اخبار جدید هنری و سینمایی

"لج و لجبازی" در شبکه نمایش خانگیامیر جعفری، سارا خوئینی‌ها، نیما شاهرخشاهی، سحر ذکریا، سیاوش خیرابی، ساعد هدایتی و سحر قریشی بازیگران این فیلم هستند. "لج و لجبازی" محصول سال 88 و قیمت آن 1500 تومان است.
نیکی کریمی به جای هدیه تهرانی رفت داستان"خیابان‌های آرام" درباره اتفاقات عجیب وغریبی است که در یک شهر رخ می‌دهد و یک خبرنگار درگیر آن می‌شود. تهیه‌کنندگی "خیابان‌های آرام" برعهده سید محمود رضوی است که پیش‌ترفیلم "درباره الی" را تهیه کرده بود. فیلم "پاداش" کار قبلی تبریزی تاکنون مجوز نمایش نگرفته و "گنجینه شرق" وی نیز در جشنواره فیلم فجر امسال به نمایش در می‌آید.
رضا کیانیان در فیلم جدید ابراهیم حاتمی‌کیااین بازیگر تئاتر و سینما بعد از بازی در دو فیلم «آژانس شیشه‌ای» و « روبان قرمز» برای سومین‌بار در فیلم جدید ابراهیم حاتمی‌کیا، «بانوی شهر ما» مقابل دوربین می‌رود. رضا کیانیان اخیرا در فیلم « یه‌حبه قند» برای اولین بار با رضا میرکریمی همکاری داشت و چند ماه قبل‌تر در نمایش «پروفسور بوبوس» آتیلا پسیانی به روی صحنه رفت.
واکنش معاونت سینمایی به توزیع «قهوه تلخ»در روز پایانی اجلاس اخیر ائمه محترم جمعه سراسر کشور ، 700 نسخه از قسمت‌های اول تا ششم سریال «قهوه تلخ» به عنوان یکی از هدایای فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دستور معاون امور سینمایی از سوی روابط عمومی وزارتخانه در اختیار روابط عمومی اجلاس مزبور جهت توزیع بین مهمانان و اعضای شرکت کننده دراجلاس قرار گرفت.
الیور استون: امپراتوری آمریکا در آینده نزدیک فرو می‌پاشد یکی از کارگردانان معروف سینمای آمریکا اعلام کرد که امپراتوری آمریکا در آینده نزدیک از هم فرو می‌پاشد و تلاش سیاستمداران واشنگتن برای جلوگیری از سقوط آمریکا فایده‌ای نخواهد داشت.
فیلم"ناسپاس" در شبکه نمایش خانگیفیلم "ناسپاس" ساخته حسن هدایت به زودی توسط موسسه ویدئو رسانه "سینما هفت" وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود. پوریا پورسرخ، الناز شاکردوست، نیما شاهرخشاهی، لیندا کیانی، محمدعلی ساربان، مجید عبدالعظمی، مجید واشقانی، خسرو دستگیر، بابک والی، زویا خلیل آذر، علی فرود، مونا بیگی، سیروس صابر و لاله کریمی بازیگران "ناسپاس"هستند.
یادداشتی بر فیلم کمدی «سن پطرزبورگ» ساخته بهروز افخمی «سن پطرزبورگ»، فیلم جدید بهروز افخمی است. اثری از سازنده‌ای صاحب فکر و خوش ذوق که پیش از این و با آثار قابل تامل و معتبری همچون «شوکران»، «گاوخونی» و «روز فرشته»، نامش را به‌ عنوان یک کارگردان صاحب سبک سینمای معاصر ایران، به ثبت رسانده است. بهروز افخمی در «سن پطرزبورگ»، همان‌طور که خودخواسته و اعلام کرده، انگیزه اصلی خود را بر این گذاشته که اثری بسازد تا رنگ و بوی کمدی‌های متفکرانه مهران مدیری را داشته باشد و خوشبختانه این تاثیرپذیری که گاهی برای بسیاری از فیلم‌ها تبدیل به پاشنه آشیلی انکار ناپذیر می‌شد اینجا مبدل به اتفاقی قابل قبول گردیده است. اتفاقی که البته بیش از هر چیز، نیاز به یک نویسنده کمدی خوش فکر و موثر داشته و افخمی همین کار را انجام داده و به سراغ بهترین نویسنده کمدی این روزهای سینمای ما رفته است: پیمان قاسم خانی.
جوانی و پیری لورل و هاردی (عکس) لورل و هاردی / عکس لورل و هاردی / نمایش کمدی لورل و هاردی
مرگ یک خواننده قدیمی زنمرضیه اوایل دهه 70 از ایران خارج و به فرانسه پناهنده شد. او از چندی قبل با بیماری سرطان درگیر بود. این خواننده فعالیت خود را با بازی در نمایش «شیرین و فرهاد» در تهران آغاز کرد و نخستین خواننده زنی بود که در برنامه گل‌ها به آوازخوانی پرداخت.
فیلم‌های سینمایی آخر هفته در تلویزیونفیلم‌های سینمایی وتلویزیونی «حبیب»، «چیزی شبیه معجزه»، «جنگجویان رودخانه وحشی»، «پسر کارگردان»، «بوسه بر خاک»، «سرزمین خورشید»، «بازگشت خطرناک»، «ضربه سخت»، «بازگشت پسرها»، «دو و بیست و دو» و «مبارزه با نیزه هشت سر» پنجشنبه و جمعه 22و23 مهرماه ازشبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و سیمای استان‌ها پخش می‌شود.
عکس / چهره های متفاوت ستارگان هالیودبارها از ستارگان‌ ها‌لیوود خواسته شده که برای بازی در بعضی فیلم‌ها‌ ظاهر خود را تغییر دهند، اما گاهی اوقات آنها حتی فراتر از وظیفه خود عمل می‌کنند. نمونه‌ها‌ی جالب تغییر شکل بازیگران‌ ها‌لیوود را ببینید.
شبکه ماهواره‌ای پخش فیلم‌های ممنوعه ایرانیمعاون دیپلماسی عمومی آمریکا در دوره بوش پسر گفت که آمریکا برای اینکه‌ ایرانی‌ها را به آزادی مورد نظر غرب تشویق کند، باید یک شبکه ماهواره‌ای تجاری برای پخش فیلم‌های ممنوعه ایرانی تأسیس کند.
عکسهای دیدنی از فیلم نخودیبازیگران : صابر ابر، مرضیه برومند، رعنا آزادی‌ور، علیرضا خمسه، مسعود کرامتی، مجید شهریاری، احمدرضا اسعدی، حمیدرضا مرادی، رضا تهی‌دست، پوپک دین‌محمد و بازیگر خردسال: ابوالفضل منتهایی به ایفای نقش می‌پردازند. داستان :«سینا بزرگی (صابر ابر)، یک کارگردان تئاتر عروسکی است که مدت‌هاست در رقابت با هجوم فیلم‌ها و گیم‌ها‌ی خارجی، امکانی برای عرضه درست کارهایش به کودکان پیدا نمی‌کند.
عکسهای دیدنی از فیلم سن پترزبورگ فیلم سینمایی «سن پترزبورگ» تازه‌ترین ساخته بهروز افخمی با بازی امین حیایی،بهاره رهنما، شیلا خداداد و … به احتمال زیاد در جشنواره فیلم فجر امسال به نمایش درمی‌آید. خلاصه داستان :داستان این فیلم کمدی پرحادثه در مورد رفاقت، بلوف، عشق و … است.
اخراجی‌های3 از زبان ده نمکی مسعود ده نمکی روز شنبه در جلسه نقد و پرسش و پاسخ فیلم اخراجی‌ها در دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در پاسخ به این سئوال که با توجه به حوادث فتنه انگیز بعد ازانتخابات ریاست جمهوری آیا سری بعدی اخراجی‌ها نظری به این وقایع خواهد داشت، اظهار داشت: اخراجی های بعدی در حال و هوای بعد از جنگ و زمان حال فیلمبرداری می‌شود و این فیلم زمانی به اوج خود خواهد رسید که بازیگرانی چون اکبر عبدی شعارهای سیاسی سر دهند و برخی بازیگران دیگری نیز نامزد انتخابات شوند.
خالق هری پاتر بانفوذترین زن انگلستان جی‌کی رولینگ نویسنده مشهور مجموعه کتابهای پرفروش هری‌پاتر در صدر لیست 100 زن بانفوذ انگلستان از سوی نشنال مگزین کمپانی قرار گرفت. رولینگ که اخیراً 10 میلیون پوند برای راه‌‌اندازی یک مرکز تحقیقاتی پزشکی در ادینبورو پزداخت کرده است در این فهرست از ویکتوریا بکهام همسر فوتبالیست مشهور و همچنین از ملکه انگلستان پیشی گرفته است.
نامزدهای دریافت پروانه زرین 3 بخش از جشنواره فیلم کودکنامزدهای بهترین کارگردانی بخش ویدیو نیز شامل محسن زارعیان برای فیلم "مینی‌بوس"، مسعود کرامتی برای فیلم "فقط بیست"، امیرشهاب رضویان برای فیلم "تابستان عزیز"،غلامرضا رمضانی برای فیلم "دم‌زری"، اسفندیار شهیدی برای فیلم "چند پله بالاتر" و بهروز شعیبی برای فیلم "جامانده" هستند.
«این خانه من نیست» بهروز افخمی در کانادا کلید خورد کارگردان : بهروز افخمی، نویسندگان:اندیشه مینا،دانیل گاربر،جان اسموک بر اساس داستانی از جرمی کین، مدیر فیلمبرداری: فرهاد صبا، صدابردار: دانیل پالرین، طراح صحنه و لباس: سون مک گروگر، طراح چهره پردازی: ملیرا فلوریو، برنامه ریز: ایلایز وایزبام، گروه کارگردانی:علی اقطار، سلیم مدرسی، بازیگران :آنتینا اسمول،درک تید ،جان اسموک، دانیل گاربر، دستیار تهیه: پدرام حائری،
"بانوی شهر ما" حاتمی کیا کلید خورد این فیلم پنج شنبه شب در لوکیشن کارخانه‌ای در جنوب شهر تهران با حضور رویا تیموریان، سیامک صفری و اولدوز منصور کلید خورد. البته این لوکیشن با طراحی و ساخت دکور تغییر کاربری داده است. از بازیگران "بانوی شهر ما" می توان به مریلا زارعی، طناز طباطبایی، بهروز شعیبی، هدی ناصح و... اشاره کرد. البته پیش از این قرار بود امین تارخ نیز در این فیلم بازی کند که حضورش منتفی شده و هنوز بازیگر جایگزین او مشخص نشده است.
بازی ایران و برزیل به نفع مهران مدیریاگرچه ایران 3 هیچ باخت ، ولی صدا و سیما هم یه رو دستی از مهران مدیری خورد و تبلیغ سریال قهوه تلخ هم از شبکه سه و هم از جام جم پخش شد. چرا که سراسر تبلیغات دور زمین بنرهای سریال قهوه تلخ مهران مدیری موج می زد.به این طریق سریال مدیری به تلویزیون را یافت.
مختارنامه ، جذاب و امیدوارکننده با پخش قسمت اول مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» از شبکه اول سیما، دستمان آمد که با چه نوع سریالی طرفیم؛ هرچند بینندگان آثار داوود میرباقری، پیش از این با بیان پخته او آشنا بودند. سکانس افتتاحیه هم که از گندمزار آغاز می‌شود و کارگردان یک راست می‌رود سراصل مطلب. یعنی بیننده را برای حضور شخصیت‌محوری داستان معطل نمی‌کند و اولین کسی که می‌بینیم مختار است که می‌گوید الحمد‌لله.
150 فیلم در مسیر جشنواره فجر با آغاز فصل پائیز و شمارش معکوس برای برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر - به عنوان مهمترین رویداد سینمایی سال- تکاپوی سینماگران برای آماده کردن آثار خود و نمایش در این گردهمایی بزرگ نیز بیشتر شده است.
شجریان: هیچ‌وقت تا این حد گرفتاری نداشتمهنر باید بیاید توی جامعه. باید لحظه به لحظه بین مردم جاری شود. شما وقتی توی زمین کشاورزی‌تان چاه می‌زنید، این چاه هر چقدر هم آب داشته باشد، تا کانال‌کشی درست و حسابی نشود، به درد نمی‌خورد. گیاهی از آن سبز نمی‌شود، گل خوشبویی پرورش نمی‌یابد، گندم‌زار را پر و پیمان نمی‌کند. ما الآن مشکل‌مان آب آن چاه نیست که چاه‌ها آب فراوان دارند، گندم‌زارها و گل‌ها و گیاهان‌مان هم تشنه‌ استفاده از آن آب هستند؛ مشکل‌مان در کانال‌کشی است که خوب نیست، درست نیست. آب از یک طرف هرز می‌رود و گیاه هم از خشکی و تشنگی می‌سوزد...
گزارش پشت صحنه سریال «قهوه تلخ» قرار است «قهوه تلخ» در 90 قسمت ساخته شود و تا به حال حدود 40 قسمت آن ساخته شده است و مخاطب پی‌گیر داستان‌های آن، از قسمت20 می‌تواند شاهد حضور «مهران مدیری» در این سریال خانگی باشد.
فیلم «سن پترزبورگ» در سینماهای تهران اکران فیلم های «ملک سلیمان» و «سن پترزبورگ» و «نخودی» از فردا (چهارشنبه ۱۴ مهر ماه) در تهران آغاز می شود. «سن پترزبورگ» آخرین ساخته سینمایی بهروز افخمی هم درباره رفاقت، بلوف و عشق است و در آن محسن تنابنده، پیمان قاسم خانی، الناز شاکردوست، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، ماه چهره خلیلی، کیانوش گرامی، سروش صحت، سیامک انصاری، امید روحانی، سیدابراهیم بحر العلومی، آرش تاج، بابک برزویه، اردشیر کاظمی، یوسف قربانی، علی اصغر طبسی و امین حیایی به ایفای نقش می پردازند.
آلبوم جدید رضا یزدانی با عنوان ساعت ۲۵ شبجدیدترین آلبوم رضا یزدانی، با نام «ساعت ۲۵ شب» در فاصله یک هفته پس از توزیع و بنا به آمارهای به دست آمده مورد توجه و استقبال علاقه مندان موسیقی قرار گرفت.
اجرای «آریانی ها» در تالارهای آمریکاگروه موسیقی پاپ آریان به خوانندگی پیام صالحی و علی پهلوان با برگزاری تور موسیقایی خود در آمریکا مهمان مخاطبان موسیقی پاپ ایرانی هستند.
بازی رویگری در "شور شیرین"رضا رویگری به جمع بازیگران فیلم سینمایی "شور شیرین" به کارگردانی جواد اردکانی پیوست. رضا رویگری مجموعه "مختارنامه" را روی آنتن دارد. ماه چهره خلیلی و جواد عزتی نقشهای اصلی این فیلم را بازی می کنند. "شور شیرین" داستان زندگی شهید محمود کاوه است، جعفر عروجی مدیرتولید، محمدتقی پاک سیما فیلمبردار و شهریار کلهر طراح صحنه و لباس این پروژه هستند. جواد اردکانی فیلمهای سینمایی "قناری"، "چوری" و "به کبودی یاس" را کارگردانی کرده است.
فیلم "بعد از ظهر سگی سگی" در ۲۰ سینمااکران عمومی فیلم "بعد از ظهر سگی سگی" ساخته مصطفی کیائی از ۱۴ مهرماه در گروه سینمایی آزاد با ۲۰ سینما آغاز می شود. داستان "بعد از ظهر سگی سگی" درباره یک فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک است که در صنعت خودروسازی طرحهایی ارائه کرده اما کسی به او بها نمی دهد. او برای اینکه حرف خود را به گوش مسئولان برساند بازی خطرناکی را آغاز می کند که منجر به گروگانگیری می شود.
آذین: سریال «مختارنامه» جذاب، پرمحتوا و اثرگذار آغاز شد یک منتقد گفت: سریال «مختارنامه» جذاب، پرمحتوا و اثرگذار آغاز شده و همان گونه که «مختار» در تاریخ سیاسی-مذهبی ایران و اسلام سربلند بیرون آمد، امیدواریم از سریال«مختارنامه» هم سربلند بیرون بیایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد