اخبار جدید حوادث ایران و جهان

تجاوز فرمانده ارشد کانادایی به چندین زن به گفته دادستان، ویلیامز زنان و دختران جوان را برای ساعت‌ها تحت شکنجه‌های شدید جنسی قرا می‌داده و از آنان با دستان و چشمان بسته عکس‌و فیلم‌های مستهجن تهیه می‌کرده است.
پدر مستی که فرزند ۳ ساله اش را در خودرو فراموش کرد پلیس پسر ۳ ساله ای را در حالی در خودرو پدرش یافت که وی ۲۴ ساعت قبل از آن به دلیل مستی دستگیر شده و کودکش را از یاد برده بود.
شهریه دانشگاه زن کمر مرد را خمیده کرد شهریه دانشگاه همسرم بسیار است و او اصلاً به من توجهی ندارد و در حال حاضر می خواهم از او جدا شوم.
عکس زن جوان سرنخ کشف جنایت کشف عکس زن خیانتکار از لابه لای لباس های مرد تبهکار، راز توطئه شوم قتل مرد میانسال را گشود
زن از ترس بی پولی شوهر به دادگاه پناه برد می ترسم که شوهرم وضع مالی اش از حال حاضر بدتر شود و دیگر نتوانم مهریه ام را بگیرم به همین دلیل مهریه ام را می خواهم.
قتل استاد دانشگاه توسط پسر مشاور املاک این زن جوان در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: این جوان قصد خروج از محل را داشت ؛ من که به رفتار او شک کرده بودم قصد داشتم تا مانع از خروجش شوم که ناگهان با مشت ضربه‌ای محکم به صورتم زد و به سرعت از مجتمع خارج شد.
زد و خورد زائران ایرانی در سوریهاین ازدحام و کمبود امکانات فرودگاه در بازرسی و ترخیص مسافران و کالاها مزید بر علت گردید که در مرحله کنترل گذرنامه ها برای مهر خروج و رفتن به سالن انتظار و گذر از آخرین دستگاه کنترل برخی اختلاف نظر و درگیری لفظی میان زائران پیش آید. این درگیری لفظی به درگیری فیزیکی کشیده شد که با دخالت پلیس سوریه و برخورد ناشایست آنها با زائران ایران تمام شد.
کودک 2.5 ساله قربانی هوسبازی مادرش شد این زن ـ متهم ـ برایم موادمخدر (شیشه)‌ آورده بود و هر دو از آن مصرف کردیم.شب حادثه، کودک گریه می‌کرد و مادرش نسبت به او بی‌تفاوت بود، همین موضوع باعث شد او را کتک بزنم و باعث مرگش شوم.
قتل مرموز پس از مشاجره خانوادگیتیم جنایی این موضوع را رد کرد. پدر عباس هم در تحقیقات گفت: ظهر امروز از شهرستان به خانه برگشته بودیم که عباس با مادرش درگیر شد و او را زد. من هم عصبانی شده و با او بحث کردم. دقایقی بعد او به اتاقش رفت و در را بست. ساعتی قبل، نگرانش شدیم به اتاق رفتیم که او را در این وضع دیدیم.
راز 7 ساله قتل خواهر سرکش در مخفیگاه روستایی روز حادثه وقتی ضمیر را سوار خودروی مدل‌بالایی دیدم بسیار خشمگین شدم، کنترلم را از دست دادم به همین خاطر وی را به خانه‌اش بردم. می‌خواستم به این زندگی نکبت‌بار پایان دهم. چاقویی را برداشتم، خواهرم ابتدا چاقو را با دست‌هایش گرفته بود، توجهی نکردم، آن را بیرون کشیدم و نمی‌دانم چند ضربه به وی زدم.
راز جنایت هولناک در سینه قاتلی با موهای بلند از مدت‌ها پیش با همسر مقتول دوست بودم. می‌دانستم که وضع مالی خوبی دارد و چون بیکار بودم و بی‌پول، نقشه سرقت از خانه آنها را کشیدم. من مطمئن بودم که صبح روز حادثه هیچ‌کدام از آنها در خانه نیستند؛ برای همین از دیوار پشتی خانه بالا رفتم و وارد آنجا شدم. اما اشتباه کرده بودم و به محض ورود به داخل خانه، ناگهان همسر دوستم را مقابلم دیدم.
قصاص برای عامل جنایت چاپارخانه حدود ساعت سه بامداد 27 آبان با انگیزه سرقت وارد مجتمع شدم و جواد را با ضربه‌های چوب در خواب از پا درآوردم. سپس به چند مغازه دستبرد زده و بعد از سرقت 600 هزار تومان پول برای از بین بردن آثار جرم، اتاقک نگهبانی را آتش زدم.
دختر جوان در دام انتقام شیطانی!من ساده‌لوح از ترس خانواده‌ام وسایلم را جمع کردم و از خانه فراری شدم. متاسفانه همراه پسر جوان به خانه آن زن ناشناس رفتم اما در کمتر از چند ساعت پس از خوردن یک لیوان شربت بیهوش شدم و...! از آن روز به بعد من در آن خانه لعنتی که هر روز چند پسر جوان به آنجا رفت و آمد داشتند اسیر شیطان شدم و نمی‌دانستم چه خاکی بر سرم بریزم
حمله پلیس به مسافرخانه شیطانیسرهنگ پاسدار، احد کریمی افزود: اقدامات اطلاعاتی و مراقبت‌های نامحسوس پلیس حاکی از آن بود که این ساختمان، واحد اقامتی غیر مجاز و مخفیگاهی برای دختران فراری، قاچاقچیان مواد مخدر و اتباع خارجی غیر مجاز است.
قتل برادر تحت تأثیر یک سریالوی به پلیس گفته با دستان خودش برای 20 دقیقه گلوی برادر 10 ساله‌اش را فشار داده تا از مرگ او مطمئن شود.او سپس جنازه برادرش را درون کیسه زباله انداخته و با ماشین آن را در پارکی نزدیکی خانه شان رها کرد. این جانی پس از این کار به خانه دوستش رفته و در آنجا با او به تماشای یک فیلم پرداخته است.
شلیک به مردی با لباس ورزشیصبح 18 تیر امسال نگهبان یک پارکینگ خصوصی در شهرستان ری وقتی به محل کارش رسید، ناگهان با جسد خونین مرد ناشناسی روبه‌رو شد. مرد وحشت‌زده بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفت.
2 بار اعدام مجازات جنایتکاران خانه وحشتپس از شناسایی هویت قربانی، کارآگاهان در تجسس‌های جنایی ردپای 2 مرد شرور سابقه‌دار و یک زن معتاد را یافتند. متهمان پس از دستگیری منکر اطلاع از سرنوشت مقتول شدند اما با کشف یک حلقه سی دی از صحنه‌های شکنجه و قتل مرد جوان تیم تحقیق دریافتند وی قربانی گروگانگیری 200 میلیون تومانی شده است
مرگ دلخراش خانم معلم نابینا در ایستگاه مترو خبرنگار و معلم سختکوش نابینا که همواره برای بهبود شرایط زندگی نابینایان و معلولان تلاش می‌کرد، بر اثر سقوط مرگبار به چاله ایستگاه مترو، به طور دلخراشی جان سپرد.
غرق شدن سه کارگر در دیگ روغن زیتونسه کارگر یک کارگاه تصفیه روغن زیتون در روستایی در نزدیکی منطقه «تولکرم» به دلیل سقوط درون دیگ تفاله‌های روغن زیتون به عمق سه متر، غرق شدند.
افزایش 8درصدی کشف شیشهسردار حمیدرضا حسین آبادی با بیان این مطلب افزود: در طول 6 ماهه اول سال جاری 641 کیلوگرم شیشه از سوی پلیس کشف شده که این رقم نسبت به آمار 426 درصدی سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است
عاملان انتشار عکس دختران جوان در اینترنت دستگیرشدندماموران انتظامی در بازرسی از محل کار آنها ، پنج جلد آلبوم حاوی 500 قطعه عکس و یک دستگاه رایانه که در آن 12 هزار عکس ذخیره شده بود ، کشف کردند .
فوت 5 نفر در یک مهمانی شبانه در اصفهانحبیبی همچنین به فوت 5 نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی غیراستاندارد در یک میهمانی شبانه اشاره کرد و گفت: در این میهمانی که چند شب قبل برگزار شده بود، تعداد 30 نفر دچار مسمویت شدند که از این افراد 5 نفر فوت کردند.
کلاهبرداری اینترنتی با ادعای کاریابیفردی که از طریق اینترنت برای کاریابی و اعزام به کشور ترکیه تبلیغ می‌کرد با تلاش ماموران پلیس زرندیه دستگیر شد.
دستگیری 30 زن و مرد در 4 کافه سنتیدر بازدید از چهار کافه سنتی نیز 15 زن و 15 مرد دستگیر و به دادسرا معرفی شدند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمدی افزود: در راستای برخورد با مظاهر علنی فساد نیز یک محموله البسه و مجسمه که دارای تصاویر مبتذل بود، توقیف و سه زن و مرد در این رابطه دستگیر شدند.
97 مجروح در نبرد پایتختمعاون اورژانس منطقه غرب تهران، آمار مجروحان شصت‌و نهمین شهرآورد پایتخت را 97 نفر اعلام کرد. در مجموع 5 تماشاگر دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس تهران به بیمارستان‌های فیاض بخش و حضرت رسول(ص) منتقل شدند.
رواج چاقوکشی بین جوانان!به گفته کوثری در رابطه با سلاح‌های سرد یا چاقو‌های نامتعارف موارد مختلفی مطرح است، مثلا فردی در خودرو خود سلاح سرد دارد اما جرات ندارد آن را به دست بگیرد لذا این فرد خطری برای مردم ندارد اما یک زمانی فرد با یک چاقوی کوچک مردم را تهدید یا مجروح می‌کند در نتیجه زمانی که استفاده از سلاح‌ سرد حتی برای ایجاد رعب و وحشت و بروز جرم است و باید با آن برخورد شود.
سوء استفاده‌های عجیب رئیس یک دانشگاهیکی از دانشجویان شاکی گفت: مجبور بودم هر روز استاد را به سالنهای آرایشی، رستوران و فرودگاه برده و تمام کارهای منزل او از جمله آشپزی، تمیز کاری، خرید میوه و شستن ظرفها را انجام دهم. در مجموع سه دانشجو و هر کدام سالی 122 روز برای او کار می‌کردند. او حتی در مواردی دانشجویان را مجبور کرد تا به خانه یکی از همکارانش رفته و به عنوان پرستار بچه کار کند.
اختلاف خانوادگی و مرگ برادرقاتل به نام کوروش 25 ساله به موادمخدر از نوع شیشه اعتیاد داشته و شب حادثه اقدام به مصرف زیاد این مواد کرده و وقتی برادرش، وی را سرزنش می‌کند، تعادل روانی خود را از دست داده و با برادر خود جواد (مقتول) درگیر شده و با چاقو، ضربه‌ای به گردن وی وارد می‌کند.
حمله 5 ببر گرسنه به باغباناین مقام مسوول خاطر نشان کرد: نگهبانان این ببرها تلاش فراوان برای نجات جان این مرد به خرج دادند، اما وی به علت زخم‌های عمیق جان خود را از دست داد.
قصد تعرض و قتل زن در باغ ویلاییدر بازجویی‌ها از متهم مشخص شد، وی ساعاتی قبل از بالای دیوار، وارد باغ ویلایی شده و با مشاهده زن جوان، قصد تعرض به او را داشته که با مقاومت وی روبرو شده و در حالیکه زن جوان با استفاده از کارد، در مقابل او مقاومت کرده، قاتل با استفاده از همان کارد، او را با ضربات متعدد به قتل رسانده و متواری شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد