اخبار حوادث

متهم قتل‌های سریالی: نیرویی شیطانی مرا وادار به قتل می‌کرد متهم قتل‌های سریالی زنان مسن در قزوین با اعتراف به پنج فقره قتل گفت: انجام این قتل‌ها دست خودم نبود به طوری که حس می‌کردم کسی به من امر و نهی می‌کند که آن شیطان بود.
پسر مست ، تیشه به ریشه زندگی مادرش زد «مسعود» ادامه داد : مادرم بارها از من خواسته بود کار مناسبی برای خودم دست و پا کنم و هر چه زودتر سر و سامان بگیرم اما باد به پشتم خورده بود و خیلی تنبل شده بودم.بنابراین اصرارهای مادرم ، نتیجه ای نداشت و دایم با هم درگیر بودیم. وی اضافه کرد : پیش از آخرین دعوای خانوادگی «مست مست» بودم که مادرم به شدت اعتراض کرد و از من خواست از خانه به بیرون بروم.من هم که حال خودم را نمی فهمیدم چاقوی آشپزخانه را برداشتم و ضربه ای به سر و گردن مادرم زدم.او ناگهان به روی زمین افتاد و خون ، خانه را برداشت.
شوهر صیغه‌ای از کشتن زهره گفت مرد خشن که در مرخصی از زندان، زن صیغه‌ای‌اش را از زندگی حذف کرد، دیروز در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. به گزارش خبرنگار ما، پنجم مرداد 1388 زنی میانسال به اداره آگاهی ورامین رفت و از ناپدید شدن دختر 25‌ساله‌اش به نام «زهره» خبر داد. وی گفت: دخترم سه سال پیش با مردی به نام «مهدی» ازدواج کرد اما به‌خاطر اختلاف شدید خانوادگی از یکدیگر جدا شدند. «مهدی» اما دوباره به خواستگاری دخترم آمد و این بار «زهره» را صیغه کرد.
معمای قتل زمستانیصبح 22 بهمن 88 رضا به محل کارم آمد و طلبش را خواست اما وقتی گفتم ندارم سوار خودرویم شد و گفت تا پولم را ندهی رهایت نمی‌کنم. بعد هم آنقدر با حرف‌هایش عصبی‌ام کرد که ناگهان با کاردی که همراه داشتم ضربه‌ای به گردنش زدم که در جا مرد.
عروسی با قتل داماد، عزا شد نیمه شب دوشنبه - 22 شهریور - به مأموران پلیس اطلاع داده شد در یکی از روستاها، هنگام برگزاری مراسم عروسی بین میهمانان نزاعی رخ داده و جوان 22 ساله ای به نام ابراهیم بر اثر اصابت ضربه‌های چاقو، قمه و باتوم به قتل رسیده است.
توطئه خانوادگی علیه پسر شیطانی روز یکم آذرماه سال 87 محمد خوابیده بود که سراغش رفتیم و غافلگیرش کردیم. اصلا نتوانست مقاومتی کند همه‌مان گریه می‌کردیم اما حقش مرگ بود بعد از قتل برای اینکه از دست جسدش هم خلاص شویم اندام‌هایش را در کیسه‌های سیاهرنگ جاسازی کردیم و پسرانم آنها را به بیابان‌های اطراف تهران برده و در آنجا رهایش کردند
پلیس‌بازی‌های 2 تبهکار با خودروی سیاه وقتی شنیدم تصور دارند من قاچاقچی مواد هستم ترسیدم. آنها کیف دستی‌ام را که 400 هزار تومان پول، کارت عابربانک و دیگر مدارک شخصی‌ام داخل آن بود روی صندلی خودروی‌شان گذاشتند و خواستند برای بازرسی به دیوار بچسبم. آنها بلافاصله داخل خودرو پریده و با سرعت پا به فرار گذاشتند و فهمیدم پلیس نبوده و دزد هستند
دستگیری مادر به اتهام قتل 2 فرزند خردسالشپلیس از دستگیری مادر جوانی خبر داد که متهم است 2 دختر خردسالش را کشته و اجسادشان را در اتاق خواب رها کرده است.
نزاع دو برادر به قتل انجامیدجوان مجروح که از شدت درد به خود می پیچید توسط اطرافیان به بیمارستان رضوی مشهد منتقل شد اما وی به دلیل شدت خونریزی جان سپرد.
قتل فجیع زن جوان در مشهدجسد زن جوانی که به طرز فجیعی کشته شده بود در میان نخاله های ساختمانی در مشهد کشف شد.
سرانجام شوم خیانتزن ۲۱ ساله افزود: از آن روز به بعد پسر همسایه اظهار لطف و علاقه می کرد و می گفت: می خواهد کمکم کند. مختار با این حرف ها مرا خام کرد و از آن جا که با تفکر احمقانه ای درصدد بودم از مسعود انتقام بگیرم با او رابطه مخفیانه برقرار کردم.
محاکمه راننده مینی‌بوس وحشت این راننده 37 ساله 5 زن عفیف و میانسال را سوار مینی‌بوس مسافربری خود کرده ، به بیابانها برده و آنها را قربانی شرارت خود کرد. مهدی که همسر و کودکی 8 ساله دارد با خونسردی تمام صحنه 5 قتل را بازسازی کرده و از تجاوز خود در یکی از این موارد سخن گفت.
کشف بقایای یک جسد در شکم کوسه صیدکننده کوسه گفت: زمانی که ماهی را از آب بیرون می کشید متوجه شد که پای انسانی از دهان آن بیرون زده است.
متجاوز چشم آبی اعدام شد بامداد پنجشنبه 25 شهریور حکم اعدام امیر بیل چی کنگرلو فرزند عبدالله بعد از طی مراحل قانونی و قضایی در ورامین، دادگاه کیفری استان و تأیید دیوان عالی کشور اجرا شد.
هشدار پلیس آگاهی به والدین بی اطلاعی والدین از چگونگی استفاده از کامپیوتر باعث می‌شود که برخی از فرزندان در زمان استفاده از اینترنت از برخی سایت‌ها سوءاستفاده‌ کنند. وی گفت: یکی از راهکارهای موثر در این‌باره، برقراری ارتباطات دوستانه و انتقال تجارب والدین به کودکان است، به طوری که والدین با فرزندانشان تعامل داشته و آنها را در زمان استفاده از اینترنت همراهی کنند.
6 ماه تا 3 سال حبس مجازات خیانت در امانت خداوند در آیه 58 سوره نساء مردم را به رساندن امانت‌ها به صاحبان آنها امر فرموده است: «ان اللَّه یامرکم ان تودوا الامانات الی اهلها» در قابوس‌نامه در باب نگه داشتن امانت، به داستان جالبی بر می‌خوریم که بازخوانی آن خالی از حکمت و فایده نیست:
مراسم عروسی تبدیل به عزا شددر این حادثه ناگوار که بعد از ظهر امروز رخ داد، رویا عروس مشگین‌شهری و صبا داماد اهل رشت پس از انجام خرید وسایل عروسی در رشت عازم برگزاری مراسم عروسی در یکی از تالارهای مشگین‌شهر شدند که در مسیر حرکت بر اثر حادثه رانندگی جان خود را از دست دادند و خانواده و میهمانان منتظر را به عزا نشاندند.
گروگانگیری 5 سرباز در سیستان و بلوچستان بامداد امروز حوالی شهرستان سرباز، افراد ناشناس یک دستگاه اتوبوس را متوقف کردند و تعدادی از افراد این اتوبوس مسافر بری را ربودند.
دختر جوانی در چاه دختر جوان که به چاه ساختمان نیمه کاره سقوط کرده بود با کمک امدادگران آتش نشانی نجات یافت.
دستگیری یک متجاوز با ۱۵ سابقه کیفری یک تبهکار سابقه دار که به چندین اتهام تحت تعقیب قرار داشت، در مخفیگاه خود دستگیر شد.
زنی فرزندش را با دود سیگار سرگرم می کند همسرم برای اینکه با فرزندم بازی کند با دود سیگارش او را سرگرم کرده و من نگران فرزندم هستم.
بدقولی های مرد برایش ۵۱۴ سکه آب خوردزنی به دادگاه آمد و مدعی شد که براساس یک رسم خانوادگی ، همسرش باید ۲ سال بعد از زندگی مشترک، مهریه او را پرداخت می کرد ولی ۹سال از زندگی این زن گذشته و مهریه ۵۱۴ سکه ای اش را دریافت نکرده است.
کمک خواهی بهانه زن شیاد برای سرقت زن شیاد که به بهانه کمک خواهی از مردان سالخورده، به منازل آنها راه پیدا می کرد و با نوشیدنی مسموم آنها را بی هوش و اموال خانه هایشان را سرقت می کرد، تحت تعقیب قرار گرفت.
اعتراف به سرقت طلاهای ۵۰ کودک سه پسر نوجوان که در محله خاک سفید تهرانپارس طلای بچه ها را سرقت می کردند، پس از دستگیری به ۵۰ فقره سرقت از دختران خردسال اعتراف کردند.
دستگیری زن چاقوکش به اتهام اخاذی زنی که برای تامین هزینه اعتیاد شوهرش، رانندگان خودروهای مدل بالا را با چاقو زخمی می کرد و پول زور می گرفت، دستگیر شد.
تحصن یک جانباز مقابل بنیاد شهید ایران خودرو قرار بود به ما ماشین پژو بدهد. به همین خاطر گفتند تعهد بدهید که ماشین را تحویل گرفتید هیچ اعتراض و ادعایی نداشته باشید. ما هم نمی دانتسیم تعهد برای چیست. تا اینکه فهمیدیم به جای پژوهای 18 میلیونی می خواهند پژو 405 با قیمت 12 میلیونی بدهند. یعنی به اسم جانبازان ماشین 18 میلیونی وارد کنند و به جای آن ماشین 12 میلیونی به ما بدهند!
قتل دختر 24 ساله توسط مادرش با انجام تحقیقات جامع و گسترده درباره شناسایی قاتل پس از چند روز از تاریخ وقوع قتل مادر مقتوله به نام «خ ـ م» در محل کلانتری 12 این شهرستان حضور یافته و اقرار کرد که دخترش را به دلیل عدم پایبندی به مسائل اخلاقی در حین تنبیه بدنی به قتل رسانده است و آثار کبودی و زخم‌های موجود در بدن مقتول نیز مربوط به کتک کاری مربوط به یک ماه قبل بوده که توسط وی انجام یافته است.
اجیرکردن دو قاتل برای گرفتن بیمه عمر! این زن به تیم تحقیق گفت: برای گرفتن بیمه عمر همسر و پسر خوانده‌ام نقشه قتل آنان را کشیدم، سپس 2 مرد آدمکش اجیر کردم تا با این جنایات 350 هزار دلار به دست آورم.
کلاهبرداری‌های میلیونی جراح قلابی مرد جوانی که خود را پیمان و مدیرعامل شرکت معرفی می‌کرد، پس از دقایقی گفت‌و‌گو به من پیشنهاد سرمایه‌گذاری در یک چاپخانه را داد. من که به سادگی فریب چرب‌زبانی و وعده‌های توخالی‌اش را خورده بودم، با وی قرار ملاقاتی در شرکتش گذاشتم...
افشای تبهکاری‌های مهندس ساختمان سعادت‌آباد همزمان با اعتراف‌های متهمان مشخص شد مهندس دیگری به نام مازیار – 35 ساله – نیز از همدستان آنهاست که با اطلاع از دستگیری دوستانش متواری شده است. بنابراین تحقیقات برای دستگیری‌اش ادامه یافت تا اینکه کارآگاهان دریافتند مازیار یکی از مهندسان ساختمان محله سعادت‌آباد بوده که مهرماه 87 فرو ریخت و 17 تن از کارگران را به کام مرگ کشید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد