اخبار ورزشی

علی پروین: جای من نیست،شیک پوش‌ها عضو هیئت مدیره می‌شوند سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جای در هیئت مدیره پرسپولیس نیست و آنجا افرادی باید بروند که کت وشلواری باشند.
دایی: هم خیابان به نام می زنند،هم فحش می دهند! متاسفم که به کریم باقری در شهر خودش توهین می‌شود. از یک طرف خیابانی را در تبریز به نام او می‌کنند و از طرف دیگر در تمام طول بازی به او فحاشی می‌کنند. تاکید می‌کنم که این جا ایران است و همه ما ایرانی هستیم.
خداحافظی فرهاد مجیدیفرهاد مجیدی کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران در پایان دیدار این تیم برابر سایپای البرز با حضور در جمع نمایندگان رسانه های جمعی رسما از تیم ملی فوتبال کشورمان کناره گیری و تاکید کرد که دیگر برای این تیم بازی نخواهد کرد تا جوانها عرصه ملی را تجربه کنند.
دعوت 23 بازیکن به اردوی تیم ملیسیدمهدی رحمتی ، ابراهیم میرزاپور ، علیرضا حقیقی ، خسرو حیدری ، هاشم بیک زاده ، هادی عقیلی ، محمد نصرتی ، سیدجلال حسینی ، حنیف عمران زاده ، احسان حاج صفی ، آندرانیک تیموریان ، فرزاد آشوبی ، پژمان نوری ، محمد نوری ، ایمان مبعلی ، غلامرضا رضایی ، میلاد میداودی ، میلاد زنیدپور ، هادی نوروزی ، کریم انصاری فرد ، محمدغلامی ، مهرداداولادی و فرهاد مجیدی بازیکنانی هستند که باید تا دوشنبه - بیست و نهمِ شهریور خود را در هتل آکادمی فوتبال به کادر فنی معرفی کنند.
ناصر حجازی: پول مشایی را پس دادم باور کنید بحث کمک نیست؛ مهم رفتار و شخصیت افراد است. مثلا نوه امام(ره) بدون آن‌که کمک کند، با گل و شیرینی به منزل‌مان آمد و مرا شرمنده خودشان کرد و حرمت گذاشت. اصلا به نظر من هیچکس نباید به ورزشکاران و پیشکسوتان کمک کند و تمام هزینه‌ها و رسیدگی کردن این ورزشکاران و پیشکسوتان وظیفه فدراسیون فوتبال و سازمان تربیت‌بدنی است.
قلعه‌نویی: فردوسی‌پور فضای فوتبال را ناپاک کرده استسرمربی تیم فوتبال سپاهان یک روز پس از انتشار بیانیه این باشگاه علیه عادل فردوسی پور و برنامه نود با تاکید بر مواضع این باشگاه گفت: فضای ناپاک علیه سپاهان را فردوسی‌پور و برنامه‌اش ایجاد کرده و داوران مقصر نیستند.
دارایی های فوتبالیست های ایران کریم باقری را نباید با ظاهرش سنجید. او یکی از بیزینس من های موفق در بین ورزشکاران به حساب می آید. منزلش در خیابان فرشته تهران است و در کار تجارت خواروبار است. طبق شنیده ها او ۱۸ تریلی دارد که در کارهای ترانزیت کالا هستند. کاپیتان پرسپولیس همچنین یکی از طرفداران پرو پاقرص اتومبیل بی. ام. و است که معمولاً هر سال مدلش را به روز می کند.
ناگفته های خواندنی از زبان علی داییدر تمرین چند روز قبل پرسپولیس وقتی یک فرد شهرستانی سمت علی دایی رفت و از او برای تهیه جهیزیه خواهرش درخواست کمک کرد، پاسخی شنید که خوشحالی بی‌اندازه‌ای را در پی داشت:« ببینید اصلا نمی‌خواهم راجع به این مسائل حرف بزنم. هرکس هر کاری انجام می‌دهد، برای خدایش می‌کند. در طول روز خیلی‌ها سر تمرین می‌آیند تا کمک‌شان کنم. نامه می‌دهند، حرف می‌زنند و...
تازه ترین رده بندی فیفا و صعود هشت پله ای فوتبال ایرانفوتبال ایران با هشت پله صعود و 546 امتیاز در رده 57 جهان قرار گرفت. استرالیا، ژاپن و کره جنوبی بالاتر از ایران به ترتیب تیم های اول تا سوم آسیا در این رده بندی هستند. پیروزی ایران در دیدارهای دوستانه مقابل ارمنستان، چین و کره جنوبی در این صعود هشت پله ای تاثیر مستقیم داشته است.
فردوسی پور: عینک دودی نزنم حل است؟ پس از حرف های امیر قلعه نویی درباره نود ، اینکه عادل فردوسی پور عامل همه مشکلات سپاهان است ، باشگاه اصفهانی همسو با سرمربی تیمش دست به تحریم عادل فردوسی پور و نود زد. تحریمی که البته مشخص نیست تا چه میزان می تواند سبب اعمال فشار به پر بیننده ترین برنامه سیما باشد. سپاهانی ها حتی تهدید کردند از این پس به جای رفتن به رنامه نود در برنامه های ورزشی شبکه های یک و دو سیما شرکت می کنند.
پشت پرده درگیری کریمی و کعبی در بازی صبابعد از دعوای شدید با مصطفی آجورلو مدیر عامل سابق این باشگاه گه گویا بعدها، منجر به استعفای او شد، علی کریمی به گزینه حسین کعبی رسیده است. کسی که سابقه دعوا با دایی و افشین قطبی را هم در پرونده دارد، در جریان دیدار صبا این بار با حسین کعبی درگیری لفظی پیدا کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال: چوپان دروغگو شده‌ام حسین شمس، سرمربی تیم ملی فوتسال در آستانه تشکیل دور جدید اردوی تیم ملی با انتقاد از بی‌توجهی رسانه‌ها و مسئولان به تیم ملی فوتسال گفت: این بی‌توجهی‌ها باعث شده است که من نزد شاگردانم چوپان دروغگو شوم
پرسپولیس دقیقه 90 پیروزی را از دست دادهفته‌ هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که تیم فوتبال پرسپولیس در دقیقه 90 پیروزی را با تساوی برابر پاس همدان عوض کرد و تیم فوتبال صبای قم نیز در ورزشگاه خانگی موفق شد شکستی دیگر را بر استیل آذین تحمیل کند.
تلاش بلاتر برای حذف تساوی از جام جهانی رییس سوئیسی فدراسیون جهانی فوتبال سخت در تلاش است تا نتیجه تساوی را از جام جهانی فوتبال حذف و با این کار این مسابقه ها را جذاب تر کند.
قلعه‌نویی: عادل، خدا را بنده نیست
مس و استقلال ،تقابل آبی‌ها هفته هشتم دهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر در شرایطی روزهای جمعه و شنبه پیش رو برگزار می شود که بازی مس کرمان و استقلال تهران که از آن به عنوان «تقابل آبی‌ها» یاد می‌شود، جذابترین بازی هفته است. به گزارش مهر، سفر تیم ملی فوتبال ایران به شرق آسیا برای رویارویی با چین و کره جنوبی موجب تعطیلی لیگ برتر برای دو هفته شد. تیم‌های لیگ برتری با پشت سرگذاشتن این وقفه دو هفته‌ای از جمعه به میدان می روند. در روز نخست از هفته هشتم روز جمعه پنج دیدار برگزار می شود
پسر زیدان برای تیم ملی اسپانیا بازی می کند این احتمال وجود دارد که "انزو زیدان"، پسر زین الدین زیدان برای تیم ملی فوتبال اسپانیا به میدان برود.
مجید نامجو مطلق سرمربی تیم فوتبال ابومسلم شد شهسواری تصریح کرد: نامجو مطلق مربی جوان و در عین حال باتجربه‌ای است که تجربه مربیگری در ابومسلم و مشهد را دارد و با جو این شهر آشناست؛ اکثر معیارهای ما برای انتخاب سرمربی فنی بود، ضمن اینکه با صحبتی که با هواداران تیم داشتم نظر مردم مشهد نسبت به نامجو مطلق مثبت است و آن‌ها نیز از حضور وی در ابومسلم استقبال می‌کنند.
پیروزی ایران در زمین کره جنوبی پس از ۳۹ سال شجاعی نزدیک به یک سال پیش در بازی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ هم دروازه کره جنوبی را در سئول باز کرده بود.نتیجه آن بازی یک – یک شده بود.
کاروالیو: مورینیو بهترین مربی دنیاست کاروالیو در گفت وگویی با روزنامه ورزشی AS چاپ اسپانیا درباره کهکشانی ها و مربی پرتغالی شان ابراز کرد: از سالها پیش ژوزه مورینیو را می شناسم و بدیهی است که این بسیار یاری دهنده است. چرا که از شیوه بازی او آگاهی کامل دارم. او بهترین مربی دنیاست و درست می داند که چه باید کرد. احساس می کنم در رئال مادرید به خوبی با دیگر بازیکنان هماهنگ شده بودم و باشگاه هم همانطور است که از قبل درباره اش فکر می کردم.
پنجمین مدال طلای جهان برای سوریان حمید سوریان برای پنجمین بار قهرمان جهان شد. این دلاور مرد کشتی فرنگی کشورمان که در پیکارهای کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان در سالهای 2005، 2006، 2007 و 2009 به ترتیب در بوداپست مجارستان، گوانگژو چین، باکوی جمهوری آذربایجان و کپنهاگ دانمارک به مقام قهرمانی رسیده بود، این بار در مسکوی روسیه افتخارآفرینی کرد و با پیروزی بر حریفانی از الجزیر، بلغارستان، فنلاند، ارمنستان و کره جنوبی مقتدرانه ازعنوان قهرمانی‌اش در دسته 55 کیلوگرم کشتی فرنگی جهان دفاع کرد.
کشتی فرنگی ایران گل کاشت پس از مدال طلای حمید سوریان ،امیر علی اکبری کشتی گیر جوان و برومند کشورمان دوشنبه شب در فینال مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان موفق شد در وزن 96 کیلوگرم با شکست حریف قدرتمند بلاروس خود دومین طلای ایران دراین رقابت ها را بدست آورد.
دارایی های فوتبالیست های ایران علی کریمی یکی از همین فوتبالیست هایی است که با فوتبال توانسته برای خودش ثروت زیادی دست و پا کند. کریمی با رفتنش به لیگ های حوزه خلیج فارس و پس از آن حضورش در بوندس لیگا خودش را در زمره بازیکنان پولدار فوتبال ایران قرار داد.
کشتی گیر ایرانی رسما آذربایجانی شد! سامان طهماسبی فرنگی کار وزن 84 کیلوگرم ایران و دارنده‌ی دو مدال برنز جهان و طلای آسیا که در المپیک هم نماینده ایران بود، به دلیل مشکلات مالی و عدم توجه لازم به وی، دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان را در مسابقات جهانی مسکو خواهد پوشید تا یک کشتی‌گیر ایرانی رقیب ایرانی‌ها شود.
عادل ! پسر خوب ؛ همه فوتبال حاشیه نیست 90 در ساعات پایانی شب پخش می شود و معمولا کمتر تا آن ساعت از شبانه روز بیدار هستم که بتوانم این برنامه را کامل ببینم . با این وجود به عنوان یکی از اعضای هیات نظارت بر عملکرد صدا و سیما ، همواره می بینم که همکارانم در ارتباط با برنامه عادل فردوسی پور نقدهای مثبت یا منفی زیادی دارند. برای مثال یکی از نکاتی که درباره این برنامه جنجال به پا کرده رویکرد حاشیه محور آن است. شخصا اعتقاد دارم وقتی در جامعه خطا و مشکلی بروز می کند اگر پرده دری کنیم ،
علی دایی:پرسپولیس توانایی شکست همه تیم‌ها را داردعلی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد تیمش در این 7 هفته، گفت: به نظرم پرسپولیس در این مدت نتایج خوبی کسب کرد و بازیکنانم عملکرد قابل قبولی داشتند، هرچند می‌توانستند از این بهتر باشند. همه‌چیز در تیم ما از روز اول با نظم خاصی پیش رفت و این یکی از رمز‌های موفقیت ما بود.
فهرست تیم ملی فوتسال مصطفی نظری، مجتبی نصیری نیا، علیرضا نورالهی، آرش نعمت الهی، روزبه رضازاده، محمد کشاورز، علی کیایی، محمود لطفی، حمید احمدی، مهرداد جابری، احسان زحمتکش، رشید قلی پور، علی رهنما، بهروز جعفری، ابراهیم حاجتی، محمد طاهری، علی اصغر حسن زاده، مصطفی طیبی، ابراهیم مسعودی، احمد اسماعیل پور، جواد اصغری مقدم، مسعود دانشور، مهدی جاوید، شهرام شریف زاده و مرتضی عظیمایی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان هستند.
روبینیو: میلان و بارسلونا قوی ترین تیم های جهان هستند روبینیو که بتازگی به تیم فوتبال میلان پیوسته، اظهار داشت: رویای دیدار بین تیم های میلان و بارسلونا را در سر دارم. در این لحظه، این دو تیم در جهان بهترین هستند. تیم ما در خط حمله از توانایی بسیار بالایی برخوردار است. میلان در فصل جدید رقابت ها بخوبی یارگیری کرده است و روی کاغذ بسیار قوی شده ایم.
علی پروین: نباید بخش خصوصی را از فوتبال فراری دهیم علی پروین در مورد دلخوری و ناراحتی‌های هدایتی و اتفاقات ناخوشایند در مسیر بخش خصوصی فوتبال کشورمان گفت: من درباره این اتفاقات حرفی نمی‌زنم اما تاکید می‌کنم با ندانم کاری‌ها نباید بخش خصوصی را از فوتبال فراری دهیم زیرا این کار به نفع فوتبال ما نیست.
افشین قطبی: تیمی برای قهرمانی آسیا می‌سازیمسرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: درحال ساختن تیمی هستیم که بتواند ما را به هدفمان که قهرمانی جام ملت‌های آسیا است، برساند به گزارش خبرگزاری مهر، افشین قطبی پس از پیروزی تیم ملی ایران برابر چین ضمن بیان مطلب فوق گفت: درحال ساختن تیمی هستیم که بتواند ما را به هدفمان که قهرمانی جام ملت‌های آسیا است، برساند. تیم ما جوان شده و معدل سنی آن به زیر 25 سال رسیده و امیدواریم تا جام ملت‌ها شرایط بهتری پیدا کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد