرداماد

دانلود نوحه خیمه ماتم بپا شد با صدای حاج محمد رضا طاهری

نوحه حضرت مسلم با صدای محمد رضا طاهری

دانلود نوحه سایه غصه تو می شینه روی دلم با صدای حاج محمد رضا طاهری

دانلود نوحه عاشورا با صدای حاج محمد رضا طاهری

نوحه خیمه های حسینی لبریز از بوی سیب با صدای طاهری

نوحه آوای رحیل کاروان می آید با صدای محمد رضا طاهری

نوحه ورود به کربلا با صدای حاج محمد رضا طاهری

نوحه دلم دلواپس توست برادر با صدای محمد رضا طاهری

دانلود مداحی کربلا،کشور عشق با صدای حسین سیب سرخی

دانلود نوحه گر نگاهی بنمایی همه دیوانه شوند با صدای سیب سرخی

مداحی سلطان عشق مولا با صدای حسین سیب سرخی

روضه جانسوز شهادت امام حسین(ع) با صدای سیب سرخی

نوحه سر خوش از صهبای آزادی شدم با صدای فیضی و سیب سرخی

نوحه همه دارو ندارو من با صدای حسین سیب سرخی

نوحه ای تشنه لب حسین جان با صدای حسین سیب سرخی

نوحه سفیر مولایم با صدای حسین سیب سرخی

نوحه امشب گل و پروانه و بلبل همه جمع اند با صدای سلحشور

دانلود نوحه ای نازنین دل غمین دلبر زینب با صدای حاج مهدی سلحشور

سینه زنی همه شب از خون جگر دارم با صدای حاج مهدی سلحشور

نوحه دلدار حسین، یار حسین، سالار زینب با صدای سلحشور

دانلود مداحی ما را غرق شیدایی کن با صدای حاج مهدی سلحشور

نوحه آقا جون آجرک الله با صدای حاج مهدی سلحشور

دانلود نوحه کربلا کربلا با صدای سید مجید بنی فاطمه

نوحه افتاده عمو جون رو زمین با صدای سید مجید بنی فاطمه

نوحه گل رشیدم با صدای سید مجید بنی فاطمه

دانلود مداحی وقتی که دل پر میزنه با صدای سید مجید بنی فاطمه

نوحه ماه می گوید حسین، با آه می گوید حسین(ع) با صدای بنی فاطمه

روضه من یه کبوتر بچه ام با صدای سید مجید بنی فاطمه

روضه ای بابای ابرو کمون با صدای سید مجید بنی فاطمه

نوحه زیر خنجر دل من شور می زنه با صدای حاج احمد واعظی

نوحه شب عاشوراست با صدای حاج احمد واعظی

نوحه رفت از کف من حاصل من با صدای حاج احمد واعظی

مداحی محرم “محرم آمد و دل حال دیگری دارد ” با صدای واعظی

نوحه جانسوز شب عاشورا با صدای حاج احمد واعظی

نوحه از عشق بپرسید که با یار چه کرده است با صدای واعظی

دانلود روضه خیمه های بی حسین با صدای حاج احمد واعظی

دانلود نوحه ، مرثیه و مداحی محرم

دانلود نوحه چه می شد همراهت بابا عمو جانت را می آوردی

دانلود مداحی خدا رو شکر محرم رو دیدم دوباره

نوحه کی میدونه شاید امسال برای آقا بمیرم

دانلود نوحه محرم با عنوان دلم برات تنگه

دانلود نوحه ورود به کربلا با عنوان نوری در بین بیابون

دانلود نوحه حضرت مسلم با عنوان می سوزم از درد در بین کوفه

دانلود نوحه از خیمه خورشید می ره بیرون خورشید زهرا

دانلود نوحه راس حسین به نیزه ها با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه مهلا مهلا یابن الزهرا با صدای محمود کریمی

نوحه حرمت نداره اینجا مهمون با صدای محمود کریمی

دانلود روضه شهادت امام حسین (ع) با صدای حاج منصور ارضی

مراسم سینه زنی،شهادت حضرت عبدالله بن الحسن

روضه بسته شدن آب به روی اهل بیت با صدای حاج منصور ارضی

دانلود روضه می کشی مرا حسین(ع)! با صدای حاج منصور ارضی

دانلود مداحی محرم با صدای حاج منصور ارضی

دانلود مرثیه محرم با صدای حاج منصور ارضی

مجموعه مداحی ، نوحه ، مرثیه ویژه عزاداری ماه محرم (۲)

مجموعه مداحی ، نوحه ، مرثیه ویژه عزاداری ماه محرم (۲)

دانلود نوحه ، مداحی و مرثیه محرم 1391

نوحه ورود کاروان امام حسین(ع) به کربلا با صدای اکبری

دانلود نوحه ای کاروان آهسته ران با صدای اکبری

نوحه ورود به کربلا با عنوان نوری در بین بیابون با صدای کریمی

نوحه خیمه ماتم بپا شد ویژه محرم با صدای طاهری

نوحه ورود به کربلا ویژه محرم با صدای طاهری

نوحه باز این چه شورش است با صدای محمد طاهری

نوحه آقا دلم تنگ برات ویژه آغاز محرم با صدای مهدی اکبری

دانلود نوحه بازم دلم گرفته با صدای جواد مقدم ویژه محرم

نوحه باز به عشق کربلا ویژه آغاز محرم با صدای واعظی

دانلود نوحه آغاز محرم با صدای حسن خلج

نوحه دلم برات تنگه ویژه آغاز محرم با صدای کریمی

دانلود مداحی آغاز محرم با صدای کریمی

دانلود نوحه آغاز محرم با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه های محمود کریمی و صادق آهنگران

دانلود مداحی بر لب دریا، لب دریادلان خشکیده است با صدای کویتی پور

روضه خوانی روز عاشورا با صدای مرحوم کوثری

دانلود روضه حرم را از حرم کردند بیرون با صدای مرحوم کوثری

دانلود روضه استقبال کاروان کربلا با صدای مرحوم کوثری

دانلود نوحه و روضه سقای حرم نیامد با صدای مرحوم کوثری

دانلود روضه تن چاک چاک با صدای مرحوم کوثرِی

دانلود روضه خوانی بی گناه اصغر من توسط مرحوم کوثری

دانلود نوحه ترکی ” وفالی سردار ” با صدای عاملی اردبیلی

دانلود نوحه ترکی ” بی‌کفن حسینیم وای ” با صدای سلیم مؤذن زاده

دانلود نوحه ترکی ” کربلا یا کربلا ” با صدای حاج سلیم مؤذن زاده

دانلود نوحه ترکی ” حضرت ابوالفضل(ع) ” با صدای سلیم مؤذن زاده

دانلود نوحه عربی ” انا الحسین بن علی ” ویژه محرم

دانلود نوحه عربی ” زینت دوش نبی ” ویژه محرم

دانلود نوحه عربی ” مرقد خون خدا ” ویژه محرم

دانلود نوحه عربی ” غربت فرزند قرآن ” ویژه محرم

دانلود نوحه عربی ” یا ابا عبدالله ” ویژه محرم

دانلود نوحه عربی ” یا حسین و یا حسین ” ویژه محرم

دانلود نوحه عربی ” انا مظلوم حسین ” ویژه محرم

دانلود نوحه عربی ” گریه برای مولا ” ویژه محرم

دانلود نوحه عربی ” یا ابوفاضل ” ویژه محرم

دانلود نوحه ویژه محرم با عنوان ” محمل مبند براشتران “

دانلود نوحه عربی ویژه محرم با عنوان ” خیرالبشر “

دانلود نوحه عربی ویژه محرم با عنوان ” یا ابوالفضل(ع) “

دانلود نوحه عربی ویژه محرم با عنوان ” کربلا “

دانلود نوحه عربی ویژه محرم با عنوان ” خامس آل عبا “

دانلود نوحه عربی یا بن الزهراء ویژه ایام ماه محرم

دانلود نوحه عربی یوم العزاء ویژه ایام ماه محرم

دانلود نوحه عربی یا حسین (ع) ویژه ایام ماه محرم

دانلود نوحه عربی یا اباعبدالله(ع) ویژه ایام ماه محرم

دانلود نوحه عربی حضرت علی اکبر(ع) ویژه ایام ماه محرم

دانلود نوحه عربی ثارالله ویژه ایام ماه محرم

دانلود نوحه عربی ” نحن خدام الحسین ” با صدای ملا باسم کربلایی

دانلود نوحه عربی ” لیش یا دهری ” با صدای ملا باسم کربلایی

دانلود نوحه عربی ” حسینون ” با صدای ملا باسم کربلایی

دانلود مرثیه عربی ” یا راس ” با صدای ملا باسم کربلایی

دانلود مداحی عربی ” یا ثار الله ” با صدای ملا باسم کربلایی

دانلود نوحه میان خیمه ها زینب صدا می زد حسین جان با صدای فخری

دانلود نوحه تویی آن غرق به خونی که بزرگ شهدایی با صدای فخری

دانلود نوحه میان خیمه ها زینب با صدای حسین فخری

دانلود نوحه بگیر این طفلک شش ماه ام را با صدای حسین فخری

دانلود نوحه هر یکی از خیمه ای سویی هراسان میرود با صدای فخری

دانلود نوحه غم دل با توبگویم زینب با صدای حسین فخری

دانلود نوحه عمه جان اینجا کجاست با صدای کویتی پور

دانلود نوحه به عاشورا چه غوغاست با صدای غلامعلی کویتی پور

دانلود نوحه طفل رباب با صدای غلامعلی کویتی پور

دانلود نوحه پر پر زد اصغر با صدای غلامعلی کویتی پور

دانلود نوحه دیده عطشان برادر من با صدای غلامعلی کویتی پور

دانلود نوحه پس کو بابای من با صدای غلامعلی کویتی پور

دانلود نوحه یا ثار الله با صدای غلامعلی کویتی پور

دانلود مرثیه بریدم من از حسین دل با صدای غلامعلی کویتی پور

دانلود نوحه مانده تنها حسین با صدای غلامعلی کویتی پور

دانلود نوحه سرزمین کربلا با صدای حاج غلامعلی کویتی پور

دانلود نوحه اندر این دشت بلا غارت جان خواهد شد با صدای حسین سازور

دانلود نوحه دشت غم دشت عطش با صدای حسین سازور

دانلود نوحه حسین، وای حسین وای با صدای حسین سازور

دانلود نوحه من حسینم که جهان واله و حیران من است با صدای سازور

دانلود مداحی حسین، حسین، دوباره توی این دلم با صدای جواد مقدم

نوحه سینه زنی ای بی‌وفا زمونه، اشک آقام رونه با صدای جواد مقدم

دانلود نوحه کربلا خانه عشق است و دلم پروانه با صدای جواد مقدم

دانلود نوحه دعا کن تا بمیرد خواهر تو با صدای جواد مقدم

دانلود نوحه ارباب حسین تویی دلدارم با صدای جواد مقدم

دانلود نوحه هر کی عاشقت بود با صدای جواد مقدم

دانلود نوحه خسته شده دلم از زمونه با صدای جواد مقدم

دانلود نوحه وقتی که دل پر می‌زنه تو صحن بین الحرمین با صدای مقدم

دانلود نوحه باغبانم، من و تنها، میون این همه گلها با صدای جواد مقدم

دانلود نوحه بازم دلم گرفته با صدای حاج جواد مقدم

دانلود نوحه حسین ای برادر من با صدای مهدی مختاری

دانلود نوحه اگر مرا رها کنی تو را رها نمیکنم با صدای مهدی مختاری

دانلود نوحه ای شاه بی لشکر مدد با صدای مهدی مختاری

دانلود نوحه من سفیر کوی یارم با صدای مهدی مختاری

دانلود نوحه ارباب حسین با صدای مهدی مختاری

دانلود نوحه یابن الزهرا یا حسین با صدای مهدی مختاری

دانلود نوحه انا قتیل العبرات با صدای مهدی مختاری

دانلود نوحه انا مجنون الحسین با صدای مهدی مختاری

دانلود مداحی یا حسین با صدای مهدی مختاری

دانلود نوحه یا حسین جان با صدای مهدی مختاری