اخبار حوادث ایران و جهان

بازداشت کارمند ارشد دانشگاه به اتهام جمع آوری تصاویر مستهجن وکیل مظنون گفته موکلش قراری رسمی را برای نشان دادن برخی تصاویر هنری تنظیم کرده بود که بعد از رفتن سر قرار متوجه می‌شود آنها پلیس هستند. به گفته وکیل تصاویر در حدی نبوده که آنها را مستهجن و غیر قانونی نامید و مظنون به گفته وکیلش تا کنون با کاربر کم سن و سال در اینترنت چت نکرده است اما پلیس می‌گوید مظنون با آرشیو مقادیر زیادی از تصاویر مستهجن بچه‌های کم سن و سال مجرم بوده و باید محاکمه گردد.
دختری با شکم بادکنکی (عکس)ظاهرا وقتی وی 8 ماهه بوده از بیماری نا شناخته‌ای رنج می‌برده است. این ناراحتی نوعی تورم شکمی است که تاکنون شکم وی را یک متر بزرگ کرده است. مادرش با مراجعه به چندین دکتر و بیمارستان سعی کرده این بیماری را درمان کند اما تا کنون موفقیتی حاصل نکرده است.
نام بلند قد‌ترین مرد دنیا در کتاب گینس به ثبت رسید ثبت نام سلطان کوسن (Sultan Kosen) که ترک تبار نیز هست در مراسمی در هتلی در ریودوژانیرو برزیل و با حضور نمایندگان گینس و خبرنگاران انجام شد. وی گفت در سالهای گذشته از مردم فراری بودم زیرا بسیار با من رفتار واقعا بدی داشتند ولی اینک دیگر چنین رفتاری ندارند و من نیز تصمیم گرفتم در رقابت برای ثبت نام خود به عنوان مرد بلند قد در گینس اقدام کنم.
دستگیری مرد زن نما حین سرقت در تبریز سرهنگ "صمد فرامرزی" ضمن اعلام مطلب فوق افزود: در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر اینکه در قسمت بانوان اتوبوس‌های بی‌آر تی برای دفعات متوالی پول و طلاجات داخل کیف به سرقت رفته است رسیدگی به موضوع در دستور کار کلانتری 11 تبریز قرار گرفت.
نبش قبر اخترشناس دانمارکی برای تعیین دلیل مرگ"تیکو براهه" اخترشناس مشهور دانمارکی است که در زمان خود به عنوان ریاضیدانی سلطنتی در دوره امپراطوری رادولف دوم مشغول به کار بوده است. گفته می شود که وی به دلیل ابتلا به عفونت مثانه از دنیا رفته است اما طی نبش قبر پیشین نشانه هایی از جیوه بر روی موهای وی شناسایی شده بود.
جزییات قتل‌عام خانوادگی در گلسار گیلانرییس پلیس آگاهی استان گیلان با اعلام دستگیری متهمان به قتل خانوادگی گلسار که به طرز فجیعی سه عضو یک خانواده را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده سپس آنان را در وان حمام رها کردند، گفت: این پرونده هیچ ارتباطی با قتل‌عام خانوادگی بابل ندارد.
فیلمبرداری از صحنه تجاوز به پسران نوجوان!این مرد 25 ساله از صحنه آزار و اذیت پسران نوجوان فیلمبرداری می‌کرد تا آنان را تحت سلطه قرار دهد. روز 24 خردادماه سال جاری جوانی 20 ساله با مراجعه به شعبه سوم دادیاری دادسرای ناحیه 27 تهران، با طرح شکایتی درباره تلاش مردی 25 ساله برای آزار و اذیت وی خبر داد. با تشکیل پرونده مقدماتی و با دستور دادیار خاکی، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
عروسی خونین در علی آباد کتولفرمانده انتظامی علی آباد کتول گفت: در این درگیری کـه در روستای حکیم آباد فندرسک روی داد ، 15 نفر براثر اصابت گلوله ساچمه ای زخمی شدند . وی علت این درگیری را خصومت های شخصی بیان کرد و افـزود : پس از درگیری در مراسم عروسی ، با حمله ور شدن عده ای از این افراد به منزل فردی به نام گیلک ، این فرد با شلیک تفنگ ساچمه ای آنها را زخمی کرد .
کشف اجساد 3عضو خانواده در تهرانماموران با حضور در این خانه متوجه شدند که چراغ های اتاق‌نشیمن و آشپزخانه روشن است و سفره غذا در کناری قرار دارد و اثاثیه خانه کمی به هم ریخته است. ماموران به بررسی دیگر اتاق‌های خانه پرداختند و پس از ورود به اتاق خواب با مشاهده اجساد 3 عضو این خانواده به نام‌های رضا، اکرم و دختر 4 ساله آنها (پارمیدا) به فاصله چندقدمی از یکدیگر، موضوع را به بازپرس شعبه 3 دادسرای جنایی گزارش کردند
رازگشایی از جنایت پنهان در کوهستان 2 مرد که پس از قتل زنی در ارتفاعات «برف‌ریز» نیشابور تحت تعقیب پلیس بودند، در 2 عملیات جداگانه در تبریز و اسلامشهر دستگیر شدند.با کشف سر نخ های قتل در خودروی مقتول ، معلوم شد عامل جنایت به خاطر پایان دادن به ارتباط و مزاحمت‌های تلفنی زن جوان، او را با همدستی یکی از دوستانش به قتل رسانده و طلا های مقتول را سرقت کرده است.
دستگیری رمال طلسم‌شکناین زن میانسال به ماموران گفت که با مردی که ادعا می‌کرد قادر به شکستن طلسم مشکلاتم است آشنا شدم اما او از سادگی من سواستفاده کرده و اقدام به سرقت طلاهایم به ارزش تقریبی 2 میلیون تومان کرده است.
کشف 340 جنین مرده انسان در معبد تایلنددر کشور تایلند سقط جنین عملی غیرقانونی است مگر زمانی که ثابت شود ادامه بارداری جان مادر را به خطر می‌اندازد یا در صورتی که بارداری حاصل تجاوز باشد.
متهم به قتل اعضای خانواده‌: آنها خودسوزی کردند آتش زدن همسر و فرزند اتهامی است که شهرام را پای میز محاکمه کشانده است. این مرد اتهام خود را رد کرده و مدعی است آنها خودسوزی کرده‌اند اما دلایل و مدارک موجود در پرونده چیز دیگری را نشان می‌دهد. او در شعبه 113 محاکمه شده است و اولیای دم برایش تقاضای صدور حکم قصاص کرده‌اند.
از مسافرکشی تا مسافرکُشی همزمان با گرگ و میش هوا علیرضا، مجرم 30 ساله سابقه‌دار ـ که بتازگی از زندان آزاد شده بود ـ همراه 2 نفر از همدستانش، سوار بر ماشین قرضی به سمت مناطق غربی تهران روانه می‌شدند تا به بهانه مسافرکشی نقشه شوم خود را به نتیجه برسانند و سودجویی کنند.آنها هر بار به یک بهانه از آدم‌های مختلف ماشین قرض می‌گرفتند و در عرض یکی دو ساعت کار خود را تمام می‌کردند
شلیک بی‌رحمانه به مادر و فرزند متهم و دو نفر از همکلاسی‌هایش متهم هستند که پس از حضور در منزل آنان شروع به تیراندازی به سوی او کرده‌اند و با وجود این‌که این زن قصد داشته با سپر کردن بدنش برای محافظت از دخترش لااقل جان او را نجات دهد این سه نوجوان بی‌رحم در نهایت هر دوی آنها را از پا درآورده‌اند.
بخشش بزرگ پای چوبه‌دار چوبه‌دار آماده بود. همه آمده بودند؛ اولیای دم مقتول، قاضی ناظر و مجریان حکم. شمارش معکوس برای مسعود شروع شده بود. او باید تا لحظاتی دیگر با زندگی وداع می‌کرد. مسعود زمانی که سرباز وظیفه بود با شلیک یک گلوله ناخواسته جان هم‌خدمتی‌اش را گرفته و به درخواست والدین مقتول به مرگ محکوم شده بود.
جرمی با 2 مقصر مرضیه می‌گوید: من و فرهاد خیلی اتفاقی با هم دوست شدیم و رابطه‌مان را شروع کردیم من به فرهاد علاقه‌مند شده و به او اعتماد داشتم اما نمی‌دانستم این پسر می‌خواهد از من سوءاستفاده کند. او در طول مدتی که دوستی مان ادامه داشت بارها به بهانه‌های مختلف از من پول خواست و من هم به خاطر همان عشق و علاقه‌ای که فکر می‌کردم دو طرفه و صادقانه است همیشه خواسته‌اش را اجرا می‌کردم، تا این که یک روز او تعدادی عکس را که مخفیانه از من گرفته بود نشانم داد و گفت اگر 2 میلیون تومان به وی ندهم عکس‌ها را برای خانواده‌ام می‌فرستد
3 روایت از قتل یک پیرمرد خیرخواه جسد یک روز بعد از قتل پیدا شد؛ زمانی که همسر مقتول بعد از یک روز به خانه آمد و جسد شوهرش را در رختخواب غرق در خون پیدا کرد. موضوع را به پلیس خبر داد اما فرزندان شوهرش او را یکی از مظنونان معرفی کردند چرا که او همسر صیغه‌ای مقتول بود و فرزندان این مرد تصور می‌کردند به خاطر پول، پدرشان را به قتل رسانده است
فرار دختر جوان از دام شیطانی دختر جوان ادامه داد: مردان شرور پس از طی مسافتی در مقابل یک خانه توقف کردند و با تماس تلفنی آنها 2 مرد جوان نیز به خودروی پژو نزدیک شدند و قصد داشتند مرا به آپارتمانی در آن حوالی منتقل کنند که دست یکی از آنها را گاز گرفتم و با هل دادن وی، فرار کردم.
اغفال دختر 18 ساله توسط مرد کارخانه‌دار با مشاهده مدارک ارائه شده این بار مرد کارخانه‌دار لب به اعتراف گشود و بیان کرد که با اغفال دختر جوان و به بهانه ازدواج او را مورد اذیت و آزار قرار داده است...
سرانجام خیانت به همسراو مدام با تهمت های ناروا و زشت مرا تحقیر می کند و می گوید: تو همان کسی هستی که به راحتی تعهدات زناشویی ات را زیرپا گذاشتی و یک سال با من رابطه مخفیانه داشتی حالا از کجا معلوم که به این زندگی وفادار بمانی؟!
اسرار قتل تاجر آهن و خانواده‌اش فاش شد من و برادرم «پرهام» و «ساریه» را خفه کردیم. سپس اجسادشان را داخل وان حمام انداخته و پس از سرقت گوشی تلفن همراه مقتولان، چند برگ چک و 200 هزار تومان پول نقد، آثار جرم را پاک کرده و حدود ساعت 2 نیمه شب از آنجا خارج شدیم.
فرجام پرونده مرگ مادر و سه فرزند در چاه در این حادثه دلخراش که 3 خرداد امسال رخ داد، 4 عضو یک خانواده به نام‌های نیازعلی 24 ساله، غلام عباس 24 ساله و کمالان- مادر 45 ساله- در جریان نجات جان دوستعلی 10 ساله- پسر کوچک خانواده- از داخل چاه فاضلاب جان باختند.
اعترافات هولناک عاملان قتل یک زن در ارتفاعات «برف ریز» متهم افزود: مقتول دوست همسرم بود و بعد از آن که آزاد شدم و به تبریز رفتم، مدام به من زنگ می زد و ابراز علاقه می کرد و از اختلافات شدید خود با همسرش می نالید و حتی از من خواست تا شوهرش را به قتل برسانیم.
شرور موتورسوار در تعقیب پسران مرد موتورسوار به طرفم آمد و با مهربانی گفت: حاضر است مرا تا خانه برساند. من هم با خوشحالی سوار شدم اما در بین راه ناگهان تغییر مسیر داد و مرا به مکانی خلوت و تاریک کشاند و با تهدید چاقو نقشه شیطانی‌‌اش را اجرا کرد. بعد هم تهدیدم کرد چنانچه موضوع را به پلیس اطلاع دهم عکس و فیلم سیاه را منتشر خواهد کرد.
فرار ۴ دختر نوجوان از خانه به قصد تفریح ۴ دختر نوجوان پس از فرار از خانه تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و یکی از آنها در شمال کشور و دیگری در فرودگاه مهرآباد تهران دستگیر شد
مرد عصبی زن را به وحشت می انداخت این زن با اشاره به اینکه فرزندی ندارد و یک سال و نیم از زندگی مشترکشان می گذرد، بیان کرد: جدایی راه حل درست برای آرامش پیدا کردن من است؛ شوهرم بیماری اعصاب دارد و اگر من بخواهم ریسک کنم و در کنارش زندگی کنم اشتباه کرده ام و جوانی ام نابود می شود
دختربچه ها و بانوان در دام ۳ زن و مرد سارق زنی که با همدستی ۲ مرد معتاد اقدام به سرقت طلای دختربچه ها و زورگیری از بانوان تهرانی می کرد، همراه همدستانش دستگیر شد.
شکنجه مردم با هدف اخاذی ۴ عضو باندی که پس از ربودن مردم در محله های شمالی تهران، از خانواده هایشان اخاذی می کردند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند سرکرده باند دستگیر شد.
زمان اجرای حکم اعدام شهلا جاهد تعیین شد دادستان عمومی و انقلاب تهران در خصوص پرونده شهلا جاهد اعلام کرد: در حال حاضر پرونده شهلا جاهد به دادسرای امورجنایی اعاده شده و اگر موانع قانونی مثل گذشت شاکی رخ ندهد، این حکم در آینده ای نه چندان دور اجرا خواهد شد و برای اجرای حکم نیز تعیین وقت شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد